شکنجه زن جوان به دلیل ناتوانی جنسی شوهر
کد خبر: ۳۰۸۰۲۱
تاریخ انتشار: 2024 March 14    -    ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
 زنی که به دلیل بیماری شوهرش به‌شدت به دست او شکنجه شده‌ بود با نظر دادگاه تجدید نظر توانست خودش را از دست این مرد نجات دهد.

 زنی که به دلیل بیماری شوهرش به‌شدت به دست او شکنجه شده‌ بود با نظر دادگاه تجدید نظر توانست خودش را از دست این مرد نجات دهد.

 
 

شکنجه زن جوان به دلیل ناتوانی جنسی شوهر

 

زن جوان یک سال قبل شکایتی مطرح کرد و گفت شوهرش به دلیل ناتوانی جنسی‌ای که دارد به‌شدت او را آزار می‌دهد.

این زن گفت: بعد از ازدواج متوجه شدم شوهرم تمایلی به برقراری رابطه جنسی ندارد، به دکتر و روانپزشک مراجعه کردیم. آنها تشخیص دادند شوهرم ناتوانی جنسی دارد و به همین دلیل تمایلی به من ندارد. بعد از این تشخیص بود که رفتار شوهرم با من خیلی عوض شد. او به‌شدت نسبت به من خشن شده‌ بود و فکر می‌کرد اگر فیلم‌های جنسی تماشا و داروهایی را که تبلیغ می‌کنند مصرف کند، همه چیز تغییر می‌کند. او به‌شدت اعتیاد پیدا کرد و وضعیت بسیار بدی برایم درست کرده است. شکنجه‌های جنسی و جسمی شدیدی می‌شدم. شوهرم حتی روی بدن من سیگار خاموش کرده‌ که پزشکی قانونی هم آثار آن را تایید کرده ‌است. به همین دلیل درخواست جدایی از او را دارم.

شوهر این زن با ارسال لایحه‌ای به دادگاه گفته‌های همسرش را رد کرد و مدعی شد همسرش به‌دروغ چنین مسائلی را مطرح کرده ‌است. او در لایحه خود مدعی شد با همسرش رابطه جنسی داشته‌ و پزشکی قانونی هم این موضوع را تایید کرده ‌است.

در نهایت محمدهادی جعفرپور، وکیل زن جوان، در جلسه دادگاه خطاب به قاضی توضیحاتی ارائه داد و گفت: طبق مدارکی که به دادگاه ارائه داده‌ام شوهر موکل من نسبت به او دست به خشونت گسترده‌ای زده ‌است و پزشکان نیز ناتوانی جنسی او را تایید کرده‌اند. اینکه او در تمام این سال‌ها یک بار با همسر خود رابطه داشته‌ است نشان از صحت گفته‌های موکل من دارد.

با این حال قاضی دادگاه با این استدلال که یک بار رابطه در سال نیز کافی است تا ثابت کند مرد ناتوانی جنسی ندارد، اعلام کرد نمی‌تواند حکم طلاق را صادر کرد.

این در حالی است که جعفرپور با شرح وضعیت موکلش و شکنجه‌هایی که شده‌ بود و بیان اینکه طبق شرع و علم روانشناسی نمی‌توان زنان را از داشتن رابطه جنسی محروم کرد به رأی صادره اعتراض کرد. این رأی در دیوان عالی کشور مورد بررسی قرار گرفت و نظر قاضی بدوی نقض و پرونده برای صدور حکم طلاق به شعبه هم‌عرض فرستاده شد.

 

اعتمادآنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار