عکس دستکاری‌شده از کیت میدلتون جنجالی شد
کد خبر: ۳۰۷۸۱۴
تاریخ انتشار: 2024 March 11    -    ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳
به نقل از ایندیپندنت؛ کاخ کنزینگتون پذیرفت که عکسی که روز یکشنبه، ۱۰ مارس از کیت میدلتون به همراه فرزندانش منتشر شده بوده، دستکاری شده بود.
به نقل از ایندیپندنت؛ کاخ کنزینگتون پذیرفت که عکسی که روز یکشنبه، ۱۰ مارس از کیت میدلتون به همراه فرزندانش منتشر شده بوده، دستکاری شده بود.
 
عکس دستکاری‌شده از کیت میدلتون جنجالی شد
 
پس از آنکه چندین خبرگزاری عکس، از جمله رویترز، آسوشیتدپرس، گتی ایمیجز و خبرگزاری فرانسه، عکسی که کاخ کنزینگتون روز یکشنبه به مناسبت روز مادر از کیت میدلتون و سه فرزندش منتشر کرده بود را به دلیل نگرانی از «دست‌کاری دیجیتالی» پس گرفته‌اند؛ دقایقی پیش، حساب رسمی شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون در اینستاگرام با انتشار یک مطلب متنی در روایتگر (استوری) اعلام کرد که عکس دستکاری شده بوده است.
 
در متن این توضیحات آمده است: «مثل بسیاری از عکاس‌های مبتدی، من گاهی اوقات ویرایش عکس‌ها را تجربه می‌کنم. من می‌خواهم بابت هر گونه سردرگمی که عکس خانوادگی‌ای که ما روز گذشته منتشر کردیم، ایجاد کرده، عذرخواهی کنم.» این متن با حرف C امضا شده که به کیت میدلتون اشاره دارد.
 
کمی پیشتر در یک «اعلان عدم استفاده» که خبرگزاری‌ها منتشر کردند، آمده است: «در بررسی دقیق‌تر، به نظر می‌رسد که منبع تصویر را دست‌کاری کرده است.»
 
منابع روز یکشنبه به میرر گفتند که سرویس‌های عکس بر این باورند که عکس میدلتون، شاهزاده جورج، ۱۰ ساله، شاهدخت شارلوت، ۸ ساله و شاهزاده لویی، ۵ ساله، دست‌کاری شده، بخشی از بازوی شارلوت پاک شده، میدلتون حلقه ازدواجش را به دست ندارد و دست‌های او بسیار بلندتر از معمول شده تا بتواند دور شارلوت و لویی بپیچد.
 
در شرح عکس از طرف کیت میدلتون نوشته شده بود: «از شما برای آرزوهای محبت‌آمیز و حمایت مستمرتان در دو ماه گذشته متشکرم.» و همچنین روز مادر در بریتانیا را تبریک گفته‌شده بود.
 

میدلتون که در حال سپری دوران نقاهت خود پس از یک عمل جراحی است که در ژانویه بر روی شکمش انجام شد، همچنان از حضور در انظار عمومی دوری می‌کند و ماجرای این عکس اوضاع را پیچیده‌تر از قبل کرده که به تئوری‌های توطئه‌ای که در بین مردم رواج یافته، دامن زده است.

برترین ها

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار