پیشنهاد مشکوک ژاپنی‌ها درباره دریاچه ارومیه
کد خبر: ۳۰۷۸۰۳
تاریخ انتشار: 2024 March 11    -    ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷
سفیر ژاپن در جمهوری اسلامی ایران در یک نشست در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: سال گذشته تلاش فراوانی برای کمک به احیای دریاچه ارومیه کرده‌ایم و تمایل به تعمیق همکاری های تخصصی برای احیای دریاچه داریم.
سفیر ژاپن در جمهوری اسلامی ایران در یک نشست در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: سال گذشته تلاش فراوانی برای کمک به احیای دریاچه ارومیه کرده‌ایم و تمایل به تعمیق همکاری های تخصصی برای احیای دریاچه داریم. «تسوکادا تاماکی» با اشاره به اینکه شرکتهای ژاپنی آماده حضور در ایران بعد از تحریم هستند گفت: آب یکی از بزرگترین موضوعاتی است که زمینه همکاری دو کشور در مورد آن وجود دارد، مایل هستیم که همکاری در دریاچه ارومیه و تالاب‌های مختلف از جمله مرداب انزلی را در دستور کار قرار دهیم.
 
پیشنهاد مشکوک ژاپنی‌ها درباره دریاچه ارومیه
 
این اظهارات او با واکنش‌های زیادی همراه بود.  دکتر علیرضا برهانی داریان، استاد دانشگاه خواجه نصیر در خصوص این خبر ضمن انتشار یک استوری نوشت:  ستاد احیا تمام شد، حالا نوبت به ژاپنی‌ها رسیده که بیان آن‌ها هم ده سالی ریخت و پاش کنند. ساده ترین کار گرفتن پروپوزال و برنامه کاری برای احیای دریاچه ارومیه است، یک پروپوزال ساده لطفا!...

برترین ها

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار