این هفت چهره مشهور به یک دلیل عجیب متهم می شوند
کد خبر: ۳۰۷۴۳۴
تاریخ انتشار: 2024 March 09    -    ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
جراحی‌های زیبایی یکی از آن موضوعاتی است که به نظر می‌رسد افکار عمومی هیچ‌وقت به طور کامل بر سر آن به توافق نخواهند رسید. در یک سر طیف دسته‌ای از افراد هستند که انگار اساسا با ظاهر طبیعی انسان مشکل دارند و اگر فقط بخواهیم تعداد عمل‌های سنگین و بدون دلیل پزشکی در ناحیه صورتشان را بشماریم از انگشتان دو دست هم رد خواهیم شد.

این هفت چهره مشهور به یک دلیل عجیب فحش می‌خورند (برترین ها)«تابناک با تو» - در این مقاله سراغ تعدادی از مشهورترین سلبریتی‌های حال حاضر دنیا رفتیم که نقطه مشترک همه آن‌ها متهم شدن به انجام این عمل‌هاست و خواهیم دید این افراد درباره عمل‌های زیبایی چه فکر می‌کنند و در کجای طیف موافقان و مخالفان قرار می‌گیرند.

جراحی‌های زیبایی یکی از آن موضوعاتی است که به نظر می‌رسد افکار عمومی هیچ‌وقت به طور کامل بر سر آن به توافق نخواهند رسید. در یک سر طیف دسته‌ای از افراد هستند که انگار اساسا با ظاهر طبیعی انسان مشکل دارند و اگر فقط بخواهیم تعداد عمل‌های سنگین و بدون دلیل پزشکی در ناحیه صورتشان را بشماریم از انگشتان دو دست هم رد خواهیم شد. در سمت دیگر هم طرفداران نچرال بیوتی و زیبایی طبیعی هستند که انگار هر عمل لازم و غیر لازم زیبایی را، چون جرمی نابخشودنی برای یک فرد تلقی می‌کنند.

بیشتر ما، اما احتمالا در جایی در وسط این دو دسته ایستاده‌ایم و هرچند تحمل درد و عوارض عمل‌های سنگین زیبایی را آن هم وقتی هیچ دلیل منطقی برای آن وجود ندارد، غیرضروری می‌دانیم، اما در نهایت فکر می‌کنیم هر کس صلاح خود را بهتر می‌داند و مادامی‌که این عمل‌های غیر ضروری به یک مد همگانی تبدیل نشود یا برای کودکان اتفاق نیفتد به ما مربوط نیست و در قلمروی اختیار هر فرد قرار می‌گیرد.

در این مقاله سراغ تعدادی از مشهورترین سلبریتی‌های حال حاضر دنیا رفتیم که نقطه مشترک همه آن‌ها متهم شدن به انجام این عمل‌هاست و خواهیم دید این افراد درباره عمل‌های زیبایی چه فکر می‌کنند و در کجای این طیف قرار می‌گیرند.

بِلا حدید

این هفت چهره مشهور به یک دلیل عجیب فحش می‌خورند (برترین ها)

در سال ۲۰۲۲ این مدل دو رگه آمریکایی با ریشه‌ای خاورمیانه‌ای مصاحبه‌ای مفصل با مجله وگ انجام داد و در آن درباره سلامت جسمی و روانی خود و البته چالش‌های مختلف حرف زد. بلا فاش کرد که در ۱۴ سالگی عمل جراحی زیبایی بینی انجام داده و حالا از آن پشیمان است:"حالا که به آن فکر می‌کنم ترجیح می‌دهم بینی اجدادم را نگه می‌داشتم و مطمئن هستم اگر از آن سن رد می‌شدم با شکل بینی‌ام کنار می‌آمدم. "

این مدل مشهور که ریشه‌هایی هلندی و فلسطینی دارد ضمن غلط خواندن ادعای کسانی که معتقدند او چشمانش را با جراحی بالا کشیده و استخوان فک خود را تراشیده اضافه می‌کند:"مردم به خاطر یک عکس پف کرده در نوجوانی فکر می‌کنند من تمام صورتم را با عمل تغییر داده‌ام، اما چه کسی شبیه به نوجوانی‌اش باقی می‌ماند؟ من هیچ‌وقت از فیلر استفاده نکرده‌ام و به چشم‌هایم هم دست نزده‌ام. "

آریانا گراندِ

این هفت چهره مشهور به یک دلیل عجیب فحش می‌خورند (برترین ها)

این خواننده آمریکایی هم در مصاحبه‌ای با مجله وگ فاش کرد که از چند سال پیش رویکردش را نسبت به فیلر و بوتاکس تغییر داده است:"برای مدتی طولانی زیبایی برای من مفهومی شبیه به پنهان شدن داشت، اما حالا ظاهرم را بیشتر دوست دارم شاید به این دلیل که فیلر و بوتاکس را کنار گذاشته‌ام. "

"برای سال‌های طولانی از حجم خیلی زیادی از فیلر و بوتاکس استفاده می‌کردم، اما از سال ۲۰۱۸ انگار این روند به نظرم زیادی آمد و دور عمل‌های اینچنینی آرایشی بهداشتی را خط کشیدم و حالا حس خیلی بهتری به خودم دارم. "

کِیلی کوکو

این هفت چهره مشهور به یک دلیل عجیب فحش می‌خورند (برترین ها)

ستاره سریال بیگ بنگ تئوری نظر کاملا روراستی درباره عمل‌های زیبایی دارد و دلیلی نمی‌بیند عمل‌هایش را پنهان کند:"سال‌ها قبل وقتی هنوز خیلی جوان بودم دو عمل زیبایی در قسمت بینی و سینه انجام دادم و راستش را بخواهید حسابی هم از نتیجه راضی هستم. "

کِیلی ادامه می‌دهد:"من تقریبا از ۱۲ سالگی یک خط در گردنم داشتم و به تازگی با فیلر آن خط قدیمی را از بین بردم. هرچه قدر هم بگویید زیبایی از درون می‌آید و از این شعار‌ها از نظر من هر انسانی دوست دارد زیبا و بی‌نقص به نظر برسد. البته من معتقد نیستم باید به خاطر نظر دیگران دست به عمل زیبایی زد، اما تا زمانی که چنین کاری اعتماد به نفس شما را بالا می‌برد به نظرم بسیار هم فوق‌العاده است. "

کریسی تایگن

این هفت چهره مشهور به یک دلیل عجیب فحش می‌خورند (برترین ها)

کریسی تایگن یکی از آن افراد مشهوری است که همیشه جنجال‌های خاص خودش را دارد و از هر نوع توجهی استقبال می‌کند. این شخصیت تلویزیونیِ ۳۸ ساله در سپتامبر ۲۰۲۱ فاش کرد که اصطلاحا عمل زیبایی بوکال فت ریمووال یا خارج کردن چربی از ناحیه گونه و فک انجام داده است.

کریسی در یک استوری اینستاگرامی در حالی که داشت به گونه‌هایش اشاره می‌کرد گفت:"بله من پیش دکتر دایموند رفتم و از این ناحیه چربی خارج کردم. راستش از آن‌جایی که همزمان با این عمل نوشیدنی‌های الکلی را هم کنار گذاشتم از نتیجه حسابی راضی هستم و به نظرم همه‌چیز بهتر از انتظارم پیش رفت. "

زک افرون

این هفت چهره مشهور به یک دلیل عجیب فحش می‌خورند (برترین ها)

احتمالا به خاطر دارید که تغییر قیافه ناگهانی این بازیگر آمریکایی در سال ۲۰۲۲ چگونه بسیاری را متعجب کرد و نقد‌های فراوانی دریافت کرد. بسیاری این بازیگر ۳۶ ساله را متهم می‌کردند که در انجام این عمل‌ها زیاده‌روی کرده و به طور کلی تغییر قیافه داده است.

زک افرون، اما هرچند که تغییرات فراوان صورتش را پذیرفت، همه‌چیز را به یک اتفاق و روندی درمانی مرتبط کرد:"من در نوامبر ۲۰۱۳ یک اتفاق تلخ را تجربه کردم و در خانه‌ام به خاطر یک سقوط آسیب فراوانی دیدم. بیشتر این آسیب به ناحیه فک و آرواره‌ام وارد شد و این اتفاق باعث شد ماهیچه‌های فک و صورتم مجبور به تلاش بیشتر شوند و همین و البته روند درمانی و پزشکی باعث تغییراتی در ظاهرم شد. "

کورتنی کاکس

این هفت چهره مشهور به یک دلیل عجیب فحش می‌خورند (برترین ها)

مونیکای محبوب سیتکام فریندز هم یکی از آن بازیگر‌هایی است که همیشه مورد اتهام زیاده‌روی در انجام عمل‌های زیبایی قرار می‌گیرد. این بازیگر مشهور بالاخره در پادکست گلاس آنجلز اعتراف کرد با استفاده از فیلر در صورتش خرابکاری کرده است. او پیامد‌های این عمل را مانند یک اثر دومینویی می‌داند و معتقد است در آن زمان متوجه نبوده چه بلایی بر سر صورتش آورده است.

این بازیگر ۵۹ ساله ادامه می‌دهد:" شما در آینه به خودت نگاه می‌کنی و با خودت می‌گویی به به همه‌چیز عالی و فوق‌العاده و بی‌نقص شده، اما در لحظه متوجه نیستی این تغییرات چه تاثیری بر کسانی خواهد گذاشت که سال‌ها به آن ظاهر قبلی تو عادت کرده بودند. "

کِیتی پری

این هفت چهره مشهور به یک دلیل عجیب فحش می‌خورند (برترین ها)

کیتی پری هم در سال ۲۰۱۸ در مصاحبه‌ای با Refinery۲۹ به موضوع عمل‌های زیبایی پرداخت و در پاسخ اینکه آیا هیچ‌وقت چنین عمل‌هایی انجام داده یا نه گفت:"من هیچ‌وقت عمل جراحی زیبایی نداشته‌ام. "

خواننده مشهور ۳۹ ساله البته بلافاصله اضافه می‌کند:"من عمل‌های جراحی زیبایی نداشته‌ام، اما لیزر و تزریق فیلر انجام داده‌ام. من برای پف و سیاهی زیر چشمانم دست به تزریق فیلر زدم و راستش آن را به تمام کسانی که از این مشکل رنج می‌برند هم توصیه می‌کنم. از فیلر و لیزر که بگذریم بقیه بدن من کاملا طبیعی است. بسیاری معتقدند من انواع عمل‌های زیبایی را انجام داده‌ام، اما این موضوع اصلا حقیقت ندارد. "

منبع: برترین‌ها

برچسب ها: هفت ، چهره ، فحش ، مشهور
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار