تصاویر خونریزی و خشونت شدید در فوتبال زنان ایران
کد خبر: ۳۰۷۳۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2024 March 05    -    ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
نشر خبر مصدومیت شدید سه بازیکن در جریان ۵ بازی و روانه بیمارستان شدن این بازیکنان، نشان از اوج خشونت در لیگ زنان است.
نشر خبر مصدومیت شدید سه بازیکن در جریان ۵ بازی و روانه بیمارستان شدن این بازیکنان، نشان از اوج خشونت در لیگ زنان است.
 
تصاویر خونریزی و خشونت شدید در فوتبال زنان ایران
تصاویر خونریزی و خشونت شدید در فوتبال زنان ایران
 
 درحالی که فضای رسانه‌ای فوتبال زنان به طور حرفه‌ای پیش نمی‌رود و اتفاقات لیگ برتر زنان اصلا به اندازه کافی در رسانه‌ها بازخورد ندارد؛ نشر خبر مصدومیت شدید سه بازیکن در جریان ۵ بازی و روانه بیمارستان شدن این بازیکنان، نشان از اوج خشونت در این لیگ است.
 
با گذشت ۱۴ هفته از لیگ برتر زنان، هر هفته به خشونت این لیگ افزوده می‌شود. در همین هفته جاری که مسابقات آن روز دوشنبه ۱۴ اسفند برگزار شد، در جریان ۵ بازی برگزار شده، سه بازیکن مجروح و راهی بیمارستان شدند.
 
در دیدار آوا و پالایش گاز ایلام، سپیده فلاحی در برخورد با مدافع حریف هنگام زدن ضربه سر، به شدت مجروح می‌شود. فلاحی در این صحنه برای زدن ضربه سر به هوا می‌پرد و بازیکن آوا هم با یک بازی کاملا خطرناک با کف استوک به پیشانی این بازیکن ضربه می‌زند. نکته عجیب در خصوص این صحنه این است که داور مسابقه هیچ خطایی اعلام نمی‌کند و به جهت اعتراض، به بازیکن مهاجم اخطار می‌دهد. فلاحی اما به دلیل خون‌ریزی شدید راهی بیمارستان شد و پیشونی این بازیکن بخیه خورد.
 
در دیگر دیدار این هفته زنان، در مصاف پیکان و ملوان انزلی، برخورد دو بازیکن باعث شکستگی بینی مریم رهیده، بازیکن ملوان می‌شود و این بازیکن هم راهی بیمارستان می‌شود. در جریان دیدار ایساتیس کران فارس و کانی کردستان هم فاطمه جاویدان بازیکن تیم ایساتیس کران در برخورد با بازیکن حریف، آسیب شدید از ناجیه سر می‌بیند و این بازیکن هم راهی بیمارستان می‌شود.
 
درحالی که فضای رسانه‌ای فوتبال زنان به طور حرفه‌ای پیش نمی‌رود و اتفاقات لیگ برتر زنان اصلا به اندازه کافی در رسانه‌ها بازخورد ندارد؛ نشر خبر مصدومیت شدید سه بازیکن در جریان ۵ بازی و روانه بیمارستان شدن این بازیکنان، نشان از اوج خشونت در این لیگ است. این در شرایطی است که در لیگ برتر مردان کمتر شاهد این اتفاقات هستیم که البته علت آن می‌تواند زیر نظر بودن مسابقات فوتبال مردان باشد.
همشهری آنلاین
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
0
1
می دانید که احتمال مصدومیت در فوتبال بیشتر از کاراته است؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار