قابلیت مهم و کاربردی اینستاگرام در آپدیت جدیدش
کد خبر: ۳۰۷۲۴۳
تاریخ انتشار: 2024 March 05    -    ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
بنابر آخرین اخبار، اینستاگرام قابلیت‌های جدیدی برای پیام‌های دایرکت (DM) معرفی کرد که ازجمله آن‌ها می‌توان به ویرایش پیام‌ها و پین‌کردن چت‌ها اشاره کرد.

بنابر آخرین اخبار، اینستاگرام قابلیت‌های جدیدی برای پیام‌های دایرکت (DM) معرفی کرد که ازجمله آن‌ها می‌توان به ویرایش پیام‌ها و پین‌کردن چت‌ها اشاره کرد.

 
 
قابلیت مهم و کاربردی اینستاگرام در آپدیت جدیدش
 

اینستاگرام امروز اعلام کرد که قابلیت ویرایش پیام‌های دایرکت برای کاربران تا 15 دقیقه پس از ارسال را ارائه می‌دهد. علاوه‌براین، این شرکت وعده داد که کاربران به‌زودی می‌توانند حداکثر سه گفت‌وگوی پیام‌رسان را در بالای صندوق ورودی خود پین کنند. قابلیت ویرایش پیام‌های دایرکت به کاربران امکان می‌دهد تا اشتباه‌های تایپی خود را اصلاح کنند یا اگر پیامشان به‌درستی بیانگر منظورشان نبود، آن را تغییر دهند.

برای ویرایش پیام، باید آن را نگه دارید و سپس «ویرایش» را از منو بازشده انتخاب کنید. پس از ویرایش پیام، برچسب «ویرایش‌شده» روی حباب متن بنفش ظاهر می‌شود تا به فرد مقابل اطلاع دهد که پیام تغییر کرده است. این ویژگی مشابه قابلیت ویرایش iMessage اپل است که تقریباً دو سال پیش راه‌اندازی شد.

قابلیت مهم و کاربردی اینستاگرام در آپدیت جدیدش

برای قابلیت پین‌کردن چت در بالای صندوق ورودی، می‌توانید با کشیدن چت به‌سمت چپ یا نگه‌داشتن انگشت خود روی آن و سپس ضربه‌زدن روی «پین»، چت را پین کنید. شما می‌توانید هر زمان که بخواهید، پین چت‌ها را لغو کنید. این ویژگی می‌تواند برای دسترسی سریع به چت‌هایی استفاده شود که اغلب به آن‌ها مراجعه می‌کنید. علاوه‌براین، می‌تواند به‌عنوان راهی برای یادآوری برای بازگشت به گفت‌وگویی خاص در زمان دیگری به‌کار رود.

اینستاگرام اخیراً به همه کاربران امکان فعال و غیرفعال کردن رسید خوانده‌شدن (Seen) را هم برای کل پیام‌ها و هم برای پیام‌های خاص داده است. برای غیرفعال‌کردن رسید خوانده‌شدن برای کل چت‌ها، به تنظیمات حساب خود بروید و روی «پیام‌ها و پاسخ‌های استوری» ضربه بزنید. سپس روی دکمه‌ «نمایش رسید خوانده‌شدن» کلیک و آن را غیرفعال کنید. این قابلیت در ماه نوامبر گذشته به‌صورت آزمایشی در‌اختیار کاربران قرار گرفته بود.

علاوه‌بر قابلیت‌های ذکر‌شده، اینستاگرام امکان ذخیره‌ استیکرهای دلخواه کاربران برای دسترسی آسان در پیام‌های دایرکت را فراهم کرده است. با نگه‌داشتن انگشت روی استیکر مدنظر، می‌توانید آن را ذخیره کنید. پس از ذخیره، دفعه‌ بعد که به بخش استیکرها مراجعه می‌کنید، آن را در بالای فهرست مشاهده خواهید کرد.

اینستاگرام با ارائه‌ تجربه‌ای بهتر برای پیام‌رسانی، امیدوار است تا کاربران را به استفاده از پلتفرم خود برای ارتباط با دوستان و خانواده، به‌جای استفاده از سرویس‌های پیام‌رسان رقیب ترغیب کند.

تک ناک
 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار