افزایش ساعت فعالیت ناوگان اتوبوسرانی
کد خبر: ۳۰۷۲۰۱
تاریخ انتشار: 2024 March 04    -    ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ساعت فعالیت ناوگان اتوبوسرانی در روزهای پایانی سال افزایش می‌یابد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ساعت فعالیت ناوگان اتوبوسرانی در روزهای پایانی سال افزایش می‌یابد.
 
محسن هرمزی، با تأکید بر افزایش تقاضای سفر در روزهای پایانی سال گفت: تقویت خطوط شبانه‌روزی اتوبوس‌های تندرو و خطوط اتوبوس‌رانی منتهی به مراکز مهم خرید و نظارت میدانی و هوشمند، بخشی از تمهیدات ویژه برای تسریع و تسهیل در جابه‌جایی شهروندان در روزهای پُرتردد پایانی سال است.
 
وی افزود: شهروندان می‌توانند از خدمات ناوگان اتوبوسرانی تا ۱۱ شب، در خطوطی که به مقصد بازارها و مراکز مهم خرید منتهی شده یا از مقاصد مذکور عبور می‌کنند، بهره‌مند شوند.
 
هرمزی در ادامه گفت: خطوط نه‌گانه اتوبوس‌های تندرو که به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند نیز تقویت خواهند شد و تا پاسی از شب به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کنند.
 
وی با اشاره به تقارن روزهای پایانی سال با ایام ماه مبارک رمضان از افزایش زمان فعالیت و تقویت ناوگان اتوبوسرانی از ۲۱ اسفند خبر داد و تصریح کرد: خدمت‌رسانی ویژه ناوگان اتوبوس‌رانی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه آخر سال به شهروندان برای زیارت اهل قبور نیز به صورت خاص تدارک دیده شده است.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: نظارت و کنترل هوشمند تاکسی‌های تهران در روزهای پایانی سال افزایش می‌یابد.
 
وی افزود: جابه‌جایی شهروندان به بهترین شکل ممکن در همه ایام سال به ویژه روزهای منتهی به نوروز از اهمیت مضاعف برخوردار است و با تمام توان تلاش می‌کنیم تا با بهره‌گیری حداکثری از امکانات موجود، نسبت به خدمات‌رسانی به شهروندان تهران و هم‌وطنانی که در ایام نوروز مهمان پایتخت هستند، اقدام کنیم.

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار