انفجار شدید مواد محترقه در پایتخت
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۳۰۷۰۹
تاریخ انتشار: 2016 March 13    -    ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار موادمحترقه در یک خانه مسکونی خبر داد و گفت: در این حادثه ۴ جوان ۲۵ تا ۲۸ سال راهی بیمارستان شدند.

سیدجلال ملکی درباره جزئیات این حادثه وحشتناک گفت: ساعت ۱:۴۷ بامداد امروز حادثه انفجار و آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی در بزرگراه آزادگان نرسیده به روستای مرتضی‌گرد به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله ماموران سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه مشخص شد حادثه در یک منزل مسکونی ۲۰۰ متری به وقوع پیوسته است. بررسی‌ها نشان می‌داد از فضای زیاد این منزل برای تولید و ساخت مواد محترقه استفاده می‌شد و صاحبخانه حیاط منزلش را برای تولید مواد محترقه به چند نفر اجاره داده بود.

ملکی گفت: در قسمت زیرزمین این منزل مسکونی در حالی که چندین جوان مشغول تولید مواد محترقه بودند ناگهان انفجار شدیدی رخ داده بود که این انفجار باعث سوختگی شدید هر ۴ جوان داخل زیرزمین شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ادامه داد: بر اثر این انفجار تمامی دیوارهای خانه ۲۰۰ متری تخریب شده بود و به علت تخریب دیوارها تعدادی از خودروهای سواری پارک شده در محل نیز دچار خسارت‌های زیادی شده بودند.

ملکی افزود: با انتقال هر ۴ جوان مصدوم حادثه که بین ۲۵ تا ۲۸ سال سن داشتند و همگی دچار سوختگی‌های شدید شده بودند، محل حادثه از سوی امدادگران آتش‌نشانی پاکسازی و ایمن‌سازی شد و محل حادثه برای تحقیقات بیشتر و پاکسازی از وجود مواد محترقه که احتمال انفجار آن می‌رفت به عوامل پلیس نیروی انتظامی تحویل داده شد.
خبرايراني
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv