موبایل عجیبی که هیچ اپلیکیشنی ندارد!
کد خبر: ۳۰۶۶۷۰
تاریخ انتشار: 2024 February 28    -    ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
 اپراتوری آلمانی با ایده‌ای هیجان‌انگیز و متفاوت، شرکت‌کنندگان در نمایشگاه MWC را شگفت‌زده کرد.

 اپراتوری آلمانی با ایده‌ای هیجان‌انگیز و متفاوت، شرکت‌کنندگان در نمایشگاه MWC را شگفت‌زده کرد.

 آیا می‌دانستید که در ۵ تا ۱۰ سال آینده هیچ‌کدام از ما از اپلیکیشن‌ در گوشی‌های خود استفاده نخواهیم کرد؟ این ادعایی است که تیم هتگز، مدیرعامل دویچه تلکوم، در کنگره‌ی جهانی موبایل مطرح کرده است.

 هوش مصنوعی در سال‌های اخیر حرف اول را در دنیای فناوری زده است. مدل مفهومی گوشی هوشمند شرکت دویچه تلکوم توانسته است تا با تمرکز بر هوش مصنوعی، نظر شرکت‌کنندگان در نمایشگاه MWC امسال را به خود جلب کند. دویچه تلکوم تصاویر پرتعداد و باکیفیتی از این گوشی منتشر نکرده و بیشتر روی فلسفه‌ی پشت آن متمرکز شده است.

موبایل عجیبی که هیچ اپلیکیشنی ندارد!

طبق بیانیه‌ی رسمی، گوشی جدید دویچه تلکووم به‌جای اپلیکیشن‌ تمام نیازهای کاربر را با کمک هوش مصنوعی برطرف می‌کند. برخی از کاربردها برای چنین دستگاهی شامل ارسال درخواست و دریافت پیشنهادها برای سفر، غذا یا محصولاتی برای خرید است. با گوشی می‌توانید عکس بگیرید و از هوش مصنوعی بخواهید که عکس را برای دوستان و خانواده ارسال کند.

دویچه تلکوم گوشی هوش مصنوعی خود را با همکاری کوالکام و Brain.AI توسعه داده است. Brain.AI اپلیکیشنی برای گوشی آیفون دارد که همان کارهای گوشی دویچه تلکوم را انجام می‌دهد؛ بااین‌حال اپلیکیشن مذکور نظرات مثبتی از کارشناسان دریافت نکرده است.

طرح‌هایی مانند گوشی‌های بدون اپلیکیشن ایده‌های کاملاً انقلابی هستند که یا هیچ‌گاه به‌طور گسترده اجرایی نمی‌شوند یا سال‌ها طول می‌کشد تا وارد مرحله‌ی تجاری‌سازی و استفاده‌ی گسترده شوند.

زومیت

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار