گاف عجیب نخست‌وزیر کانادا که خبرساز شد
کد خبر: ۳۰۶۶۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2024 February 27    -    ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
نخست‌وزیر کانادا جاستین ترودو در یک نشست خبری با تاکید بر لزوم ادامه حمایت غرب از اوکراین گفت که «روسیه باید این جنگ را پیروز شود».

نخست‌وزیر کانادا جاستین ترودو در یک نشست خبری با تاکید بر لزوم ادامه حمایت غرب از اوکراین گفت که «روسیه باید این جنگ را پیروز شود».

 
 

گاف عجیب نخست‌وزیر کانادا که خبرساز شد

 

گاف خبرساز نخست‌وزیر کانادا درباره پیروزی روسیه در جنگ اوکراین واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرد و یکی از کاربران او را «جو بایدنِ کانادا» خواند.در شرایطی که حمایت‌های شدید غرب از اوکراین در جنگ با روسیه ادامه دارد، ترودو در نشست خبری روز دوشنبه گفت: «ما می‌دانیم که روسیه باید این جنگ را پیروز شود».

برخی رسانه‌های کانادا از قبیل «تورنتو سان» در گزارش خود درباره سخنان ترودو نوشتند: «بایدنِ کانادا؟ ترودو در یک گاف خجالت آور گفت که روسیه باید پیروز جنگ شود».واکنش‌ها به گاف نخست‌وزیر کانادا سبب شد که در شبکه‌های اجتماعی بسیاری از کاربران او را «بایدن کانادا» توصیف کردند.طعنه کاربران به گاف‌های رئیس‌جمهور آمریکا در شرایطی مطرح شده که بایدن روز شنبه در آخرین گاف خود شی جین پینگ رئیس‌جمهور چین را به اشتباه «رئیس روسیه» خواند.

به رغم گاف ترودو، او و دولت کانادا از ابتدای جنگ در حال حمایت از اوکراین است و در سفر اخیر به کی‌یف اعلام کرد که کشورش ۳ میلیارد دلار به اوکراین کمک می‌کند.یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی با اشاره به ۵۲ ساله بودن نخست‌وزیر کانادا نوشت: «جو بایدن کانادا! البته بایدن ۸۱ ساله است و بهانه ترودو چیست؟»

خبرآنلاین

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
8
12
بیشرف تر از این آدم پیدا کردی بیا بهت جایزه بدم
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
از اکثر ایرانیهای مقیم کانادا شنیده ام که نه تنها ایرانیان بلکه حتی خود کاناداییها از روش اداره کشور این آقا راضی نیستند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار