معرفی ۱۱ سفر زیبا با قطار در سراسر جهان
کد خبر: ۳۰۶۳۹۱
تاریخ انتشار: 2024 February 29    -    ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰
تگسکریت (Tagskryt)، یک کلمه اسکاندیناویایی به معنای لذت و یا شگفتی‌های سفر با قطار است که امروزه بسیار رایج شده، چرا که نسل‌های جوان وسایل حمل و نقل پایدار و زیبایی شناسانه را دوباره کشف می‌کنند. در حالی که این سریع‌ترین راه برای رسیدن از نقطه A به نقطه B نیست.

معرفی ۱۱ سفر زیبا با قطار در سراسر جهان (برترین ها)«تابناک با تو» - تگسکریت (Tagskryt)، یک کلمه اسکاندیناویایی به معنای لذت و یا شگفتی‌های سفر با قطار است که امروزه بسیار رایج شده، چرا که نسل‌های جوان وسایل حمل و نقل پایدار و زیبایی شناسانه را دوباره کشف می‌کنند.

در حالی که این سریع‌ترین راه برای رسیدن از نقطه A به نقطه B نیست، قطار‌های بین شهری قطعا یکی از دیدنی‌ترین راه‌ها برای کشف یک کشور جدید هستند.

در زیر بدون ترتیب خاصی، تعدادی از خیره کننده‌ترین سفر‌ها با قطار را گردآوری کردیم که قطعا ارزش تعریف و توجه را دارند.

این فهرست شامل سفر با قطار در سراسر جهان، از کانادا تا هند و برنامه‌های سفری است که از چند ساعت تا چند روز متغیر هستند. همه هزینه‌ها تخمین زده می‌شوند - کرایه‌های قطار بین المللی به عوامل زیادی مانند نرخ ارز، شرکت و تاریخ‌ها و برنامه‌های سفر انتخابی بستگی دارند.

۱. راه آهن بلگراد به بار

در سفر بلگراد به بار، مسافران ۲۵۴ تونل و ۴۳۵ پل را در یک سفر ۴۷۴ کیلومتری از پایتخت صربستان تا سواحل دریای آدریاتیک در مونته نگرو، با قیمتی مقرون به صرفه تجربه می‌کنند.

معرفی ۱۱ سفر زیبا با قطار در سراسر جهان (برترین ها)

مدت زمان سفر: تقریبا ۱۰ ساعت

هزینه: تقریبا ۲۴ یورو

۲. زفیر کالیفرنیا (The California Zephyr)

کالیفرنیا زفیر که از شهر ویندی به سانفرانسیسکو می‌رود، پیش از رسیدن به سواحل اقیانوس آرام، در مسیر ۳۹۱۵ کیلومتری خود از کوه‌های راکی و سیرا نوادا در قلب آمریکا صعود می‌کند. هیچ راهی بهتر از کالیفرنیا زفیر برای دیدن قلب آمریکا وجود ندارد

معرفی ۱۱ سفر زیبا با قطار در سراسر جهان (برترین ها)

کشور: آمریکا

مدت سفر: ۵۱ ساعت

هزینه: تقریبا ۱۵۰ تا ۳۰۰ دلار

۳. کانادایی (The Canadian)

با "کانادایی" به سفر بروید، جایی که مسافران می‌توانند سه روز را با ماشین‌های گنبدی به تماشای مناظر حومه شهر از تورنتو تا ونکوور بگذرانند. مسافران کانادایی چهار روز را صرف تماشای مزارع دشت‌های طلایی، دریاچه‌های ناهموار و شهر‌های زیبا می‌کنند که با اتومبیل‌های گنبدی خود از تورنتو تا ونکوور عبور می‌کنند.

معرفی ۱۱ سفر زیبا با قطار در سراسر جهان (برترین ها)

کشور: کانادا

مدت سفر: ۸۶ ساعت

هزینه: تقریبا ۵۰۰ دلار

۴. پلس آن ویلز (Palace on Wheels)

پلس آن ویلز یک استراحتگاه مجلل داخل قطار با اسپای داخلی است که معابد، دژ‌ها و تاج محل هند را در یک سفر هفت شبه به نمایش می‌گذارد.

معرفی ۱۱ سفر زیبا با قطار در سراسر جهان (برترین ها)

کشور: هند

مدت سفر: ۷ شب و ۸ روز

هزینه: بین ۶۶۵ تا ۲۳۹۱ دلار در هر شب

۵. گلیشر اکسپرس (Glacier Express)

گلیشر اکسپرس دو تفرجگاه کوهستانی مهم در آلپ سوئیس را به هم متصل می‌کند و تجربه آلپ را به یک سفر هشت ساعته به قله‌های برفی، مراتع کوهستانی و روستا‌های کتاب داستان بین زرمات و سنت موریتز در سوئیس خلاصه می‌کند.

معرفی ۱۱ سفر زیبا با قطار در سراسر جهان (برترین ها)

کشور: سوئیس

مدت سفر: ۷.۵ ساعت

هزینه: تقریبا ۸۰ تا ۳۰۰ دلار به اضافه ورودی‌ها

۶. قطار ابر‌ها (The Train to the Clouds)

قطار ابر‌ها در مسیر خود از سالتا، آرژانتین، به مرز شیلی در یکی از مرتفع‌ترین سفر‌های قطار در جهان، به ارتفاع ۴۱۴۰ متری در رشته کوه ناهموار آند صعود می‌کند.

معرفی ۱۱ سفر زیبا با قطار در سراسر جهان (برترین ها)

کشور: آرژانتین

مدت سفر: ۱۵ ساعت

هزینه: تقریبا ۸۴ دلار

۷. شونگولولو اکسپرس (Shongololo Express)

آفریقای جنوبی را با قطار سریع السیر شونگولولو کاوش کنید که شامل گشت و گذار و توقف در پناهگاه حیات وحش و بازار‌های صنایع دستی در سراسر نامیبیا، آفریقای جنوبی و زیمبابوه است.

معرفی ۱۱ سفر زیبا با قطار در سراسر جهان (برترین ها)

کشور: بوتسوانا، موزامبیک، نامیبیا، آفریقای جنوبی، سوازیلند، زامبیا، زیمباوه

مدت سفر: ۱۲ تا ۱۵ روز

هزینه: حدود ۶۵۰۰ تا ۱۳۰۰۰ دلار

۸. راه آهن ترانس سیبری (The Trans-Siberian Railway)

راه آهن ترانس سیبری طولانی‌ترین خط راه آهن جهان است. چندین قطار برای انتخاب وجود دارد از جمله قطار سریع السیر Golden Eagle Trans-Siberian Express که گردش‌های ۱۴ روزه را در روسیه ارائه می‌دهد. این قطار لوکس که بین ولادی وستوک و مسکو سفر می‌کند، از کنار علفزار‌های بی پایان و دریاچه بایکال، عمیق‌ترین دریاچه روی زمین می‌گذرد.

معرفی ۱۱ سفر زیبا با قطار در سراسر جهان (برترین ها)

کشور: روسیه

مدت سفر: ۱۴ روز

هزینه: متغیر

۹. گن (The Ghan)

برای کاوش آلیس اسپرینگز با گن همراه شوید که از شمال به جنوب در «مرکز سرخ» استرالیا از داروین تا آدلاید امتداد می‌یابد. گن مسافران خود را از مرکز قرمز آتشین استرالیا عبور می‌دهد و به مناظر چشمگیر و مکان‌های بومی دسترسی پیدا می‌کند که با سایر روش‌های حمل و نقل ممنوع است.

معرفی ۱۱ سفر زیبا با قطار در سراسر جهان (برترین ها)

کشور: استرالیا

مدت سفر: ۵۴ ساعت

هزینه: قیمت‌ها از حدود ۲۰۵۰ دلار شروع می‌شود

۱۰. سیمپلون اورینت اکسپرس ونیز (Venice Simplon-Orient Express)

اورینت اکسپرس احیا شده، با شام‌های کامل و زرق و برق کراوات سیاه، مسافران خود را به عصر طلایی سفر ریلی می‌برد. این قطار انواع سفر‌های شبانه را به بیش از ده‌ها شهر اروپایی از جمله پاریس، لندن، وین، ونیز و استانبول ارائه می‌دهد.

معرفی ۱۱ سفر زیبا با قطار در سراسر جهان (برترین ها)

کشور: چندگانه، از جمله بریتانیا و ایتالیا

مدت سفر: ۱ تا ۵ شب

هزینه: تقریبا بین ۶۸۰۰ تا ۴۸۰۰۰ دلار

۱۱. ترانز آلپین (TranzAlpine)

ترانز آلپین در نیوزیلند بین کرایست چرچ و گریموث اجرا می‌شود و در کنار رودخانه وایماکاری (Waimakariri) و از طریق کوه‌های آلپ جنوبی در یک مسیر رفت و برگشت ۹ ساعته ارائه می‌شود. ترانز آلپین به مسافران خود این امکان را می‌دهد که مناظر بی نظیر و دشت‌های الهام بخش بین کرایست چرچ و گریموث را تماشا کنند. این سفر ۲۲۲ کیلومتر را در کمتر از پنج ساعت طی می‌کند.

معرفی ۱۱ سفر زیبا با قطار در سراسر جهان (برترین ها)

کشور: نیوزلند

مدت سفر: ۵ ساعت

هزینه: تقریبا ۱۲۰ دلار

منبع: برترین‌ها

برچسب ها: سفر ، زیبا ، قطار ، جهان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار