رازگشایی از قتل پیرزن تنها در شوش‌
کد خبر: ۳۰۵۹۶۹
تاریخ انتشار: 2024 February 19    -    ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰
 مرد سرایدار که به حمایت از همسرش زن صاحبخانه را به قتل رسانده بود، بازداشت شد. 
 مرد سرایدار که به حمایت از همسرش زن صاحبخانه را به قتل رسانده بود، بازداشت شد. 
 
اول بهمن امسال  زنی ۶۵ ساله به طور مشکوکی در خانه اش در محله شوش تهران فوت شد. خانواده اش پیش از خاکسپاری متوجه شدند کارتهای بانکی و طلاهای او به سرقت رفته است. 
 
با مشکوک شدن  به مرگ او ، شکایتی را در پلیس آگاهی تهران طرح کردند. همچنین پزشکی قانونی علت مرگ او را خفگی اعلام کرد . در تحقیقات پلیسی معلوم شد زوج سرایدار از همان روز قتل ناپدیدشده اند. با گذشت چند هفته از ماجرا ، متهمان بازداشت شدند.
 
متهم به قتل درتحقیقات گفت : ۳۵ میلیون تومان اجاره خانه های مقتول را از مستاجرانش جمع آوری و تحویلش دادم اما مدعی بود از همیشه کمتر است. زن باردارم پیش او ماندو من به خانه رفتم وفیش رسیدها را آوردم  که دیدم حال همسرم خوب نیست.
 
فهمیدم او زنم را هول داده که بد حال  شده است. در اوج عصبانیت با دستانم زن صاحبخانه را خفه کردم. پولها ، کارتهای بانکی و طلاهایش را به سرقت بردم. درجریان این ماجرا فرزندمان را از دست دادیم .طلاها را فروختم و با پولهای به دست آمده خانه ای اجاره کرده و در آن ساکن شدیم که پلیس ردمان را زد . 
 
 این در حالی بود که همسرش گفته های او را تائید کرد . محمد جواد شفیعی ،بازپرس شعبه  پنجم دادسرای جنایی تهران با تائید این خبر به جام جم گفت : با اعتراف متهم و همسرش تحقیقات از آن دو ادامه دارد.
جام جم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار