روایت دردناک از وضعیت زنان دستفروش در مترو
کد خبر: ۳۰۵۵۶۷
تاریخ انتشار: 2024 February 16    -    ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی، نحوه مواجهه خود با یکی از این زنان دستفروش در متروی تهران را روایت کرده است.

 وقتی وارد مترو می‌شوی، کمتر ایستگاهی را خالی از حضور آنها می‌بینی. تقریبا در همه ایستگاه‌ها، در داخل یا خارج از قطارهایی که به سرعت می‌آیند و به کندی می‌روند، زنان دستفروش مشغول کار هستند برای چرخیدن چرخ شکسته زندگی‌شان. در همین رابطه کاربری، نحوه مواجهه خود با یکی از این زنان را روایت کرده است که در ادامه می‌خوانید.

 
 

روایت دردناک از وضعیت زنان دستفروش در مترو

 

حساب توئیتری «مِمُول» با انتشار عکس فوق، ماجرا را اینگونه شرح داده است:

* تو مترو یهو متوجه یه خانم که ۶۰-۷۰ ساله بود شدم، معلوم بود تازه فروشندگی رو شروع کرده و خجالت میکشه مثل بقیه فروشنده‌ها بلند محصولش و معرفی کنه. از ظاهرش مشخص بود نیاز داره به این درآمد و از چهره اش رنج می‌بارید.

* رفتم جلو طوری که همه متوجه بشن گفتم واااای من چقدررر دنبال این کیسه‌های لایه بردار می‌گشتم اما پیدا نمی‌کردم. وای اینا عالی هستن و من مدتهاست دنبال اینا بودم و پیدا نمی‌کردم، لطفا چهارتا بهم بده.

* همه خانوما توجهشون جلب شد و یکی دو نفر شروع کردن ازم سوال پرسیدن و منم با آب و تاب براشون توضیح می‌دادم. البته همش واقعی بود و اینا رو جدی می‌گفتم. برق چشمای خانمه واقعا دلمو لرزوند و خانمای دیگه هم چند تا ازش خریدن.

  • واقعا این خانم با این سن و سال فقط باید الان مشغول استراحت و بازی کردن با نوه‌هاش باشه نه اینکه بیاد با کلی خجالت توی مترو فروشندگی کنه!!!
  • برترین ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار