انتقادها از جنیفر لوپز بابت اجرای 5 میلیون دلاری در دوبی
کد خبر: ۳۰۵۴۴۲
تاریخ انتشار: 2024 February 15    -    ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
«جنیفر لوپز» برای گشایش هتل «وان اند اونلی» به زعبیل در امارات متحده عربی سفر کرده و شنبه شب به همراه چند سلبریتی روی صحنه رفته است. بازیگر «اغواگران» (Hustlers) و «بس» (Enough) برای این اجرای ویژه ۵ میلیون دلار دریافت کرده اما سفر او با اعتراضاتی روبرو شده است.
«تابناک با تو» - «جنیفر لوپز» برای گشایش هتل «وان اند اونلی» به زعبیل در امارات متحده عربی سفر کرده و شنبه شب به همراه چند سلبریتی روی صحنه رفته است. بازیگر «اغواگران» (Hustlers)  و «بس» (Enough) برای این اجرای ویژه ۵ میلیون دلار دریافت کرده اما سفر او با اعتراضاتی روبرو شده است. «ادریس البا»، «نایومی کمبل»، «ونسا هاجنز» و «مارک رانسون» از جمله مهمانان دیگر این مراسم بودند.
 
انتقادها از جنیفر لوپز بابت اجرای 5 میلیون دلاری در دوبی

ممنوعیت همجنسگرایی در امارات سبب شده که بسیاری از لوپز به خاطر این اجرا انتقاد کنند. یک فعال حقوق همجنسگرایان به «سان» می‌گوید «بسیار ناراحت» است که لوپز به عنوان یکی از حامیان جامعه دگرباشان پول را به حمایت از همجنسگرایان ترجیح داده. او اضافه می‌کند که این اجرا «توطئه‌ای» با مشارکت یک کشور «همجنسگراهراس» است و امارات از لوپز «استفاده» کرده تا «تصویر لیبرال‌تری» از خود نشان دهد.

«بیانسه» در سال ۲۰۲۳ به خاطر اجرای مشابهی در یکی دیگر از هتل‌های دبی و دریافت ۲۴ میلیون دلار با انتقاد روبرو شده بود. جنیفر لوپز پیش‌تر برای فعالیت در زمینه حمایت از همجنسگرایان چند جایزه دریافت کرده بود.

مووی مگ

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار