غیرتی شدم و مردی را که با مادرم رابطه داشت کشتم
کد خبر: ۳۰۵۲۸۵
تاریخ انتشار: 2024 February 12    -    ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰
مردی که به قتل متهم شده است ادعا می‌کند مقتول با مادرش رابطه پنهانی داشت.
مردی که به قتل متهم شده است ادعا می‌کند مقتول با مادرش رابطه پنهانی داشت.
 
پسری جوان که مردی میانسال را به تصور رابطه با مادرش کشته ‌است، ادعا می‌کند غیرتی شده و دست به قتل زده است.
 
زنی یک سال قبل به پلیس گزارش داد همسرش گم شده ‌است. این زن گفت: شوهرم به نام فریدون با ماشین مسافرکشی می‌کند. او صبح از خانه بیرون رفته و دیگر نیامده ‌است.
 
پلیس در ردیابی‌هایی که انجام داد به یک شماره تماس رسید و متوجه شد آخرین بار فریدون با زنی به نام نرگس تماس داشته است. نرگس بازداشت شد و اعتراف کرد پسرش ماهان مرتکب قتل شده ‌است. او گفت: من فریدون را برای اینکه ماشینش را به پسرم بفروشد به خانه بردم و وقتی آنها صحبت می‌کردند، به دستشویی رفتم. زمانی که برگشتم متوجه شدم پسرم فریدون را کشته ‌است.
 
با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. در جلسه رسیدگی اولیای‌ دم درخواست قصاص کردند و گفتند حاضر به گذشت نیستند.
 
سپس ماهان در جایگاه قرار گرفت و مدعی شد به خاطر غیرتش دست به قتل زده ‌است. او گفت: مادرم فردی را به خانه آورد تا من ماشینش را بخرم. وقتی که توافق کردیم به پارکینگ رفتم تا از داخل ماشین خودم مدارک را بردارم و قولنامه بنویسیم. وقتی وارد خانه شدم دیدم مادرم و فریدون در شرایط خیلی بدی هستند. برای همین عصبانی شدم. مادرم را به اتاق هل دادم و در را بستم و بعد هم با سیم شارژر فریدون را به قتل رساندم.
 
متهم گفت: من غیرتی شدم و به خاطر غیرتم دست به قتل زدم.
 
در ادامه مادر ماهان که متهم به معاونت در قتل است در جایگاه قرار گرفت و گفت: من با پسرم زندگی می‌کردم و هر روز سر کار می‌رفتم. چند باری سوار ماشین فریدون شدم و متوجه شدم آدم مطمئنی است بنابراین هر روز از او می‌خواستم من را به محل کارم برساند و بعد به خانه برمی‌گشتم. چند روز قبل از حادثه گفت قصد دارد ماشینش را بفروشد و ماشین تازه‌ای بخرد. من هم او را به پسرم معرفی کردم چون پسرم دنبال ماشین بود. روز حادثه وقتی فریدون به خانه ما آمد، پسرم و فریدون با هم صحبت کردند، بعد من به دستشویی رفتم وقتی برگشتم متوجه شدم پسرم فریدون را کشته‌ است.
 
این زن در پاسخ به ادعای پسرش درباره رابطه گفت: من با فریدون هیچ رابطه‌ای نداشتم و این اتهام را قبول نمی‌کنم؛ ولی پسرم من را به داخل اتاق انداخت و بعد هم فریدون را کشت. من از ترسم به پسرم در حمل جسد کمک کردم؛ اما دستی در قتل نداشتم و نمی‌دانم انگیزه درگیری چه بود.
 
با پایان جلسه دادگاه قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.
 

اعتمادآنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار