عکس جالب از بازیگر نقش کودکی دونگی در ۲۵ سالگی
کد خبر: ۳۰۵۱۵۸
تاریخ انتشار: 2024 February 13    -    ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
بازیگر نقش کودکی دونگی، کیم یو جونگ (کره‌ای: 김유정) بازیگر کره جنوبی متولد زادهٔ ۲۲ سپتامبر ۱۹۹۹ است. او پس از اولین بازی خود در سال ۲۰۰۳، به یکی از محبوب‌ترین هنرپیشه‌های کودک در کره جنوبی تبدیل شد. از مجموعه‌های تلویزیونی که او در آن‌ها ایفای نقش کرده می‌توان به افسانه دونگ‌یی (۲۰۱۰)، در مهتاب (۲۰۱۶)، عاشقان آسمان سرخ (۲۰۲۱) و شیطان من (۲۰۲۳) اشاره کرد.

عکس جالب از بازیگر نقش کودکی دونگی در ۲۵ سالگی (برترین ها)«تابناک با تو» - بازیگر نقش کودکی دونگی، کیم یو جونگ (کره‌ای: 김유정) بازیگر کره جنوبی متولد زادهٔ ۲۲ سپتامبر ۱۹۹۹ است.

بازیگر نقش کودکی دونگی، کیم یو جونگ (کره‌ای: 김유정) بازیگر کره جنوبی متولد زادهٔ ۲۲ سپتامبر ۱۹۹۹ است. او پس از اولین بازی خود در سال ۲۰۰۳، به یکی از محبوب‌ترین هنرپیشه‌های کودک در کره جنوبی تبدیل شد. از مجموعه‌های تلویزیونی که او در آن‌ها ایفای نقش کرده می‌توان به افسانه دونگ‌یی (۲۰۱۰)، افسانه خورشید و ماه (۲۰۱۲)، عشق در مهتاب (۲۰۱۶)، عاشقان آسمان سرخ (۲۰۲۱) و شیطان من (۲۰۲۳) اشاره کرد.

بیوگرافی بازیگر نقش کودکی دونگی

کیم یو جونگ در شهر سئول، کره جنوبی در ۲۲ سپتامبر ۱۹۹۹ به دنیا آمد. استعداد بازیگری او در پنج سالگی کشف شد او در مسابقه‌ای که خواهر بزرگترش عضو بود شرکت کرد و جایزه محبوب‌ترین فرد را گرفت در حالی که جز اعضا (کاندیدها) نبود. او کار خودش را در تبلیغات تلویزیونی برای یک بیسکویت محلی در سال ۲۰۰۳ آغاز کرد. بعداً بازی کردن را شروع کرد او در سال ۲۰۰۴ در فیلم DMZ بازی کرد.

عکس جالب از بازیگر نقش کودکی دونگی در ۲۵ سالگی (برترین ها)

وی به بازی کردن ادامه داد تا در سینما ظاهر شود. وی در فیلم‌هایی مثل همدردی با خانم لیلی ون کیوس-همه چیز برای عشق تغیر کننده و هیا آن دیا بازی کرده. سال ۲۰۰۶ او بازی خود را در تلویزیون شروع کرد. کیم به سرعت یکی از پرطرفدارترین بازگران توی کره شد. در اون زمان او در کلاس پنجم (۱۱ساله) بود. او مدل مشهور لوازم آرایشی لانیج نیز هست. کیم در سریال اینترنتی (سریال کوتاه) و (سلول‌های عشق ۱ و ۲) بازی کرد. کیم یو جونگ در سریال مهتاب نقاشی شده در ابر‌ها Moonlight Drawn by Clouds ۲۰۱۶ و سریال شیطان من My Demon ۲۰۲۳ بسیار درخشید. ​​

عکس‌های بزرگسالی بازیگر نقش کودکی دونگی

عکس جالب از بازیگر نقش کودکی دونگی در ۲۵ سالگی (برترین ها)

منبع: برترین‌ها

برچسب ها: جالب ، بازیگر ، عکس ، دونگی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار