چرا هنری کویل از بازی در صحنه‌های خصوصی خوشش نمی‌آید؟
کد خبر: ۳۰۵۰۸۵
تاریخ انتشار: 2024 February 12    -    ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
هنری کویل، بازیگر مشهور و محبوب هالیوود گرچه در طول دوران فعالیت بازیگری خود در صحنه‌های خصوصی زیادی نقش آفرینی کرده است، اما به گفته‌ی خودش، میانه‌ی خوبی با چنین صحنه‌هایی ندارد. او به تازگی در مصاحبه‌ای از دلیل بی علاقگی خود به بازی در صحنه‌های خصوصی گفته است.

چرا هنری کویل از بازی در صحنه‌های خصوصی خوشش نمی‌آید؟ (روزیاتو)

چرا هنری کویل از بازی در صحنه‌های خصوصی خوشش نمی‌آید؟ (روزیاتو)«تابناک با تو» - هنری کویل، بازیگر مشهور و محبوب هالیوود گرچه در طول دوران فعالیت بازیگری خود در صحنه های خصوصی زیادی نقش آفرینی کرده است، اما به گفته ی خودش، میانه ی خوبی با چنین صحنه هایی ندارد. او به تازگی در مصاحبه ای از دلیل بی علاقگی خود به بازی در صحنه های خصوصی گفته است.

چرا هنری کویل از بازی در صحنه های خصوصی خوشش نمی آید؟

چرا هنری کویل از بازی در صحنه‌های خصوصی خوشش نمی‌آید؟ (روزیاتو)

کویل در مصاحبه ی خود توضیح داد که با بازی در صحنه های برهنه راحت نیست و گفت که به نظر او گاهی استفاده از این صحنه ها شکلی غیر ضروری و افراطی پیدا می کند. به اعتقاد کویل، باید برخی چیزها را به تخیل مخاطبان واگذار کرد، چرا که تأثیرگذاری آن می تواند بیشتر از نمایش بی پرده ی همه چیز باشد. کویل همچنین گفت که به نظرش صحنه های خصوصی می توانند گاهی به پیش برد داستان کمک کنند، اما اتکای بیش از اندازه بر این صحنه ها به متوسل شدن به یک میانبر، به جای عمق بخشی به داستان می ماند.

او در مصاحبه ی خود گفت: «اینجا است که این سؤال برایت پیش می آید که: “آیا واقعاً به این صحنه نیاز است یا صرفاً قرار است آدم ها را با لباس کمتری نشان دهند؟” بعدش بیشتر احساس معذب بودن می کنی و با خودت فکر می کنی: “این بازیگری نیست. این بخش قرار نیست کمکی به بقیه ی فیلم کند.”»

چرا هنری کویل از بازی در صحنه‌های خصوصی خوشش نمی‌آید؟ (روزیاتو)

او در ادامه توضیح داد که تماشای فیلمی مملوء از تعاملات فیزیکی صرف می تواند اهمیت وجود چنین صحنه هایی در کلیت داستان را در نظر مخاطب زیر سؤال ببرد. او همچنین گفت که وجود این صحنه ها برای برخی داستان ها می تواند کمک کننده باشد. او در اینباره گفت: «این صحنه گاهی واقعاً می توانند به پیش برد داستان کمک کنند اما در اغلب موارد، تخیل انسان از آن ها پیشی می گیرد. به همین دلیل اگر سریال یا فیلمی صرفاً پر از بدن های برهنه باشد، کمی احساس بی مورد بودن پیدا می کند و شما با خودتان می گویید: “کارکرد این صحنه جز نشان دادن یک شخص برهنه چیست؟” من میانه ی خوبی با آن ها ندارم.»

در فیلم جدید هنری کویل خبری از این صحنه ها نیست

چرا هنری کویل از بازی در صحنه‌های خصوصی خوشش نمی‌آید؟ (روزیاتو)

فیلم جدید هنری کویل به نام «آرگایل» (Argylle) که قرار است به زودی روی پرده ی سینماها برود و کویل در آن با دوا لیپا، خواننده ی مشهور همبازی بوده است، هیچ صحنه ی خصوصی ای ندارد. این فیلم یک تریلر جاسوسی مملوء از صحنه های اکشن است که نقش اصلی آن، جاسوسی به نام آرگایل را بر عهده ی کویل بوده است.

منبع: روزیاتو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار