کشف یک هرم عجیب زیر برف در آن سر دنیا!
کد خبر: ۳۰۴۶۶۶
تاریخ انتشار: 2024 February 06    -    ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰
 دانشمندان نوعی ساختار شگفت‌انگیز هرم مانند، در قطب جنوب کشف کرده‌اند. این پدیده حیرت‌آور در تصاویر ماهواره‌ای بر فراز قطب جنوب دانشمندان را شگفت‌زده کرده است.

 دانشمندان نوعی ساختار شگفت‌انگیز هرم مانند، در قطب جنوب کشف کرده‌اند. این پدیده حیرت‌آور در تصاویر ماهواره‌ای بر فراز قطب جنوب دانشمندان را شگفت‌زده کرده است. از ایلومیناتی‌ها گرفته تا بیگانگان، کاربران فضای مجازی نظرات متفاوتی در مورد شکل گرفتن این کوه‌ها دارند و دانشمندان با اطمینان به این نظریه‌ها پاسخ داده‌اند.

کشف یک هرم عجیب زیر برف در آن سر دنیا!
 

تینا مزدکی: در هفته‌های اخیر اتفاقات بسیاری در دنیای علم افتاده‌ است. برای مثال دانشمندان کشف کردند که در کمال تاسف انسان‌ها مسئول انقراض تنها پستانداران خونسرد جهان هستند و اینکه غواصان اعماق دریا پس از رسیدن به انتهای حفره آبی بزرگ کارائیب، به کشف واقعاً نگران‌کننده‌ای دست یافتند. اما کشفی که به تازگی صورت گرفته است به تنهایی می‌تواند شمارا شگفت زده کند!

دانشمندان نوعی ساختار شگفت‌انگیز هرم مانند، در قطب جنوب کشف کرده‌اند. این پدیده حیرت‌آور در تصاویر ماهواره‌ای بر فراز قطب جنوب دانشمندان را شگفت‌زده کرده است. این تصاویر نشان دهنده یک توده عظیم هرمی شکل بر فراز بخش جنوبی رشته کوه‌ الزورت در قطب جنوب است. چندین قله با ظاهر نسبتاً عجیب و غریب در این منطقه مشاهده شد که بزرگ‌ترین آنها پایه‌ای به اضلاع مربعی شکل و به طول 2 کیلومتری در هر جهت آن بود.

این سازه ها از نظر شکل و اندازه با اهرام مشهور جهانی جیزه که توسط بردگان مصری در حدود 2550 سال قبل از میلاد ساخته شده‌اند، تفاوت چندانی ندارند. اما از آنجایی که این قاره کاملاً پوشیده از یخ است و برای یک انسان معمولی تقریباً غیرقابل سکونت است، دانشمندان در مورد چگونگی به وجود آمدن این قله‌های یخ زده گیج شده‌اند.

نظریه‌های مختلف در مورد این هرم روز به روز عجیب‌تر و عجیب‌تر می‌شوند تا حدی که کاربران توییتر نظرات خود را اینگونه بیان می‌کنند:«بیگانگان؟ من می‌دانستم!» حتی یکی از کاربران نوشت:«آنها چگونه اهرام را از مصر به قطب جنوب منتقل کردند؟» و یکی دیگر از کاربران نوشت:«انسانها آن را ساختند.»

در واقع، اریک ریگنوت، پروفسور زمین‌شناسی، شایعات موجود در مورد بیگانگان و یا ایلومیناتی‌ها را به طور کلی رد کرده است و می‌گوید این سازه‌ها فقط کوه‌های منظم و قدیمی هستند. به گفته او شکل گرفتن چیزی چون هرم غیرممکن نیست، بسیاری از قله‌ها شبیه به هرم هستند با این حال بیشتر دو وجه آن‌ها شبیه به هرم است اما در این مورد هر چهار وجه شبیه به هرم هستند. نقاط عظیمی که از خشکی بیرون می‌آیند به عنوان «کوه‌های قله هرمی» شناخته می‌شوند و از هم‌گرایی یخچال‌های طبیعی در کناره‌های یک خشکی موجود تشکیل شده‌اند. بنابراین ظاهراً این نوع کوه‌ها اصلا غیرمعمول نیستند، زیرا کوه Búlandstindur در ایسلند و کوه Bordoyarnes در جزایر فارو دقیقاً اجزای مشابهی دارند.

خبرآنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار