سگ ۲ متری که فکر می‌کند هنوز توله‌ای کوچک است
کد خبر: ۳۰۴۶۲۸
تاریخ انتشار: 2024 February 05    -    ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
 همانند کودکان، حیوانات اغلب کارهای عجیب و غریبی انجام می دهند. سگ ها نیز اغلب در حال انجام دادن کارهای خنده داری دیده می شوند.

 همانند کودکان، حیوانات اغلب کارهای عجیب و غریبی انجام می دهند. سگ ها نیز اغلب در حال انجام دادن کارهای خنده داری دیده می شوند. یک پودل بزرگ و پشمالو به نام رولف به ویژه در خنداندن صاحبش ماهر است، چون این سگ بزرگ حدود ۲ متری با وزن بیش از ۶ کیلوگرم، هنوز فکر می کند توله سگ است و دوست دارد مدام روی پای صاحبش کریگ بنشیند تا نوازشش کند.

رولف از تابستان ۲۰۱۸ با خانواده پَن‌هِرست بوده و در این مدت از یک توله سگ کوچک به یک سگ غول پیکر (هنگام ایستادن روی دو پای عقب) تبدیل شده است که وزنش بیش از ۶ کیلو است.

سگ ۲ متری که فکر می‌کند هنوز توله‌ای کوچک است

کریگ که دو سگ دیگر هم دارد، درباره این پودل بازیگوش می گوید: «او فوق العاده و غول پیکر است. او اندازه واقعی خودش را نمی داند، فکر می کند یک توله سگ کوچک یا هم اندازه بولداگ هاست. خیلی بامزه است. او خیلی بزرگتر از دو تا سگ دیگرم است. دوست دارد روی چیزهای کوچک بخوابد و اگر تختخواب کوچک باشد، سعی می کند خودش را آنقدر کوچک کند که در آن جا شود.»

کریگ ادامه داد: «او گاهی تلاش می کند روی پای من بپرد. وقتی این کار را انجام می دهد، کاملا سرگرم کننده است. اما خیلی آرام و بی دردسر است، البته به جز وقت هایی که خیس می شود، به داخل می آید و خودش را می تکاند، آن وقت همه جا را خیس می کند.»

دو سال قبل از اینکه این سگ خبرساز شود، کریگ سکته مغزی کرد که باعث شد هنگام راه رفتن لنگ بزند و خیلی افسرده شده بود. در همین زمان بود که رولف وارد زندگی اش شد و او معتقد است که مراقبت از این سگ واقعا به او کمک کرده است که دوباره به زندگی برگردد.

سگ ۲ متری که فکر می‌کند هنوز توله‌ای کوچک است

کریگ می گوید: «داشتن تمرین روزانه از طریق پیاده روی باعث بهبود من شد، قدرتم را در سمت چپم افزایش داد و توانستم سرعت راه رفتنم را با گذر زمان افزایش دهم. بعد از دو سال، به خاطر رولف من از نظر جسمی و روحی در وضعیت بهتری هستم. او واقعا به من کمک کرده است. در روزهایی که با افسردگی و اضطراب دست و پنجه نرم می کردم، او مجبورم کرد بیرون بروم.»

روزیاتو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار