عصبانیت شدید از چاپ عکس زنان روی اعلامیه
کد خبر: ۳۰۴۳۷۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2024 February 02    -    ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰
 امام جمعه شهرکرد به شدت از چاپ تصاویر زنان جوان روی اعلامیه و سنگ قبر‌ها انتقاد کرده است.
 امام جمعه شهرکرد به شدت از چاپ تصاویر زنان جوان روی اعلامیه و سنگ قبر‌ها انتقاد کرده است.
 
امام جمعه شهرکرد گفت: با کمال تاسف رسم شده که تصاویر زنان جوان را روی اعلامیه و سنگ قبر‌ها حک می‌کنند؛ این عمل دور از شان مسلمانان است.
 
اماک جمعه شهر کرد اظهار داشت: انقلاب اسلامی در چنین روز‌هایی با ورود امام راحل به پیروزی رسید و رژیم پوسیده شاهنشاهی به زباله‌دان تاریخ افتاد. وی افزود: امروز ایران پیشکسوت آزادی، آزادمنشی، پیشرفت، ترقی و تعالی در سطح جهان است.
 
حجت‌الاسلام فاطمی در خصوص شرایط بازار، اضافه کرد: وقتی اسباب و شرایط بازار رو به گرانی است، وظیفه مومنین این است که شفقت و صبر داشته باشند چراکه در این شرایط است که افراد سنجیده می‌شوند، یکی از بزرگترین همیاری‌های امروز مردم با دولت این است که در بازار، سودجویی بیش از حد و منفعت طلبی را کم کرده و به قدر نیاز و احتیاج اکتفا کنند. وی گفت: امید است باقی‌مانده برنامه‌های دولت سیزدهم هرچه زودتر به ثمر بنشیند و قشر ضعیف جامعه که دچار تگنا هستند در زندگی‌شان فرجی ایجاد شود.
 
حجت‌الاسلام فاطمی بیان کرد: امید است یک انتخابات وزین، آبرومند، مملو از صفا، صمیمیت و برادری و در شان ملت ایران برگزار شود چراکه ارزش انتخابات در جمهوری اسلامی ایران صداقت و رقابت سالم است.
 
امام جمعه موقت شهرکرد اظهار داشت: شان جمهوری اسلامی صداقت و رقابت سالم است و در انتخابات حفظ آبروی افراد و دوری از دروغ و تهمت و افترا ضروری است.
 
وی با اشاره به گناه بزرگ سقط جنین، تصریح کرد: سقط جنین مساله شوم، شرم‌آور و گناه بزرگی است. هیچکس اجازه سقط جنین ندارد این عمل شیطانی و گناه کبیره است چرا که کشتن یک بچه آثار و عواقب وخیمی برای زندگی دنیوی و اخروی آن افراد دارد.
 

حجت‌الاسلام فاطمی ادامه داد: در مملکت اسلامی عکس زنان فوت شده را روی اعلامیه‌ها و سنگ قبرشان نمی‌زنند چرا که مزار مرحومین باید دارای رعایت شرعیات باشد، اما با کمال تاسف رسم شده که تصاویر زنان جوان را روی اعلامیه و سنگ قبر‌ها حک می‌کنند که این عمل دور از شان مسلمانان است.

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
4
32
وا بده حاجی .....هم میگی ازادی داریم هم میگی کسی حق نداره در اعلامیه وسنگ قبر عکس چاپ گنه ؟چرا در هر کار مردم اینقدر دخالت بیجا میکنید ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
3
36
این امامان جمعه نمیشه در روزهای غیر جمعه به موضوعات پیش افتاده و فرعی مثل فقر و اختلاس و گرانی و تورم و بی عدالتی و حقوقهای نجومی اعتراض کنن !؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
1
20
شفقت و صبر بار اول و دوم و سوم و ... دهم گرانی بود. الان جایی برای این حرف ها نیست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار