تصادف عجیب برای پنهان کردن قتل خانوادگی
کد خبر: ۳۰۳۷۹۴
تاریخ انتشار: 2024 January 27    -    ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰
تحقیقات کارشناسان پلیس آگاهی شهرستان فسا نشان داد واژگونی خودرو پراید که منجر به فوت در این شهرستان شده، صحنه سازی برای سرپوش گذاشتن بر قتل خانوادگی بوده است.
تحقیقات کارشناسان پلیس آگاهی شهرستان فسا نشان داد واژگونی خودرو پراید که منجر به فوت در این شهرستان شده، صحنه سازی برای سرپوش گذاشتن بر قتل خانوادگی بوده است.
 
سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی شهرستان فسا، شنبه گفت: در خرداد ماه سال جاری(۱۴۰۲) واژگونی منجر به آتش سوزی یک دستگاه خودرو پراید در یکی از محورهای مواصلاتی به فوت راننده منجر و رخداد به پلیس گزارش شد.
 
وی ادامه داد: کارشناسان خبره تصادفات با حضور در صحنه، اعلام گکردند که واژگونی خودرو مشکوک است که در استعلام از شماره پلاک خودرو، هویت راننده (مردی ۳۸ ساله) مشخص و محل سکونت وی شهرستان فسا اعلام شد.
 
آراوند بیان کرد: با دستور مرجع قضائی استان فارس، پرونده برای سیر مراحل قانونی به شهرستان فسا تحویل و به دلیل احتمال قتل عمدی با برنامه ریزی دقیق، برای رسیدگی به پلیس آگاهی ارجاع داده شد.
 
وی با بیان اینکه ماموران پلیس تحقیقات ویژه خود را آغاز کردند،گفت: با اقدامات فنی و پلیسی، کارآگاهان پلیس به همسر ۲۶ ساله متوفی که با وی اختلافاتی نیز داشت، شک کردند.
 
آراوند با اشاره به ارتباط همسر متوفی با یک فرد دیگر ( مردی ۴۰ ساله ) افزود: با صدور دستور قضائی، هر ۲ نفر دستگیر و در تحقیقات تخصصی پلیس، به قتل راننده خودرو پراید با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.
 
وی گفت: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که فرد دوم این پرونده با هماهنگی همسر مقتول، ضمن به قتل رساندن متهم (خفه اش کردند)، جسد را در خودرو پراید مقتول گذاشتند و با ایجاد یک تصادف ساختگی (واژگونی خودرو پراید)، نقشه خود را عملی کرده اند.
ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار