علیرضا دبیر: حواله خودرو نوش جان فوتبالیست‌ها
کد خبر: ۳۰۳۷۴۲
تاریخ انتشار: 2024 January 27    -    ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
رئیس فدراسیون کشتی گفت: کشتی رقیب هیچ رشته‌ای نیست و ما نگفتیم چرا به فوتبال مجوز ورود خودرو دادند.
علیرضا دبیر با بیان اینکه کشتی رقیب هیچ رشته‌ای نیست، عنوان کرد: در کشور ما وقتی کسی بالا می‌رود به جای اینکه او را گرفته و بکشیم پایین، سعی کنیم خودمان به او برسیم. کشتی واقعا رقیب هیچ رشته‌ای نیست اما به گوشم می‌رسد که چرا کشتی فلان چیز را گرفته است.
 
رئیس فدراسیون کشتی، ادامه داد: سر مجوز خودرو برای فوتبال من هنوز هم دفاع می‌کنم چون فوتبالیست‌ها هم زحمت می‌کشند و زندگی خود را گذاشتند. ما نمی‌گوییم چرا آنها می‌گیرند، نوش جان‌شان، کم دادند باید ۱۰ تا مجوز بدهند. ما هم دنبال کردیم تا بتوانیم این مجوز را بگیریم. رشته‌های دیگر هم دنبال کنند و بگیرند.
 
دبیر با بیان اینکه کشتی برای همه است و رقیب هیچ رشته‌ای نیست پس با این دید نگاه کنیم، تصریح کرد: این رشته المپیکی است. ۸۲ درصد مدال جهان و المپیک را کشتی گرفته اما من چه کار کنم که کشتی از ۸۰ سال پیش خوب بوده؟ آیا من مقصرم؟ قبل از من آقای تختی مدال گرفته تا به ما رسیده است. وظیفه من است این کار را محکم جلو ببرم و من باید از بچه‌های خودم دفاع کنم. شما ۴ سال است ندیده‌اید بچه‌های ما حاشیه داشته باشند. من به آنها یک چیز را گفتم اینکه وظیفه شما کشتی گرفتن است.
 
وی ادامه داد: بچه‌های ما درباره مسائلی که نمی‌دانند نباید نظر دهند. چرا باید درباره مسائل سیاسی یا هنر نظر دهند؟ مگر کارشناس هستند؟ آنها ورزشکار هستند و بعد از دوران قهرمانی خودشان می‌دانند. وقتی ورزشکار بهم می‌ریزد شما نمی‌دانید یعنی چه؟ من خودم این دوران را طی کردم وظیفه دارم بچه‌ها را هدایت کنم تا تعداد مدال‌هایشان بیشتر شود. دیشب تا ۷ شب با آنها وزنه می‌زدم و کنار بچه‌ها خوابیدم.
 
رئیس فدراسیون کشتی گفت: اگر می‌خواهیم رشته‌های دیگر هم بالا بیایند وزارت ورزش، سازمان شهرداری و ... ورزش را بالا بیاورند. کشتی محرک ورزش ایران است و هر وقت کشتی قوی بوده بقیه رشته‌ها خود را وارد رقابت کرده‌اند.

خبرآنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار