ماجرای قتل عروس ۲۲ ساله ایرانی در هند
کد خبر: ۳۰۳۷۲۸
تاریخ انتشار: 2024 January 27    -    ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
 جسد دختر ۲۲ ساله ایرانی که در هند به قتل رسیده بود وارد خاک ایران شد.
 جسد دختر ۲۲ ساله ایرانی که در هند به قتل رسیده بود وارد خاک ایران شد.
 
 ۱۵ دی ماه خبر قتل دختر جوان ۲۲ ساله ایرانی در شهر نویدای کشور هند توسط پدرش به پلیس گزارش شد.
 
بنابر اعلام پلیس نویدا زینب دختر یک تاجر ایرانی بود که برای خرید جهزیه ازدواجش به هند سفر کرده و در جریان یک درگیری خانوادگی به دست اقوامش پس از اصابت ۶ ضربه چاقو در بیمارستان منتقل شده و بعد از چند ساعت به کام مرگ فرو رفته بود.
 
بنابر گزارشات به دست رسیده پدر این دختر، مردی ۴۵ ساله به نام فیروز و یکی از تجار معروف پوشاک است که از یک سال و نیم قبل برای تجارت به هندوستان رفت و آمد می کرد،او به پلیس هند گفته بود:دخترش زینت حدود ۵ ماه قبل با ویزای گردشگری به هند رفته تا خرید‌های عروسی‌اش را انجام دهد. آن‌ها با اجاره کردن خانه ای در شهر نیودا به همراه تعدادی از اقوامشان زندگی می کردند که اختلافات خانوادگی قدیمی آنها از همینجا قوت گرفت.
 
در گام بعدی تحقیقات مشخص شد عموی زینب که همراه آنها در همان ساختمان زندگی میکرد به دلیل مخالفت مقتول برای ازدواج با پسرش از او کینه به دل گرفته بود و همین موضوع باعث شد تا او به همراه برادران همسرش نقشه قتل این دختر جوان را طراحی کند.
 
روز ۵ ژانویه وقتی هر دو خانواده با هم بر سر مسائل مالی درگیر می شوند مقتول از ناحیه گردن هدف ضربه چاقوی عمویش قرار گرفته و کشته می شود، در ادامه تحقیقات پلیس ۴ نفر از مضنونین اصلی این پرونده را شناسایی و موفق به بازداشت ۳ نفر از عاملین قتل دختر تاجر ایرانی می شود در نهایت این پرونده همراه با جسد دختر جوان عصر روز ۳ دی ماه وارد خاک ایران شد.
 
پس از انتقال جسد به ایران پرونده این قتل خانوادگی به دست بازپرس ویژه قتل محمدمهدی براعه از شعبه ۳ دادسرای امور جنایی رسید تا وی برای کشف رازهای این قتل خونین وارد عمل شود.
 
در تحقیقات ابتدایی بازپرس براعه متوجه شد که یکی از عاملین قتل دختر تاجر هندی به ایران فمتواری شده است، بر همین اساس پس از صدور دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی، شناسایی مخفیگاه قاتل فراری را در دستور کار تیم اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار داد.
 
به گفته بازپرس براعه تحقیقات در خصوص شناسایی و بازداشت قاتل ادامه دارد.
رکنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار