جعبه آماده
کد خبر: ۳۰۳۷۱۴
تاریخ انتشار: 2024 January 27    -    ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
چیزی که مقوای راه راه را بسیار محبوب می کند، جنس آن است. مقوا راه راه از سه لایه کاغذ ساخته شده است. یک لایه بالدار از مقوا توسط دو تکه کارتن ساندویچ می شود و یک ماده ضخیم، بادوام، اما سبک وزن ایجاد می کند. بالشتک و محافظت پایدار برای محصولات فراهم می کند.

جعبه آماده

جعبه آماده در بسته بندی محصولاتی با فروش آنلاین یکی از رایج ترین اقلام بسته بندی است. این جعبه ها محافظت خوبی از محصولات داشته و قیمت بسیار مناسبی دارند. آن ها برای کسب و کارهای کوچک نیز قابل تهیه و چاپ هستند. بسته بندی جذاب به اندازه خود محصول مهم است و تاثیر زیادی در برندسازی دارد. استفاده از کاغذ پوستی به زیباتر شدن بسته بندی شما کمک شایان می کند. در ادامه قرار است در مورد جعبه آماده، مزایای آن برای خرید های آنلاین بیشتر صحبت کنیم . در ضمن شما می‌توانید برای سفارش انواع جعبه های آماده با شماره 09125786139 در تماس باشد.

دلایل استفاده از جعبه های آماده برای بسته بندی چیست؟

اگر تا به حال محصولی را ارسال کرده اید یا خانه یا دفاتر خود را جابه جا کرده اید، قطعا از یک جعبه مقوایی راه راه استفاده کرده اید. این شاید محبوب ترین ماده بسته بندی در کل جهان باشد و دلیل خوبی هم دارد. این نوع جعبه ساده، سرراست است و کار مورد نیاز را انجام می دهد. همچنین دارای منابع پایدار و سازگار با محیط زیست برای راه‌ اندازی است. بدون هیچ اغراقی، جعبه های راه راه بسته بندی ایده آلی هستند.

چیزی که مقوای راه راه را بسیار محبوب می کند، جنس آن است. مقوا راه راه از سه لایه کاغذ ساخته شده است. یک لایه بالدار از مقوا توسط دو تکه کارتن ساندویچ می شود و یک ماده ضخیم، بادوام، اما سبک وزن ایجاد می کند. بالشتک و محافظت پایدار برای محصولات فراهم می کند.

جعبه های مقوایی راه راه ارزان، نگهداری آسان و قابل بازیافت هستند. این تمام چیزی است که می توانید در بسته بندی بخواهید.

جعبه آماده هم سبک و هم مستحکم است

مواد فلوت دار توخالی است و جعبه های راه راه را سبک وزن و حمل و نقل آسان می کند. همین ویژگی فلوت دار مقاومت در برابر ضربه و استحکام را به جعبه ها اضافه می کند و از محصولات شما در برابر فرورفتگی و خراش محافظت می کند.

قیمت تولید و ساخت جعبه آماده چگونه است ؟

جعبه آماده

مقوای ایفلوت یک ماده فوق العاده ارزان است که اکثر مشاغل و افراد می توانند از پس آن برآیند. این به شرکت شما توانایی ایجاد جعبه های سفارشی را می دهد، بدون اینکه هزینه زیادی بر بودجه شما وارد کند.

جعبه های مقوایی ایفلوت دارای منابع پایدار و سازگار با محیط زیست هستند. امروزه بیشتر مواد مقوایی از کاغذ بازیافتی به دست می آیند که می تواند به کاهش ردپای کربن شرکت شما کمک کند. همچنین در صورت نیاز به دور انداختن آن، قابل بازیافت است.

چرا خرید ساک پارچه ای برای حمل جعبه های آماده در نمایشگاه ها مفید است ؟

ساک دستی پارچه ای در نمایشگاه ها برای تبلیغ محصولات مزایای زیادی را برای شرکت ها دارد. این ساک دستی ها علاوه بر اینکه برند را حرفه ای و شیک نشان می دهند، برای ارائه اقلام چاپی و هدایای شرکتی نیز مناسب می باشند. آن ها قیمت بسیار مناسبی داشته و کابردی می باشند و مهم تر از همه اینکه بعد از ارائه به افراد، توسط آن ها دور انداخته نشده و توسط آن ها تا مدت ها استفاده می شوند. بنابراین تبلیغ بلند مدتی محسوب می شوند.

سایز جعبه های آماده چگونه است ؟ 

برخی از خدمات حمل و نقل به اندازه های جعبه خاصی نیاز دارند. شما می توانید جعبه های سفارشی ایجاد کنید که با اندازه گیری ساخته شده اند. شما نباید نگران بسته های رد شده باشید فقط به این دلیل که اندازه آن ها یک یا دو اینچ کاهش یافته است.

چه به یک جعبه کوچک برای انجام تجارت الکترونیکی نیاز داشته باشید یا یک جعبه بزرگ برای لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی، می‌توانید یک جعبه مقوایی راه راه را مطابق با مشخصات دقیق خود سفارشی کنید.

مزایای جعبه آماده چیست ؟ 

جعبه های مقوایی راه راه فقط برای حمل و نقل نیستند. می توانید از آن برای ذخیره اقلام در خانه، آماده شدن برای یک حرکت بزرگ یا استفاده از آن برای یک پروژه هنری و صنایع دستی استفاده کنید. شما فقط توسط تخیل خود محدود شده اید.

اینها همه به جز چند مورد از دلایلی است که چرا جعبه های آماده گزینه بسته بندی انتخابی بسیاری از مشاغل و افراد است. به زبان ساده، بادوام، مقرون به صرفه و سازگار با محیط زیست است.

چرا خرید و چاپ ساک دستی آماده در کنار جعبه آماده؟

جعبه آماده

استفاده از ساک دستی های آماده طرحدار و ساده، ارسال سریعتر را به همراه دارد. اغلب برای مشتریانی که نیاز به ساک دستی های فوری دارند ساک دستی های آماده بهترین گزینه است. یکی دیگر از مزایای ساک دستی های آماده سفارش آنها در تعداد ۵۰ عددی است.

ساک دستی آماده اغلب انواع مختلفی مانند ساک دستی پارچه ای آماده، ساک متقال آماده، ساک دستی گلاسه آماده، ساک کرافت آماده، ساک طرحدار آماده دارد و اغلب برای مزونها و فروشگاه های بزرگ کارایی زیادی دارد. برای مشاهده نمونه کارها و قیمت ساک دستی آماده به صفحه ساک دستی آماده مراجعه فرمایید. برای مشاوره و خرید نیز می توانید با شماره ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹ در تماس باشید.

کاربردهای جعبه آماده چیست؟

جعبه های پستی

یک تجربه جعبه گشایی فراموش نشدنی را ارائه می دهند. جعبه های آماده پستی سفارشی، بهترین گزینه بسته بندی برای هدایای شرکتی، محصولات تجارت الکترونیک و مجموعه های انتخاب شده هستند.

جعبه های حمل و نقل

محصولات خود را چه در انبار یا در حال حمل و نقل ایمن نگه دارید. مقوای راه راه بادوام و مقاوم در برابر ضربه است و ایمنی کالاهای شما را در هر کجا که هستند تضمین می کند.

خرید آنلاین جعبه آماده 50 عددی  از کجا ؟

اگر می خواهید در سریع‌ترین زمان معتبرترین و بهترین مجموعه برای ارائه خدمات در زمینه چاپ و بسته بندی (چاپ روبان، ساک دستی پارچه ای، جعبه آماده یا ساک دستی آماده) را پیدا کنید باید این نکته را درنظر بگیرید که تخصص و تعهد مجموعه، مهمترین ملاک انتخاب شما باشد.

حال اگر نظر کارشناسی ما را بخواهید؛ اگر بخواهیم یکی از مجموعه‌های متخصص در زمینه تولید و چاپ بسته بندی از جمله چاپ بند گردن آویز را به شما معرفی کنیم که سابقه فعالیت بیش از ۱۰ سال در این زمینه را دارند، می‌توانیم به مجموعه چاپ و تبلیغات پانیک به آدرس https://panick.pro/ اشاره کنیم.  اشاره کنیم. این مجموعه فروش محصولاتی مانند ساک دستی آماده،  جعبه آماده، ساک پارچه‌ای آماده، کاغذ پوستی آماده،  چاپ روبان در متراژ کم، فروش بند ساک دستی و خدمات مربوط به هدایای تبلیغاتی را انجام می‌دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار