این موتورسیکلت حیرت‌انگیز پسا آخرالزمانی است!
کد خبر: ۳۰۳۴۶۳
تاریخ انتشار: 2024 January 24    -    ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
 موتورسیکلت برقی پساآخرالزمانی آکیرا (Akira)، توسط استودیوی هنری و طراحی خلاق بل اند بل، مستقر در بارسلونا، طراحی شده است.

 موتورسیکلت برقی پساآخرالزمانی آکیرا (Akira)، توسط استودیوی هنری و طراحی خلاق بل اند بل، مستقر در بارسلونا، طراحی شده است. این استودیو در حال ساخت یک ماکت از یک موتورسیکلت الکتریکی هیبریدی است که قبلا در یک مانگای کلاسیک دیستوپیایی آمده است.

این موتورسیکلت حیرت‌انگیز پسا آخرالزمانی است!
 

استودیوی هنری و طراحی خلاق بل اند بل (Bel&Bel) در حال ساخت یک ماکت الکتریکی هیبریدی از موتورسیکلتی است که احتمالا در فیلم‌های آخرالزمانی دیده‌اید.

به نقل از نیواطلس، موتورسیکلت برقی پساآخرالزمانی آکیرا (Akira)، توسط استودیوی هنری و طراحی خلاق بل اند بل، مستقر در بارسلونا، طراحی شده است. این استودیو در حال ساخت یک ماکت از یک موتورسیکلت الکتریکی هیبریدی است که قبلا در یک مانگای کلاسیک دیستوپیایی آمده است.

مانگای سایبرپانک آکیرا اثر کاتسوهیرو اوتومو در دهه ۱۹۸۰ سوژه ساخت یک انیمه اکشن هم قرار گرفت. داستان این مانگا، در آینده کابوس‌واری در توکیو روایت می‌شود که تا حدودی شبیه به لوس‌آنجلس بلید رانر است.

یکی از شخصیت‌های اصلی سریال، رهبر گروه نوجوان شوتارو کاندا است که سوار موتورسیکلت قرمز رنگی می‌شود. درست شبیه به چیزی که استودیو بل اند بل می‌سازد.

اگرچه منظره جهنمی نئوتوکیو در این مانگا هنوز ظاهر نشده، تعداد زیادی از موتورهای آن ساخته شده است، از جمله یکی که در سال ۲۰۱۲ تور ژاپن را برگزار کرد که حدود ۷ سال طول کشید تا با هزینه حدود ۱۲۰ هزار دلاری تکمیل شود.

ظاهرا نمونه اولیه این موتور سیکلت قرمز بل اند بل، به تازگی تکمیل شده است. این موتورسیکلت دارای یک موتور ۲۵۰ سی سی یاماها است که چرخ عقب را به حرکت در می‌آورد و یک موتور توپی برقی ۱۰۰۰ واتی در جلو دارد.

جدیدترین ماکت کاربردی از ابتدا به صورت سفارشی ساخته می‌شود و در سری‌های محدود ساخت به سفارش با قیمت ۲۴۰۰۰ یورو (حدود ۲۶۰۰۰ دلار آمریکا) تولید خواهد شد. این موتورسیکلت دارای یک شاسی فلزی با پنل‌های فایبرگلاس و فیبر کربن است، با یک موتور ۷۲ ولتی/۵۰۰۰ وات محرک میانی، چرخ عقب را از طریق کمربند کربنی گیتز هدایت می‌کند و شامل سه حالت تنظیم قدرت به‌علاوه دنده عقب است.

این موتورسیکلت حیرت‌انگیز پسا آخرالزمانی است!

این استودیو در حال حاضر روی دو سفارش خصوصی کار می‌کند و پس از آن تولید محدود آغاز می شود. علاقه‌مند به داشتن موتور کندا باید ۵۰۰۰ یورو به عنوان پیش‌پرداخت بپردازند و باقی هزینه در طول مدت‌زمان ساخت پرداخت می‌شود.

برترین ها

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار