این موبایل تنها ۶۵ دلار قیمت دارد!
کد خبر: ۳۰۳۴۵۷
تاریخ انتشار: 2024 January 24    -    ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
 ریلمی نوت ۵۰ اولین گوشی از سری نوت این شرکت است که با مشخصاتی قابل‌قبول و قیمت بسیار ارزان روانه بازار می‌شود.

 ریلمی نوت ۵۰ اولین گوشی از سری نوت این شرکت است که با مشخصاتی قابل‌قبول و قیمت بسیار ارزان روانه بازار می‌شود.

ریلمی امروز از سری تازه‌ای از گوشی‌های خود با نام نوت رونمایی کرد. ریلمی نوت ۵۰ اولین محصول از این سری است که با قیمت ۶۵ دلاری در بازار فیلیپین عرضه خواهد شد. این شرکت همچنین عرضه دو مدل دیگر از این سری در آینده را تأیید کرده است.

 

این موبایل تنها ۶۵ دلار قیمت دارد!

مشخصات ریلمی نوت ۵۰

ریلمی نوت ۵۰ نمایشگری ۶.۷۴ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن +HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی دارد. حداکثر روشنایی این پنل ۵۶۰ نیت است و از نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. در بالای این نمایشگر یک بریدگی قطره‌ای وجود دارد که از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

نخستین محصول از سری ریلمی نوت از تراشه Unisoc T۶۱۲ به همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. در قاب عقب این گوشی یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و یک ماژول ثانویه QVGA قرار گرفته است. ضخامت این دستگاه ۷.۹۹ میلی‌متر اعلام شده که برای محصولی با این قیمت بسیار جذاب است.

ریلمی نوت ۵۰ از رابط کاربری Realme UI T Edition بر پایه اندروید ۱۳ استفاده می‌کند. این محصول انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی می‌گیرد که از شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند. نوت ۵۰ همچنین دارای گواهی IP۵۴ برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار است. این گوشی جک هدفون و حسگر اثرانگشت نیز دارد. این حسگر در کناره بدنه در داخل فریم کار گذاشته شده است.

Realme Note ۵۰ در رنگ‌های آبی آسمانی و مشکی به بازار عرضه می‌شود و قیمت آن برای کشور فیلیپین ۶۵ دلار تعیین شده است. ریلمی هنوز حرفی درباره عرضه جهانی نزده است، اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این گوشی در هفته‌های آینده در سایر کشورها نیز در دسترس قرار بگیرد.

دیجیاتو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار