زنی شوهرش را با کمک دوستش به طرز فجیعی کشت
کد خبر: ۳۰۳۳۸۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2024 January 23    -    ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
دو دختر جوان به خاطر مشارکت در قتل همسر یکی از آنها بازداشت شدند و تحقیقات جنایی از آنها در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه دارد.
دو دختر جوان به خاطر مشارکت در قتل همسر یکی از آنها بازداشت شدند و تحقیقات جنایی از آنها در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه دارد.
 
دیروز عصر قتل مرد ۲۸ ساله‌ای در خانه‌اش به ماموران مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران گزارش شد.
 
زن میانسالی که موضوع را به پلیس اطلاع داده بود، گفت: دخترم با کمک دوستش شوهر خود را کشته است و از من هم کمک خواست تا جسد را سر به نیست کنیم.
 
با گزارش این قتل ماموران در محل حادثه حضور یافتند و ابتدا مقدار زیادی خون در اتاق نشیمن دیدند. سپس با جسد مردی به نام گودرز در حمام خانه روبرو شدند که نایلون پیچ در گوشه‌ای افتاده و آثار ضربات متعدد چاقو بر بدنش مشهود بود.
 
کارشناسان پزشکی قانونی پس از معاینات اولیه اعلام کردند مرد جوان با ۱۲ ضربه چاقو به قتل رسیده است.
 
همسر مقتول و زن دیگری که در محل حضور داشتند به ارتکاب قتل اعتراف کردند. دو زن جوان که هر دو ۲۵ ساله هستند: ما گودرز را با ضربات متعدد چاقو کشتیم، چون داشت با حرف‌ها و گفته‌هایش میان ما را به هم می‌زد و ما هم از دست او عصبانی شدیم.
 
همسر گودرز گفت: شوهر من در کار رمزارز بود و زندگی خوبی داشتیم. چند وقت پیش دوستم با شوهرش دچار اختلاف شد و بعد از کشیده شدن کار به دادگاه، او قهر کرد و به خانه ما آمد. همین باعث اختلاف من و همسرم شد.
 
این زن ادامه داد: در این مدت شوهرم پیش هر دوی ما بدگویی می‌کرد. به من که همسرش بودم می‌گفت دوستت رفتار نامناسبی دارد. اصلا چرا از خانه ما نمی‌رود، مگر خودش فامیل و خانواده ندارد که به خانه ما آمده. مرتب هم خانه را به هم می‌ریزد و شاید قصدش از به هم ربختن خانه سرقت باشد. گودرز از آن طرف با دوستم پشت سر من حرف زده و گفته بود: زنم گفته تو می‌خواهی از خانه ما سرقتی کنی. همسرم زن شکاکی است و نه تنها به تو شک دارد بلکه به من هم شک دارد. آنقدر به من مشکوک است که می‌خواهم او را طلاق بدهم و از طرفی فکر می‌کنم هدفش از همه این کارها این است که اموال من را بالا بکشد.
 
این زن در مورد دلیل قتل گفت: وقتی من و دوستم از دست هم عصبانی شده بودیم تصمیم گرفتیم با هم صحبت کنیم تا اختلافات را حل کنیم، برای همین با هم صحبت کردیم و متوجه ماجرا شدیم. فهمیدیم که شوهرم با حرف‌‌هایش میانه ما را به هم بزند. اول خواستیم با او صحبت کنیم تا دلیل رفتارش را متوجه شویم اما در نهایت ماجرا به قتل او منجر شد. بعد هم من با مادرم تماس گرفتم و خواستم که بیاید به ما کمک کند، وقتی مادرم آمد و فوری خانه را ترک کرد و بعد هم فهمیدم که با پلیس تماس گرفته است.
 
در حال حاضر این دو زن ۲۵ ساله که با همدستی هم و استفاده از چاقو مرد ۲۸ ساله را به قتل رسانده‌اند به اتهام مشارکت در قتل بازداشت شده‌اند. همچنین جسد نیز به پزشکی قانونی منتقل شده است تا معاینات لازم از جسد انجام شود.
سایت جنایی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
0
10
والا من فکرمیکنم دلیل دیگه ای داشته !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
0
11
زن عاقل آدم دوستش رو میبره خونه اش در دسترس شوهرش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
7
4
پول و ثروت حرام و باآورده آخرش همینه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
1
4
مال حرام نتیجه اش همینه اما کدام ادم عاقلی شوهرش رو بخاطر دوستش میکشه اصلا چرا دوستش رو بیاره توی حریم شخصی خودش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
0
1
نتیجه زن زندگی آزادی!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار