ماجرای قتل ناخواسته مادر با پرتاب دمبل!
کد خبر: ۳۰۳۳۸۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2024 January 23    -    ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
 پسری جوان که مادرش را ناخواسته با پرتاب دمبل به قتل رسانده است بازداشت شد تا تحقیقات جنایی از او انجام شود.
 پسری جوان که مادرش را ناخواسته با پرتاب دمبل به قتل رسانده است بازداشت شد تا تحقیقات جنایی از او انجام شود.
 
ماجرای قتل ناخواسته مادر با پرتاب دمبل!
 
عصر دیروز ساکنان یکی از خیابان‌های شمال تهران در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از سروصدایی خبر دادند که از خانه یکی از همسایه‌های خود شنیده بودند. به این ترتیب ماموران به محل اعزام شدند.
 
ماموران در محل با پسری روبه‌رو شدند که دستانش خون‌آلود بود و پیکر مادرش در گوشه‌ای از خانه افتاده بود. در ادامه امدادگران اورژانس پس از حضور در محل تنها کاری که توانستند انجام دهند اعلام مرگ زن میانسال بود.
 
با شروع تحقیقات اولیه& پسر جوان به پرتاب دمبل به سمت مادرش اعتراف کرد و به عنوان متهم به قتل بازداشت شد. او در بازجویی‌های اولیه گفت: قبل از اینکه این اتفاق بیفتد مادرم در مورد به هم ریختن بخشی از خانه به من تذکر داد اما ماجرا به همان جا ختم نشد. جروبحث ما بالا گرفت. من عصبانی شدم و دمبل را به سوی او پرتاب کردم که به سرش خورد و بعد هم همسایه‌ها موضوع را به پلیس خبر دادند و در خانه خودمان دستگیر شدم.
 
با اعترافات پسر جوان و معاینات اولیه کارشناسان پزشکی قانونی که در صحنه قتل انجام شده بود و از اصابت جسم سخت به سر زن حکایت داشت بازپرس جنایی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی برای انجام معاینات دقیق‌تر را صادر کرد. همچنین متخصصان اداره تشخیص هویت نیز به نمونه‌برداری و انجام آزمایش‌های لازم از محل قتل پرداختند تا گزارش خود را به‌ عنوان یکی از مستندات پرونده ارائه دهند.
 

متهم به قتل جوان اکنون در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفته است تا روند تحقیقات با بازجویی‌های تکمیلی از او ادامه یابد.

اعتمادآنلاین

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
0
10
لعنت به همچین پسری
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
2
9
پسرها وقتی بچه اند مادر و خواهر را اذیت می کنند وقتی شوهر و مرد می شوند زن و دخترشان را

فقط نمی دونم چطور میشه دیه و ارث دوبرابر از زن و خواهر هم هم بذایشان نوشتند ...
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
دیه دو برابر مرد به همسر و فرزندانش می رسد
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
0
7
چرا نظرمو چاپ نکردی؟ تقصیر خود مادران است که پسران را در کودکی لوس و بی مسئولیت بار می‌آورند و در هنگام جوانی که دیگه زیر بار مسئولیت نمی‌روند شاهد عکس العمل بد پسران و حتا دختران میشود
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار