جمله خبرساز یک مقام درباره بازار شال و روسری
کد خبر: ۳۰۳۰۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2024 January 20    -    ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹
دبیر دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر درباره دلیل عدم حضور سرپوش‌ها مانند روسری زنانه اظهار داشت: در این مورد استقبال کم است و در عین حال هرچند ما بر گروه کامل پوشاک تأکید کردیم، اما ممکن است که طراحان به این نکته توجه نکرده باشند. تعداد آثار در حوزه سرپوش‌ها مانند روسری زنانه کم و ضعیف بود، اما اگر این فرایند به درستی مسیر خود را طی کند، در سال آینده شاهد حضور فعال بخش‌های متنوع صنعت پوشاک خواهیم بود.

علیرضا بابایی، دبیر دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر،  با بیان اینکه این دوره از جشنواره مد و لباس فجر حدود یک هزار و ۳۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، اظهار داشت: در این جشنواره داوری‌ها به صورت الکترونیک انجام شد و داوران از طریق دسترسی برخط نظرات اولیه را ارائه دادند.

جمله خبرساز یک مقام درباره بازار شال و روسری
 

او تصریح کرد: داوری در این دوره از جشنواره در چهار گروه انجام شده است، شامل داوری طراحان پارچه و لباس، داوری حوزه الگو و دوخت، داوری حوزه سبک شناسی یا استایل و داوری عکاسی مد که در حوزه مد و رسانه و صنعت تبلیغات انجام شده است.

او درباره دلیل عدم حضور سرپوش‌ها مانند روسری زنانه اظهار داشت: در این مورد استقبال کم است و در عین حال هرچند ما بر گروه کامل پوشاک تأکید کردیم، اما ممکن است که طراحان به این نکته توجه نکرده باشند. در عین حال پیشبرد این روند نیازمند زمان است تا مجموعه‌سازی به خوبی صورت بگیرد و طراحان به درستی با آیین‌نامه جشنواره آشنا شوند.

دبیر دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر یادآوری کرد: تعداد آثار در حوزه سرپوش‌ها مانند روسری زنانه کم و ضعیف بود، اما اگر این فرایند به درستی مسیر خود را طی کند، در سال آینده شاهد حضور فعال بخش‌های متنوع صنعت پوشاک خواهیم بود.

او همچنین به حوزه تبلیغات در صنعت پوشاک اشاره کرد و اظهار داشت: در عین حال در دوازدهمین دوره جشنواره مد و لباس فجر، در حوزه رسانه و تبلیغات فعال شدیم و تلاش کردیم عکس‌هایی را در معرض نمایش بگذاریم که تمرکز بر لباس داشته باشد، اما تمرکز بر صورت و جلوه‌گری نباشد.

دبیر این دوره از جشنواره تصریح کرد: همچنین نوع جدیدی از عکاسی در بخش لباس‌های مجلسی را داریم. عکس‌هایی که در بخش لباس‌های مجلسی زنانه بوده، تصور نکنید که فردی این لباس را پوشیده و سر و گردن به صورت ادیت پاک شده است، این طور نیست. این روند شامل قطعاتی است که کنار هم چیده می‌شود تا هم ایست پارچه را نمایش دهد و هم بدون اینکه فردی آن را پوشیده باشد، نمایش خوبی از لباس را عرضه کند.

تسنیم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
0
3
آخه عزيزدل برادريه مترپارچه نيازبه آمدن به چشنواره رونداره كه!شال وروسري روبه مانكن هاي بي سرچگونه ميخواهيدآويزان كنيد.!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
0
1
تو مملکت اسلامی روسری نخی معمولی که بشه زیر چونه گره زد ۴۵۰هزار تومنه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اینجا اسلامیِ یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار