خرید کمپوت آناناس هم رویایی شد!
کد خبر: ۳۰۲۲۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2024 January 10    -    ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
قیمت کمپوت آناناس در سایت‌های فروش کالا با وزن نیم کیلوگرم ۱۸۳ هزار تومان است.
قیمت کمپوت آناناس در سایت‌های فروش کالا با وزن نیم کیلوگرم ۱۸۳ هزار تومان است.
 
خرید کمپوت آناناس هم رویایی شد!
 
 
پوت میوه، یکی از خوشمزه‌ترین مواد غذایی‌هایی است که اصولا برای بیماران تجویز می‌شود تا بتوانند انرژی و ویتامین‌های لازم را به بدن خود برسانند. کمپوت‌های میوه در بازار قیمت‌های متفاوتی دارند که بسته به نوع میوه، قیمت آن تغییر می‌کند.
 
اخیرا قیمت تعدادی از کمپوت‌های میوه در بازار بالا رفته است و مردم شاید دیگر نتوانند کمپوت با کیفیت را برای بیماران خود تهیه کنند. کمپوت‌های با کیفیت معمولی هم در بازار وجود دارند که قیمت‌های آن کمی پایین‌تر بوده، اما گفته می‌شود که این محصولات دارای اسانس هستند و برای یک فرد بیمار مناسب نیست.
 
کمپوت میوه فقط برای بیماران نیست و قطعا همه دوست دارند این خوراکی جذاب را در طول روز مصرف کنند. اما قیمت بالای کمپوت‌های با کیفیت سبب شده است تا بسیاری از مردم از خرید آن خودداری کنند و ترجیح بدهند همان میوه را مصرف کنند.
 
مغازه‌های لاکچری بالای شهر و همچنین سایت ها، کمپوت‌های متفاوتی دارند که با شنیدن قیمت آن، مغز آدم سوت می‌کشد.
 
با گشت کوتاهی در فضای مجازی و یکی از سایت‌های فروش کالا، متوجه شدیم که قیمت کمپوت آناناس، آن هم باوزن نیم کیلوگرم ۱۸۳ هزار تومان است. آیا کسی برای نیم کیلو کمپوت این مقدار هزینه می‌کند؟
 
در میان این کمپوت‌ها، از نظر گرانی و همچنین وزن، کمپوت گیلاس رتبه دوم را دارد. ۶۶۰ گرم کمپوت گیلاس را با قیمت ۱۰۲ هزار تومان به فروش می‌رسانند. قیمت گیلاس بیش از کیلویی ۳۰ هزار تومان نیست که کمپوت آن با وزن نیم کیلو ۱۰۲ هزار تومان به فروش می‌رسد.
 

به نظر می‌رسد که اگر خود میوه آناناس را تهیه کرده و زحمت پوست کندن آن را بکشیم، هم وزن بیشتری خواهد داشت و هم قطعا ارزان‌تر خواهد بود. با وجود این قیمت ها، دست مردم برای خرید کمپوت با کیفیت کوتاه خواهد شد.

گسترش نیوز

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
0
0
چرا با کلمات بازی می کنید.
بنویسید ریال بی ارزش تر شد.
لذت می برید ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار