ماجرای مرموز ۲ زن در مرگ بازیگر فیلم «اَنگل»
کد خبر: ۳۰۱۸۵۳
تاریخ انتشار: 2024 January 06    -    ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
 پلیس کره جنوبی دو زن را به اتهام باج‌گیری از بازیگر درگذشته «لی سون-کیون» تحت پیگرد قانونی قرار داد.
 پلیس کره جنوبی دو زن را به اتهام باج‌گیری از بازیگر درگذشته «لی سون-کیون» تحت پیگرد قانونی قرار داد.
 
ماجرای مرموز ۲ زن در مرگ بازیگر فیلم «اَنگل»
 
به نقل از خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی، پلیس متروپولیتن اینچئون یک مهماندار ۲۹ ساله کافه و یکی از آشنایان ۲۸ ساله «لی سون-کیون» بازیگر سینما و تلویزیون را به اتهام باج گیری به مبلغ ۳۵۰ میلیون وون (بیش از ۲۶۶ هزار دلار) به دادسرا احضار کرد.
 
لی که بیشتر به خاطر بازی در فیلم برنده اسکار «اَنگل» شناخته می شود، هفته گذشته در حالی که تحقیقات در مورد مصرف غیرقانونی مواد مخدر او در جریان بود، به زندگی خود پایان داد.
 
این مهماندار متهم است که در ماه سپتامبر ۳۰۰ میلیون وون از لی کلاهبرداری کرده است و به او گفته است که یک هکر ناشناس سعی داشت رابطه آنها را فاش کند و برای ساکت کردن هکر به پول نیاز داشت.
 
در همین حال دیگر متهم زن این پرونده که پیش از این یک بازیگر بوده است، هم به طور جداگانه ۵۰ میلیون وون از لی در ماه اکتبر در رابطه با استفاده ادعایی از مواد مخدر باج گیری کرده است.
 
هر دو زن متهم باج‌گیری از «لی سون-کیون» پیش از این سابقه محکومیت در رابطه با مواد مخدر داشته‌اند.
 
«لی سون-کیون» در اواخر اکتبر قبل از ورود به ایستگاه پلیس اینچئون برای ملاقات با بازرسان که برای بازپرسی حاضر شده بود به طور خلاصه با خبرنگاران صحبت کرد و گفته بود: «از اینکه با درگیر شدن در چنین حادثه ناخوشایندی باعث ناامیدی بسیاری از مردم شدم، صمیمانه عذرخواهی می‌کنم و برای خانواده‌ام متاسفم که در این لحظه چنین درد سختی را تحمل می‌کنند».
 
او از دانشگاه معتبر ملی هنر کره جنوبی فارغ‌التحصیل شده است و اولین بازیگری خود را در سال ۲۰۰۱ در یک کمدی تلویزیونی با عنوان «عشاق» انجام داد وپس از آن برای بازی در نقش‌های مختلف از جمله سریال «پاستا» مورد تحسین قرار گرفت، اما در سطح جهانی، بیشتر به خاطر ایفای نقش پدر ثروتمند و سطحی در فیلم برنده اسکار سال ۲۰۱۹ «اَنگل» به کارگردانی «بونگ جون هو» شناخته می‌شود.

 

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار