متولدین هر ماه چقدر کینه تو دلشون نگه میدارن؟
کد خبر: ۳۰۰۵۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2023 December 25    -    ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
همانطور که در تمامی طالع بینی‌ها گفته شده لمتولدین هرماه از خصوصیات اخلاقی خاصی برخوردارند یکی از این خصوصیان کینه‌ای بودن است که در متولدین هرماه متفاوت است. در مورد موضوع متولدین کدوم ماه کینه ای‌تر هستند قبلا صحبت کردیم و حالا در ادامه همان موضوعات جالب و سرگرمی طور، میخواهیم بدانیم که متولدین هر ماه چه مدت کینه به دل میگیرند ...

متولدین هر ماه چقدر کینه تو دلشون نگه میدارن؟ (برترین ها)

متولدین هر ماه چقدر کینه تو دلشون نگه میدارن؟ (برترین ها)«تابناک با تو» - همانطور که در تمامی طالع بینی‌ها گفته شده لمتولدین هرماه از خصوصیات اخلاقی خاصی برخوردارند یکی از این خصوصیان کینه‌ای بودن است که در متولدین هرماه متفاوت است.

در مورد موضوع متولدین کدوم ماه کینه ای‌تر هستند قبلا صحبت کردیم و حالا در ادامه همان موضوعات جالب و سرگرمی طور، میخواهیم بدانیم که متولدین هر ماه چه مدت کینه به دل میگیرند و بیشتر ذهن خود را با ناراحتی که از دیگری دارند، مشغول میسازند.

فروردینی ها: یک روز

فروردین ماهی‌های خوش انرژی و البته گاهی کم دقت، اگر با کسی دچار اختلاف شوند و از او کینه‌ای بدل بگیرند، نهایتا ۲۴ ساعت در این وضعیت باقی خواهند ماند و بعد از مدت کوتاهی همه چیز را فراموش میکنند.

اردیبهشتی ها: تا آخر عمر

شاید کینه ای‌ترین فرد این لیست، متولدین اردیبهشت ماه باشند که توانایی در نگاه داشتن کینه از دیگری را تا آخرین روز عمرشان دارند. بر خلاف اینکه در تمام لیست‌های قبلی اردیبهشت ماهی‌ها اغلب جزو بهترین‌ها بودند، در این لیست جایگاه خوبی ندارند چراکه با کینه نگه داشتن تا زمان مرگ، خود را به عنوان منفی‌ترین عضو این لیست ثبت میکنند.

خردادی ها: کمتر از ۱ دقیقه

در میان ویژگی‌های مثبت خرداد ماهی ها، اشاره‌ای به اینکه چندان کینه‌ای نیستند نشده بود، اما از آنجا که طالع بینی چینی پر است از شگفتی، باید بگوییم متولدین خرداد ماه در لیست کینه ای‌ترین متولدین ماه ها، جایگاه خوبی دارند و از قرار معلوم خیلی کینه بدل نمی گیرند و شاید کمتر از ۱ دقیقه، ناراحتی از فرد مقابل را به دست فراموش می‌سپارند.

متولدین هر ماه چقدر کینه تو دلشون نگه میدارن؟ (برترین ها)

تیرماهی: سال‌ها

اینطور که پیداست، تیر ماهی‌های باهوش و زیرک هم مثل متولدین اردیبهشت، کینه را مدت‌ها در دل خود حفظ کرده وبه راحتی فراموشش نمیکنند برای همین توصیه می‌شود در رفتار با زنان و مردان تیرماهی، کمی بیشتر حواستان را جمع کنید.

مردادی ها: بستگی به فرد مقابل دارد

از آنجا که احساس در خصوصیات متولدین مرداد ماه جایگاه خاصی دارد و اغلب کارهایشان را با در نظر گرفتن این ملاک مهم انجام میدهند، در باب اینکه کینه از طرف مقابل بدل بگیرند یا نه هم، به این توجه می‌کنند که شخص مورد نظر کیست و چه رابطه‌ای با او دارد؛ بعد از این ملاک مهم، تصمیم میگیرند که کینه از آن فرد را چه مدت در دل خود نگاه دارند.

شهریوری ها: چند ماه

شهریور ماهی‌ها که به با معرفت بودن و از خودگذشتگی برای دیگران شهرت دارند، اگر از رفتار یا صحبت کسی ناراحت شوند کینه‌ای از بدل می گیرند و اتفاقا چندین ماه هم خود را درگیر این ناراحتی می‌سازند، ولی با یک اتفاق ساده و ناگهانی، همه چیز را فراموش می‌کنند.

مهرماهی: چند ثانیه

شاید در میان متولدین ماه‌های سال، این مهر ماهی‌ها هستند که کمترین مدت زمان کینه بدل نگاه داشتن را بخود اختصاص میدهند. مهرماهی‌های خوش قلب که اغلب آن‌ها را افرادی مغرور و خود شیفته هم توصیف می‌کنند، سعی می‌کنند کینه‌ای از دیگری در دل خود نگاه ندارند و با فراموش کردن، روح خود را سبک کنند.

متولدین هر ماه چقدر کینه تو دلشون نگه میدارن؟ (برترین ها)

آبان ماهی ها: تا بعد از مرگ

پس مشخص شد یکی از جواب‌ها برای سوال کینه ای‌ترین افراد متولد چه ماهی هستند، آبان ماهی‌ها می‌باشند. آبان ماهی‌هایی که تا حدودی حسادت در آن‌ها بیشتر به چشم می‌خورد و گاهی برای رسیدن به هدف خود حتی حاضرند پا را فراتر از اصول بگذارند، از قرار معلوم نسبت به بقیه کینه‌ای ترند.

آذر ماهی ها: دو روز

متولدین آذر ماه که به خوش شانسی و بخت بلند شناخته می‌شوند و در رفتارشان زیرکی و سیاست خاصی دارند، در مورد کینه توزی خیلی سخت گیر نیستند و مدت زمان ناراحتی آن‌ها از دیگری شاید چند روز بیشتر نباشد و به سرعت این دوره به پایان برسد. احتمالا آذر ماهی‌ها ترجیح میدهند بجای درگیر کینه دیگری شدن، روی اهداف خود متمرکز بمانند.

دی ماهی ها: کمتر از ۱ ساعت

و اما دی ماهی‌های دل نازک که خوش قلب که به عنوان افرادی با دیسیپلین و بسیار تأثیر گذار و بانفوذ شناخته می‌شوند، در این لیست هم درخشان ظاهر شده اند. از قرار معلوم و طبق اطلاعات طالع بینی چینی، زنان و مردان دی ماهی به هیچ وجه ذهن خود را با کینه از دیگری مشغول نمی‌سازند و هر اتفاقی را در همان لحظه یا ساعتی بعد فراموش می‌کنند.

بهمن ماهی ها: یک سال

زنان و مردان بهمن ماهی که اهمیت ویزه‌ای به غرور و حد و مرز‌های خود میگذارند، وقتی از شخصی ناراحت باشند و رفتار دیگری آن‌ها را آزرده خاطر ساخته باشد، به راحتی این مسئله را فراموش نمیکنند و احتمالا مدت‌ها و ماه‌ها در ذهنشان با این کینه درگیر خواهند بود، اما بالاخره پس از یک سال از این وضعیت خسته شده و آن را کنار میگذارند.

اسفند ماهی ها: کمتر از دو ماه

متولدین اسفند که اغلب دوست دارند خود را مشغول اتفاقا مثبت و شاد کنند، اگر با صحبت یا رفتار شخصی ناراحت شده باشند مدتی با کینه از آنها، مشغول می‌مانند، اما در نهایت وقتی می‌بینند این وضعیت فایده‌ای ندارد، ترجیحشان بر فراموش کردن و حذف کینه از دل و ذهنشان است.

نظر شما چیست؟ با توجه به اینکه شما هم از افراد یکی از این لیست هستید، آیا با نظر طالع بینی چینی در مورد مدت زمان کینه‌ای بودن متولدین ماه‌های مختلف موافقید؟

منبع: برترین‌ها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
6
23
دروغه فکر میکنم همه ماه ها کینه ابدی پیدا میکنند
سنیک3
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
1
14
مهرماهی هستم ولیکن هیچ وقت بدی را بعنوان درس فراموش نمی کنم
تا دوبار گزیده نشوم
البته نمی‌گذارم ازم انرژی بگیرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
1
22
من أصلا به طالع بيني وغيره اعتقاد ندارم،،وإنسان بودن وباشرافت وبدون كينه وآزارديگران زندگي كردن أزهر إنساني برمياد،فقط بايد وجدان وسيرت پاك داشته باشد وبرأي رسيدن به إنسانيت تلاش كند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار