پوست کروکودیل قاب این گوشی است!
کد خبر: ۳۰۰۴۵۳
تاریخ انتشار: 2023 December 23    -    ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
 بر اساس مشخصات منتشرشده، گوشی جدید LeTV S۲ Pro پنل پشتی شبیه به پوست کروکودیل، صفحه‌نمایش HD و دوربین سه گانه‌ی ۱۳ مگاپیکسلی دارد.
 بر اساس مشخصات منتشرشده، گوشی جدید LeTV S۲ Pro پنل پشتی شبیه به پوست کروکودیل، صفحه‌نمایش HD و دوربین سه گانه‌ی ۱۳ مگاپیکسلی دارد.
 
پوست کروکودیل قاب این گوشی است!
 
گوشی ارزان‌قیمت جدید برند LeTV در پنل پشتی ظاهری شبیه‌به پوست کروکودیل دارد. بر اساس مشخصات منتشرشده، گوشی جدید LeTV S2 Pro پنل پشتی شبیه به پوست کروکودیل، صفحه‌نمایش HD و دوربین سه گانه‌ی ۱۳ مگاپیکسلی دارد.
 
در ژانویه‌ی (دی و بهمن) سال جاری، برند LeTV گوشی هوشمند LeTV S1 Pro را با طرحی شبیه به گوشی آیفون ۱۴ پرو در بازار چین عرضه کرد و اکنون این برند، مدل اس ۲ پرو را به عنوان محصول جدید خود در چین روانه‌ی بازار می‌کند.
 
محصول قبلی LeTV طرحی شبیه به آیفون ۱۴ پرو داشت، با این‌حال محصول جدید هیچ شباهتی به گوشی آیفون ۱۵ ندارد. از ویژگی‌های برجسته‌ی گوشی اس ۲ پرو باید به پوشش چرمی، صفحه‌نمایش +HD، تراشه‌ی مدیاتک، باتری بزرگ و دوربین سه‌گانه‌ی ۱۳ مگاپیکسلی آن اشاره کرد. LeTV S2 Pro با پنل ۶٫۷ اینچی LCD، نسبت تصویر ۲۰:۹ و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز عرضه می‌شود.
 
طراحی گوشی LeTV S2 Pro در صفحه‌نمایش جلویی شامل پانچ هول کناری است و در پنل پشتی شاهد بافتی مانند چرم کروکودیل هستیم. ماژول دوربین که با روکش طلایی احاطه شده است، ظاهری متفاوت‌تر به دستگاه می‌دهد.
 
گوشی جدید LeTV مجهز به تراشه‌ی مدیاتک MT8788 با لیتوگرافی ۱۲ نانومتری است که در سال ۲۰۱۸ معرفی شده بود. این محصول ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و باتری ۴٬۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد. فعلاً به توان شارژ اشاره نشده است.
 
S2 Pro با رابط کاربری Le OS بر پایه‌ی اندروید عرضه می‌شود. به نسخه‌ی اندروید مورد استفاده در این گوشی اشاره نشده است. در بحث عکاسی ‌می‌توان به دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی و دوربین سه‌گانه‌ی پشت گوشی که ۱۳ مگاپیکسلی، ۲ مگاپیکسلی و ۰٫۳ مگاپیکسلی هستند، اشاره کرد.
 

این محصول با ابعاد ۱۶۶٫۱۶x۷۶٫۹۶x۱۰٫۶ میلی‌متر و وزن ۲۰۴ گرم و همچنین حسگر اثر انگشت در بخش کناری، عرضه می‌شود. قیمت گوشی LeTV S2 Pro در چین ۹۹۹ یوان (۱۴۰ دلار) است. این قیمت باعث می‌شود LeTV S2 Pro یک گوشی‌ اقتصادی باشد. بعید است این گوشی را در بازارهای خارج از چین ببینیم.

خبرآنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار