گوگل فهرستی از پرجست‌وجوترین‌ها در 2023 منتشر کرد!
کد خبر: ۲۹۹۳۹۵
تاریخ انتشار: 2023 December 12    -    ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰
گوگل لیستی از پرجست‌وجوترین عبارات سال ۲۰۲۳ را که بیشتر از همه مورد توجه کاربران بوده‌اند، منتشر کرده است.
گوگل لیستی از پرجست‌وجوترین عبارات سال ۲۰۲۳ را که بیشتر از همه مورد توجه کاربران بوده‌اند، منتشر کرده است.
 
گوگل لیستی از نتایج جست‌وجوی سال ۲۰۲۳ را منتشر کرده است که برترین جست‌وجوهای جهانی از عناوین مربوط به صنعت سرگرمی تا از دست دادن شخصیت‌های محبوب و اخبار غم‌انگیزی را که در سرتاسر جهان بازتاب داشته است، شامل می‌شود.
 
براساس لیست منتشرشده گوگل، جنگ غزه در صدر ترندهای خبری در سال ۲۰۲۳ قرار دارد و به دنبال آن، جست‌وجوهای مربوط به انفجار زیردریایی تایتانیک در ماه ژوئن (خرداد و تیر) و همچنین زلزله‌های ویرانگر ترکیه و سوریه در ماه فوریه (بهمن و اسفند) قرار دارد.
 
بیشترین فرد جست‌وجوشده در گوگل دامار هملین، بازیکن NFL است که در جریان بازی بوفالو بیلز در ژانویه دچار ایست قلبی شد. پس از آن جرمی رنر قرار دارد؛ بازیگری که در اوایل سال ۲۰۲۳ از یک سانحه برف‌روبی جان سالم به در برد. علاوه بر این، متیو پری و تینا ترنر در صدر ترندهای جست‌وجو در میان افرادی که در سال ۲۰۲۳ جان خود را از دست دادند، قرار گرفتند.
 
در دنیای سرگرمی، فیلم «باربی» بر ترند جست‌وجوی فیلم گوگل در سال جاری تسلط داشت و پس از آن «اوپنهایمر» و فیلم هندی «جوان» قرار گرفتند. همچنین سه سریال محبوب سال ۲۰۲۳، سریال «آخرین بازمانده از ما»، «ونزدی» و «جینی و جورجیا» هستند.
 
آهنگ Idol از یوآسوبی به پرجست‌وجوترین آهنگ گوگل تبدیل شده است. پس از آن آهنگ Try That In A Small Town از جیسون آلدین قرار دارد که تابستان امسال پس از جنجال‌های بسیار در چارت‌ها رشد کرد و در رتبه‌ی بعد نیز Bzrp Music Sessions, Vol. 53 از شکیرا و بیزارپ قرار گرفته است.
 
محبوب‌ترین دستور غذا در نتایج جست‌وجو «بی‌بیم‌باپ» بوده است. «باشگاه فوتبال اینتر میامی» و «خانه‌ی جدید لیونل مسی»، در صدر ترندهای ورزشی گوگل قرار گرفتند. همچنین بسیاری از کاربران در ایالات متحده پرسش‌هایی را جست‌وجو کرده بودند؛ از جمله این که «چرا تخم‌مرغ، بلیط‌های کنسرت تیلور سوییفت و بطری‌های Sriracha اینقدر گران هستند؟» علاوه‌براین، کلمه‌ی rizz (که اخیراً کلمه سال آکسفورد نامیده شد) برترین عبارت جست‌وجو در تعاریف عامیانه بود.
 
فهرست‌ کشورها و ترندهای سال‌های گذشته را می‌توانید در بایگانی‌های سال جست‌وجوی گوگل پیدا کنید. گوگل می‌گوید نتایج تحقیقات سال ۲۰۲۳ از ۱ ژانویه (۱۱ دی) تا ۲۷ نوامبر (۶ آذر) جمع‌آوری شده است.
 

به مناسبت بیست‌وپنجمین سالگرد تأسیس این موتور جست‌وجو، گوگل همچنین بزرگ‌ترین نتایج جست‌وجوی «تمام دوران» را در دسته‌بندی‌های مختلف منتشر کرده است. به‌عنوان مثال، بیانسه محبوب‌ترین برنده جایزه گرمی در تمام دوران، کریستیانو رونالدو بیشترین جست‌وجو برای ورزشکار و مجموعه «هری پاتر» بیشترین جست‌وجو برای فیلم یا سریال تلویزیونی است.

زومیت

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار