مجازات سنگین برای مردانی که تاریخ تولد همسرشان را فراموش کنند
کد خبر: ۲۹۹۰۵۸
تاریخ انتشار: 2023 December 08    -    ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵
 کشور زیبای اقیانوسیه ساموآ به تازگی به دلیل یک خبر تا حدودی تکان‌دهنده که در فضای مجازی منتشر شده، توجهات را به شدت به سمت خود جلب کرده است.
 کشور زیبای اقیانوسیه ساموآ به تازگی به دلیل یک خبر تا حدودی تکان‌دهنده که در فضای مجازی منتشر شده، توجهات را به شدت به سمت خود جلب کرده است. نمی‌توان انکار کرد که روزهای تولد؛ تاریخ‌هایی هستند که ارزش به خاطر سپردن دارند و ما باید به انسان‌های اطراف خود نشان دهیم که برایمان ارزش خاصی دارند؛ مخصوصاً اگر آن فرد همسر ما باشد.یکی از صفحات پرمخاطب آلمانی مدعی شده که در ساموآ مردانی که تاریخ تولد همسر خود را فراموش کرده؛ راهی زندان می‌شوند! با این حال «فیونا کلارک» وکیلی که در یک شرکت حقوقی در ساموآ کار می‌کند؛ اطلاع از چنین قانونی را انکار کرده است.
 
مجازات سنگین دولت برای مردانی که تاریخ تولد همسرشان را فراموش کنند

این وکیل البته خاطر نشان کرد که یک مجله بریتانیایی هم چند سال پیش چنین ادعایی را مطرح و به صورت رسمی منتشر کرده بود. فیونا در همین ارتباط گفت: این یک کمپین تبلیغاتی برای جذب زوج‌های جوان برای سپری کردن «ماه عسل» بود و به خوبی نیز به هدف خود رسید. این تبلیغان باعث شد تا نرخ سفر زوج‌های جوان به این کشور نزدیک به ۴۵۰% افزایش پیدا کند.

(غکس) در این کشور زیبا؛ فراموش کردن تاریخ تولد همسر، شوهر را راهی زندان می‌کند؟

(غکس) در این کشور زیبا؛ فراموش کردن تاریخ تولد همسر، شوهر را راهی زندان می‌کند؟

خبرآنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار