چگونه ماهی خوردن در شب باعث سکته می‌شود؟
کد خبر: ۲۹۹۰۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 December 07    -    ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶
یک متخصص طب سنتی درباره بایدها و نبایدهای مصرف ماهی و پرهیز از مصرف آن در وعده شام نکاتی را مطرح کرد.
 همان اندازه که به خوردن ماهی و امگا ۳ آن تاکید می شود، به همان اندازه هم باید مواظب امگا ۳ دریافتی بدنتان باشید. همین طور باید به نوع ماهی مصرفی خود دقت کنید؛ وگرنه روی سلامت قلبتان تاثیرمی گذارد.
 
چگونه ماهی خوردن در شب باعث سکته می‌شود؟
 
مواردی وجود دارند که باعث بروز سکته در انسان می شوند؛ اما پزشکان به نکاتی دست پیدا کرده اند که شاید به آن ها توجه نداشته باشید، اما غیر محسوس می توانند مشکلات خاصی را به وجود آورند.
 
آبگوشت نیز از گوشت گوسفند تهیه می شود که طبیعت بسیار گرمی دارد. نخود سرشار از کلسیم، فسفر و پتاسیم است. زردچوبه ادویه به کار رفته در آبگوشت است که قدیم ها در آن می ریختند و در درمان کبد چرب و تنظیم آنزیم های کبد به کار می رفت. پیاز و سبزی در کنار آبگوشت صرف می شد که یک داروخانه کامل بود.
 
با توجه به این که سبک تغذیه خانواده ها تغییر کرده و مصرف برخی گوشت های دیگر به غیر از گوسفند در سبد غذایی خانواده ها جای خود را پیدا کرده است؛ باید نکاتی را پیرامون نحوه مصرف دانست تا به سلامت خانواده کمک بیشتری کرد.
 
در همین راستا حسین خیراندیش، متخصص طب سنتی با حضور در یک برنامه تلویزیونی به معرفی غذاهای لطیف که برای کودکان هم مفید هستند، پرداخت.
 

او گفت: حکیمانه‌ترین غذا برای تمام سنین آبگوشت است.

بهداشت نیوز

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
0
0
با صندوق های بازنشستگی قرارداد داره؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار