مکان‌های مخفی برای انبار کردن وسایل منزل
کد خبر: ۲۹۸۹۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 December 12    -    ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
فرقی ندارد در یک آپارتمان مجردی باشید یا در کنار خانواده زندگی کنید، ذخیره سازی لوازم همیشه می‌تواند مساله‌ای چالش برانگیز باشد. قرار دادن لوازم در جای نامناسب موجب می‌شود خانه شما درهم و بر هم و شلخته به نظر برسد و در چنین شرایطی نیاز به یک مکان مناسب برای انبار کردن خرده ریز‌ها به شدت احساس می‌شود.

مکان‌های مخفی برای انبار کردن وسایل منزل را بشناسید (همشهری آنلاین)

مکان‌های مخفی برای انبار کردن وسایل منزل را بشناسید (همشهری آنلاین)«تابناک با تو» - به جای خرید تختخواب‌های معمولی، از تختخواب‌های کشودار یا تختخواب‌های جک‌دار استفاده کنید. کشو‌های زیر تختخواب فضایی را برای قرار دادن لوازم در اختیار شما قرار می‌دهند.

فرقی ندارد در یک آپارتمان مجردی باشید یا در کنار خانواده زندگی کنید، ذخیره سازی لوازم همیشه می‌تواند مساله‌ای چالش برانگیز باشد. قرار دادن لوازم در جای نامناسب موجب می‌شود خانه شما درهم و بر هم و شلخته به نظر برسد و در چنین شرایطی نیاز به یک مکان مناسب برای انبار کردن خرده ریز‌ها به شدت احساس می‌شود. یکی از مزایای ظهور خانه‌های نقلی را می‌توان افزایش خلاقیت انسان‌ها در استفاده بهینه از فضا دانست. در ادامه با معرفی بهترین مکان‌های خانه برای انبار کردن لوازم با راهنماتو همراه باشید.

۱- دیوار آشپزخانه

اگر با دیده شدن برخی لوازم آشپزخانه و جا ادویه ای‌ها مشکلی ندارید، می‌توانید از فضای دیوار برای قرار دادن آن‌ها استفاده کنید. با این کار فضای ذخیره سازی مناسبی برای دیگر اقلام موجود در کابینت که از نظر بصری چندان جذاب نیستند، فراهم خواهید کرد.

مکان‌های مخفی برای انبار کردن وسایل منزل را بشناسید (همشهری آنلاین)

۲- پشت در کمد‌

می‌توانید پشت در کمد را به یک انباری مخفی برای آویزان کردن لباس‌ها تبدیل کنید. با نصب چند قلاب و میله جواهرات، لباس‌های پر استفاده و لوازم جانبی را در این قسمت آویزان کنید.

۳- کشوی زیر اجاق گاز

کشو‌های کوچک زیر اجاق گاز مکان مناسبی برای قرار دادن لوازم کوچکی مانند بشقاب و کاسه، ورق‌های پخت کوکی و حوله‌های آشپزخانه هستند. از قفل فشاری برای بستن در کشو استفاده کنید. این قفل‌ها به راحتی و با یک ضربه کوچک پا باز می‌شوند.

۴- زیر سینک آشپزخانه

از زیر سینک آشپزخانه برای قرار دادن انواع شوینده استفاده کنید. دیگر کابینت‌های آشپزخانه را نیز طوری سازمان دهی کنید که فضای ذخیره سازی را به حداکثر برسانند.

۵- امتداد دیوار‌های باریک

یکی از دیوار‌های باریک خانه را به جا کتابی تبدیل کنید. کافی است یک جا کتابی آویز در این قسمت نصب کنید. این کار بدون اشغال یک اینچ از فضای زمین، فضای کافی برای قرار دادن انواع کتاب و دیگر ابزار‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد.

مکان‌های مخفی برای انبار کردن وسایل منزل را بشناسید (همشهری آنلاین)

۶- قسمتی از دیوار

قسمتی از دیوار ورودی را به مکانی برای قرار دادن لباس‌های پر استفاده، انواع کلاه و شال اختصاص دهید. برای این کار کافی است یک آویز لباس دیواری تهیه کنید و در یک قسمت از دیوار نصب نمایید.

۷- فضای زیر تختخواب

به جای خرید تختخواب‌های معمولی، از تختخواب‌های کشودار یا تختخواب‌های جک دار استفاده کنید. کشو‌های زیر تختخواب فضایی را برای قرار دادن لوازم در اختیار شما قرار می‌دهند. علاوه بر این، تختخواب‌های جک دار نیز دارای یک جک فلزی هستند که به راحتی حرکت داده شده و با بالا بردن تشک، فضایی را برای قرار دادن اشیاء کم مصرف فراهم می‌کنند.

۸- زیر ماشین لباسشویی

می‌توانید در زیر ماشین لباسشویی، کشو‌هایی را برای ذخیره سازی مخفی نصب کنید. این قسمت برای قرار دادن لوازم شوینده مناسب هستند. این کشو‌ها علاوه بر فراهم کردن فضای ذخیره سازی، با بالا بردن ماشین لباسشویی تا ارتفاع ارگونومیک از خم شدن و آسیب رسیدن به کمر شما جلوگیری می‌کنند.

منبع: همشهری آنلاین

برچسب ها: مخفی ، وسایل ، انبار ، اضافی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
0
2
بالای کابینت، تو سقفهای کاذب
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار