فال تاروت ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
کد خبر: ۲۹۸۵۰۴
تاریخ انتشار: 2023 December 02    -    ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۶
 کارت‌های تاروت پرده از اسرار سرنوشت شما بر می‌دارند.

 کارت‌های تاروت پرده از اسرار سرنوشت شما بر می‌دارند.

 
فال تاروت ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
 

در ادامه با هم می‌بینیم چرخ گردون برای امروزِ شما چه ماجراهایی از عشق، ثروت و عافیت در آستین دارد. 

 

فال تاروت 1402/09/11فال تاروت 1402/09/11

فروردین

کارت تاروت: ارابه. تعبیر کارت تاروت: پر تلاش بودن، پشتکار، سفر، تصمیم آنی، دودلی، ملال، اختلال

کارت تاروتِ امروز شما از روحیه پرتلاشتان حکایت دارد. از قرار معلوم شما انسانی زحمت‌کش هستید و شبانه‌روز کار می‌کنید. در این بین از خودتان غافل نشوید و بیشتر از همیشه به فکر سلامتی‌تان باشید.  مشکلی راه شما را سد خواهد کرد. این مشکل در نهایت با خوبی و خوشی برطرف خواهد شد. مدتی است که احساس افسردگی و کسالت می‌کنید. اجازه ندهید این احساس به شما غلبه کند. در آستانه دستیابی به دستاوردی بسیار چشمگیر هستید. این دستاورد، روحیه شما را بهبود می‌بخشد و حال دلتان را خوب می‌کند.


فال تاروت 1402/09/11فال تاروت 1402/09/11

اردیبهشت

کارت تاروت: زاهد خلوت‌نشین. تعبیر کارت تاروت:  نیروی درونی، قدرت، عقل سلیم، هشیاری، استقامت، پارسایی، پایان یک رابطه، تنهایی

انرژی چشمگیری در کارت تاروتِ امروز شما نفهته است. این انرژی را به اطرافیان منتقل کنید و چراغ مهر و محبت را در دل اعضای خانواده روشن نمایید. احساس تنهایی می‌کنید و دلتنگ هستید. این احساس دیری نخواهد پایید. در آینده‌‌ای نزدیک، دوستان و اطرفیان شما را غرق محبت می‌کنند.   امروز از آن روزهاست که ممکن است حواستان پرت شود و روز را بدون دستاورد خاصی به پایان برسانید. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب گذر لحظه‌ها باشید و اجازه ندهید اتفاق‌های پیش‌پاافتاده، حواستان را پرت کند.


فال تاروت 1402/09/11فال تاروت 1402/09/11

خرداد

کارت تاروت:  عشاق (عاشق و معشوق). معنی کارت تاروت: هماهنگی در عشق، خوشنامی، رابطه معنادار

این کارت از وجود محبتی آتشین میان شما و همسر یا عشق زندگی‌تان حکایت دارد. با این حال به یاد داشته باشید که زندگی همیشه فرازوفرودهای خاص خودش را به دنبال دارد. گاهی اوقات، افراد به‌اندازه‌ای که باید‌وشاید آماده عشق و محبت نیستند. کم‌حوصلگی همسر یا عشق زندگی‌تان را به حساب بی‌مهری ایشان نگذارید. مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک، عشق زندگی‌تان جام وجود شما را لبریز از مهر و محبت می‌کند. غصه‌ای به جان شما می‌نشیند. ناراحتی‌های خود را با فردی که سنگ صبور شماست، مطرح کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید.  تجربه‌های زیادی دارید و انسان خردمندی هستید. این تجربه‌ها در کارت تاروتِ امروزِ شما نماد پیدا کرده است. اطرافیان به مشورت شما نیاز دارند. دوستان و آشنایان را از تجربه‌های خود محروم نکنید و دانش خو درا با اطرافیان به اشتراک بگذارید.


فال تاروت 1402/09/11فال تاروت 1402/09/11

تیر

کارت تاروت: چهار چوب‌دست. معنی کارت تاروت: حاصل، کار عالی، اتمام کار

کارهای زیادی امروز روی سر شما آوار می‌شود. خوشبختانه از آنجایی که انسان توانمندی‌ هستید، به‌خوبی از عهده انجام این کارها بر می‌آیید.  روز حساسی را سپری می‌کنید و ممکن است ناخواسته، اشتباهی مرتکب شوید. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه حواستان را جمع کنید و جلوی هر گونه اشتباه را بگیرید.  روحیه‌ای مدیریتی دارید و کارها را با نظم‌و‌ترتیب انجام می‌دهید. این روحیه در کارت تاروتِ امروز شما بازتاب چشمگیری دارد. به هر اندازه که نظم‌و‌ترتیب بیشتر در انجام کارهای امروز داشته باشید، به همان اندازه‌ها این کارها با سرعت بیشتری به پایان می‌رسد.


فال تاروت 1402/09/11فال تاروت 1402/09/11

اَمرداد

کارت تاروت: شوالیه جام. تعبیر کارت تاروت: زیرکی، رویاپردازی.

این کارت در تاروتِ امروز شما از روحیه‌ای احساسی خبر می‌دهد. ممکن است احساسات بر شما غلبه کند و تصمیم نادرستی بگیرید. شش‌دانگ حواستان را جمع کنید و قبل از هر تصمیمی، نظر افراد با تجربه را جویا شوید. رویایی در سر دارید. مدت‌هاست که می‌خواهید به این رویا جامه عمل بپوشانید. با این حال شرایطی فراهم نشده است. این شرایط در کارت تاروت امروزِ شما رقم خورده است. از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید و آرزوی دیرینه‌تان را عملی کنید.  بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید. ممکن است امروز از کوره در بروید و کاری انجام دهید که جایی برای جبران باقی نماند.


فال تاروت 1402/09/11فال تاروت 1402/09/11

شهریور

کارت تاروت: دَه شمشیر. تعبیر کارت تاورت: بیچارگی، درد، رنج

این کارت از درد و ناراحتی شما خبر می‌دهد. با این حال قرار نیست این ناراحتی برای همیشه در دل شما باقی بماند. صبر بیشتری به خرج دهید و مطمئن باشید که پایان شب سیه، سفید است. انسان توانمندی هستید و ثابت کرده‌اید که مهارت‌های زیادی دارید. این مهارت‌ها را برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر، استفاده کنید. احساس می‌کنید که راه درست را گم کرده‌اید و تلاش‌های‌تان بی‌نتیجه است. به این احساس مجال ندهید و قبل از اینکه افسرده و دل‌خسته شوید، با دوستان و آشنایان صحبت کنید. هم‌صحبتی با اطرافیان، دردهای شما را کاهش می‌دهد و انگیزی بیشتری برای زندگی در دل شما روشن خواهد کرد.


فال تاروت 1402/09/11فال تاروت 1402/09/11

مهر

کارت تاروت: سه شمشیر. تعبیر کارت سه‌ شمشیر:  مهر و عاطفه، احتمال جدایی از عزیز.

این کارت تاروت از عشقی آتشین خبر می‌دهد. این عشق، به صلاح شما نیست. درواقع ممکن است به دام عشقی ممنوع بیفتید و زندگی خود را تباه کنید. از رابطه‌های بی‌نتیجه دوری بگیرید و مواظب حفظ آبروی خود باشید. انسان مهربانی هستید و اطرافیان از حضور در کنار شما لذت می‌برند. به لطف این روحیه، دوستان جدیدی پیدا می‌کنید. ارتباط خود با این افراد را گسترش دهید و از آن‌ها برای حل مشکلات کمک بگیرید.  ممکن است وسوسه شوید و کار پرخطری انجام دهید. به صلاح شماست که امروز ماجراجویی را کنار بگذارید و بیشتر از همیشه، جانب احتیاط را در پیش بگیرید.


فال تاروت 1402/09/11فال تاروت 1402/09/11

آبان

کارت تاروت: یک سکه. تعبیر کارت تاروت: فعالیت تجاری، خوشحالی.

امروز، روز شماست. موقعیت کاری بسیار مهمی در سر راهتان قرار می‌گیرد. به صلاح شماست که حواستان را حسابی جمع کنید و از این موقعیت، نهایت استفاده را ببرید. موقعیتی که از آن صحبت می‌کنیم، در نگاه اول ناشدنی به نظر می‌رسد. با این حال مطمئن باشید از پس انجام این کار به بهترین شکل ممکن بر می‌آیید.  خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. خوشحالی خود را با دوستان و آشنایان مطرح کنید و روز را با شادکامی به پایان برسانید. اگر مواظب دخل و خرج خود نباشید، هزینه‌های زندگی‌تان سر به فلک می‌گذارد. به یاد داشته باید که چو دخلت، نیست، خرج آهسته‌تر کن. 


فال تاروت 1402/09/11فال تاروت 1402/09/11

آذر

کارت تاروت: شش چوب‌دست. تعبیر کارت تاروت:  پیروزی، موفقیت، دوستی.

کارتی که امروز در تاروتِ شما دیده می‌شود، از ارتباط دوستانه‌ای با اطرافیان خبر می‌دهد. این ارتباط را به بهانه‌ای برای شادی و تفریح تبدیل کنید. مشکلی سر راهتان قرار می‌گیرد. به تنهایی برای حل این مشکل آستین بالا نزنید. برای حل گرفتای‌ها از افراد با تجربه کمک بگیرید و نظر اهل فن را جویا شوید.  شرایطی مهیا می‌شود تا فرصتی از روز را به خودتان اختصاص دهید. از این شرایط بهره بگیرید و با انجام کارهای دلخواه، به آرامش برسید.


فال تاروت 1402/09/11فال تاروت 1402/09/11

دی

کارت تاروت: پنج چوب‌دست. تعبیر کارت تاروت: پیشرفت، رقابت، دادخواهی و منازعه.

کارتی که در تاروتِ امروز شما قرار دارد، خبر از مشاجره‌ای بین شما و اطرافیان می‌دهد. به صلاح شماست که تا می‌توانید از شرکت در هرگونه منازعه دوری کنید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که آب در دل کسی تکان نخورد. احساس می‌کنید که حق شما در زندگی خورده شده و به دستاورد مهمی نرسیده‌اید. این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند. دیری نخواهد پایید که ورق بر گردد و روی خوش زندگی را ببینید. روحیه رقابت‌طلبی دارید و از هر فرصتی برای به‌رخ کشیدن مهارت‌های خود بهره می‌گیرید. این روحیه به شما کمک می‌کند تا در آینده‌ای نزدیک، یک سروگردن بالاتر از رقبا قرار بگیرید.


فال تاروت 1402/09/11فال تاروت 1402/09/11

بهمن

کارت تاروت: چهار چوب‌دست. معنی کارت تاروت: حاصل، کار عالی، اتمام کار

کارهای زیادی روی سر شما آوار می‌شود. حجم این کارها به‌اندازه‌ای است که حسابی شما را نگران خواهد کرد. با این حال جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا این کارها به‌خوبی و خوشی تمام می‌شود.  خبر ناگواری به دستتان میرسد. اجازه ندهید این خبر، روز شما را خراب کند. غصه‌ها را به باد فراموشی بسپارید و روز را با انرژی بیشتری دنبال کنید. انسان هنرمندی هستید. با این حال اطرافیان آن‌گونه که بایدوشاید از هنرهای شما خبر ندارند. امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا هنرهای خود را به رخ اطرافیان بکشید. از این فرصت حسابی بهره بگیرید و تا می‌توانید، هنرنمایی کنید.


فال تاروت 1402/09/11فال تاروت 1402/09/11

اسفند

کارت تاروت: شش چوب‌دست. تعبیر کارت تاروت:  پیروزی، موفقیت، دوستی.

مدتی است که احساس خستگی می‌کنید و افسرده شده‌اید. کارت تاروتِ امروز شما از موفقیت حکایت دارد. این شرایط، خستگی شما را از بین می‌برد. فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار اعضای خانواده بنشینید. حال‌و‌احوال اهل منزل را جویا شوید و به اعضای خانواده ثابت کنید که همیشه به فکر آن‌ها هستید. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی می‌شود. اجازه ندهید این خاطره‌ها، زمینه رویاپردازی شما را فراهم کند. امروز بیشتر از همیشه واقع‌گرا باشید و زندگی را جدیت دنبال کنید. مطمئن باشید زحمت‌هایی که می‌کشید، بدون نتیجه باقی نمی‌ماند و در آینده‌ای نزدیک، مزد تلاش‌های شبانه‌روزیتان را دریافت می‌کنید.

برترین ها

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار