فال انبیا الهی ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
کد خبر: ۲۹۸۲۶۴
تاریخ انتشار: 2023 November 29    -    ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
پیامبران از رازهای نهان باخبرند و از شادکامی و زندگی همراه با خرسندی نوید می‌دهند.

پیامبران از رازهای نهان باخبرند و از شادکامی و زندگی همراه با خرسندی نوید می‌دهند.

به همین دلیل پیروی از سخنان انبیا و سیره زندگی آن‌ها، طالعی خوش برای انسان‌ها رقم می‌زند. مطالبی که در ادامه می‌خوانید، از یک طرف جنبه سرگرمی دارد و از طرف دیگر، شرایطی فراهم می‌کند تا روز را با نام و یاد انبیا الهی آغاز کنید.

فال انبیا الهی ۱۴۰۲/۰۹/۰۸

فال انبیا الهی، حضرت ابراهیم

چو آمد نام ابراهیم (ع) در فال

به سامان می رسد ، کار تو امسال

رضایش را بدست آور، به هر حال

بکن، شرکانه لطف خداوند

ای صاحب فال! نیتی خداپسندانه در دل دارید. آسوده‌خاطر باشید که خداوند شما را برای اجرای این نیت خیرخواهانه کمک خواهد کرد. مدتی است که دلتان گرفته و عزم سفری زیارتی یا تفریحی کرده‌اید. صبر شما بیشتر از این به طول نمی‌انجامد. در آینده‌ای نزدیک فرصتی مهیا می‌شود تا راهی سفری زیارتی سیاحتی شوید. در این سفر، خداوند را بیشتر از همیشه یاد کنید و شاکر نعمت‌های باری‌تعالی باشید.  حضور بیشتری در مراسم مذهبی داشته باشید و از رازونیاز با معبود، غافل نشوید. پنجشنبه‌ای که از راه می‌رسد، زمان بسیار فرخنده‌ای برای شماست. در این روز یکی از حاجت‌های مهم شما برآورده می‌شود.

فال انبیا الهی، حضرت اسماعیل:

چو اسماعیل (ع) به فال تو درآمد

میان همگان گردی سرآمد

مشو، از فرط بیکاری تو مایوس

که می یابی تو کاری پردرآمد

ای صاحب فال! دشمنی دارید که در لباس دوست مخفی شده است. برای رویارویی با این دشمن از پروردگار کمک بخواهید. مطمئن باشید خداوند حیله دشمنان را نقش برآب خواهد کرد. روحیه انسان‌دوستانه‌ای دارید. با این حال مدتی است در کارهای خیر و خداپسندانه شرکت نکرده‌اید. قبل از اینکه این رفتار، زمینه‌ای برای کاهش روزی شما فراهم کند، برای شرکت در کارهای مذهبی و کمک به اطرافیان، آستین بالا بزنید. غصه‌ای در وجود نازنین شما لانه کرده است. این غصه به‌اندازه‌ای شما را تحت فشار قرار داده که دیگر طاقت تحمل آن را ندارید و می‌خواهید رازتان را با اطرافیان مطرح کنید. چنین شرایطی اصلاً به صلاح شما نیست. مطمئن باشید هیچ کسی به غیر از ذات اقدس الهی، پرده‌دار رازهای شما نیست. ناراحتی‌های خود را در حین رازونیاز با خداوند مطرح کنید. به لطف این روش، بار غصه‌ها را زمین خواهید گذاشت.

فال انبیا الهی، حضرت الیاس:

چو در فال تو آمد نام الیاس (ع)

مکن خود را با بیگانه مقیاس

اگر خواهی شکوه و منصب و جاه

مکن در خودریال حقارت هرگز

ای صاحب فال! انسان درستکاری هستید و تاکنون روزی به غیر از راه حلال به‌دست نیاورده‌اید. درستکاری شما از نظر پروردگار مخفی نخواهد ماند. در آینده‌ای نزدیک، پاداش رفتار شایسته و نیکوی خود را دریافت می‌کنید. زندگی شما رونق بیشتری پیدا خواهد کرد و پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود.  روزهای آینده را با احتیاط بیشتری سپری کنید. در این روزها شیطان در کمین شماست. برای دوری جستن از وسوسه‌های ابلیس، به درگاه خداوند پناه ببرید و بیشتر از همیشه عبادت کنید. مدتی است که از حال اطرافیان غافل شده‌اید و چندان که بایدوشاید صله رحم را به جا نمی‌آورید. از این سنت حسنه غافل نشوید و در اولین فرصت جویای حال اعضای خانواده و دوستان باشید.

فال انبیا الهی، حضرت ایوب:

چو در فال تو آمد نام ایوب (ع)

تو داری در سر خود فکر آشوب

تحمل، باید اندر این حکایت

وگرنه می شوی رسوا و مغلوب

ای صاحب فال! عذاب وجدان دارید و مدتی است که از عقوبت کارهای خود می‌هراسید. این شرایط، زمینه‌ای برای آشفتگی ذهنی شما فراهم کرده است. با این حال لطف پروردگار را دست‌کم نگیرید. پشیمانی خود را به درگاه پرورگاه اعلام کنید و طلب بخشش نمایید.  مدتی پیش دست فرد نیازمندی را گرفته‌اید. کمکی که به این فرد کرده‌اید، امروز به شما بازگردانده می‌شود. مال یا چیز ارزشمندی را از دست داده‌اید. اجازه ندهید از دست دادن این مال، بیش از حد شما را ناراحت کند. به یاد داشته باشید خداوند هر زمان که اراده کند، چیزی را به بندگانش می‌دهد یا از آن‌ها می‌گیرد. از رازهای پشت‌پرده کسی خبر ندارد. به همین دلیل غصه چیزهایی که از دست داده‌اید را نخورد و به رضای خدا، راضی باشید.

فال انبیا الهی، حضرت آدم:

شود اوضاع مطلوبی فراهم

چو در فال تو آمد نام آدم(ع)

که اوضاع تو را می پاشد از هم

ولی، از فکر شیطان برحذر باش

بخت بلندی دارید و تاکنون از مرحمت‌های باری تعالی محروم نمانده‌اید. لطف پروردگار را شاکر باشید و دست نیازمندان را بگیرید. امروز اگر مواظب خودتان نباشید، شیطان بر شما غلبه می‌کند و گناهی مرتکب می‌شوید. در چنین شرایطی ذکر بگویید و بر دل سیاه شیطان لعنت بفرستید. علاقه‌ زیادی به شرکت در جلسه‌های مذهبی و مراسم نیکوکارانه دارید. با این حال مدتی است که سرتان حسابی شلوغ شده و در این مراسم کمتر شرکت می‌کنید. به صلاح شما نیست که این وضعیت ادامه پیدا کند. با حضور در جلسه‌های مذهبی، فرصتی برای آشنایی با صالحان پیدا می‌کنید و دامنه اطرافیان شما گسترش می‌یابد.

فال انبیا الهی، حضرت خضر:

چو در فال تو آمد نام حضرت خضر (ع)

بیابی نزد مردم عزت خضر

ولی با عزت و جاهی که یابی

بجا آور به هر جا حرمت

سودی از معامله‌ها یا کاری که به آن مشغول هستید، روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. قسمتی از این سود را به انجام کارهای خیر انجام دهید. این شرایط زمینه‌ای فراهم می‌کند تا درآمد شما رونق بیشتری داشته باشد و برکت کند. چشم شما به جمال پری‌چهره‌ای زیبارو میفتد. به صلاح شماست که اسیر نفس نشوید و از دام شیطان در امان بمانید. قرار است کار مهمی انجام دهید. با این حال از انجام این کار سرباز زده‌اید و نگران هستید. این نگرانی‌ کاملاً طبیعی است. برای آرامش خاطر، استخاره بگیرید و احتمال موفقیت انجام این کار را از عالم غیب جویا شوید. در چند روز آینده حسابی مواظب سلامت خود باشید. احتمال بیماری شما بسیار است. با خوردن خوراکی‌های مقوی و رعایت دستورات طب اسلامی، بیماری را از وجود خود دور نگه دارید.

فال انبیا الهی، حضرت عیسی:

چو در فال تو آمد نام عیسی (ع)

شود آسوده فکرت از غم

مقامی برتر از افسانه یابی

اگر باشی تو هم از قوم ترس

ای صاحب فال! انسان محترمی هستید و دوستان و آشنایان شما را به عنوان فردی امین می‌شناسند. این رفتار را ادامه دهید و با درستکاری و انجام کارهای شایسته، اعتماد اطرافیان را به خود جلب کنید. به یاد داشته باشید که کاسب، حبیب خداست. در معامله‌ها وسوسه نشوید و جانب احتیاط را نگه دارید. یکی از آشنایان یا اطرافیان شما مدتی است که از راه راست خارج شده. در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای هدایت ایشان انجام دهید. از کمک به پدر و مادر غافل نشوید و دست بزرگان فامیل و کهنسالان را بگیرید. عزیزی در غربت دارید. غم دوری را این عزیز را نخورید و در دعاهای‌تان همیشه به یادش باشید. در آینده‌ای نزدیک شرایطی برای دیدار مجدد با این دوست سفر‌کرده مهیا می‌شود.

فال انبیا الهی، حضرت محمد:

محمد(ص) چون که در فال تو آمد

میان قوم خود، گردی امجد

ولیکن آنچنان کن تا که هستی

تو باشی همچنان پیوسته ارشد

ای صاحب فال! تغییر مهمی در زندگی شما ایجاد خواهد شد. این تغییر در اولین نگاه، نگران‌کننده به نظر می‌رسد. با این حال حکمت الهی را نادیده نگیرید. این تغییر بی‌دلیل ایجاد نشده و قرار است درهای جدیدی را به‌روی شما باز کند. احساس می‌کنید که مدتی است کاروکاسبی شما مانند سابق، سکه نیست و در آمد کمتری دارید. برای افزایش درآمد دست روی دست نگذارید و نقشه‌ای جانانه ترتیب دهید. به فکر موقعیت‌های سودآور باشید و قسمتی از درآمد خود را خیرات کنید. مطمئن باشید در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد و اوضاع مالی شما پررونق خواهد شد. در چند روز آینده، اتفاق خوشایندی برای شما رخ می‌دهد. دوستان و آشنایان را در این اتفاق سهیم کنید و لحظه‌های شادی را پشت سر بگذارید. ناخواسته، کار اشتباهی انجام داده‌اید و گناهی مرتکب شده‌اید. برای انجام این کار ناشایست از درگاه خداوند طلب مغفرت کنید. بخشش الهی را فراموش نکنید و از لطف درگاه باری تعالی ناامید نشوید.

فال انبیا الهی، حضرت موسی:

چو در فال تو آمد نام موسی (ع)

مصون مانی تو از کید پری سا

شود روح تو زین پس آنچنان شاد

که گوئی بر تو به نوزاد نگیسا

ای صاحب فال! روحیه سخاوتمندی دارید و از هر کمکی برای دستگیری نیازمندان بهره می‌گیرید. گره‌ای که در کارهای شما افتاده، به دست افرادی که پیش از این کمکشان کرده‌اید، باز خواهد شد. مشکل خود را با دوستان و آشنایان مطرح کنید و این گرفتاری را برای همیشه از سر راه بردارید. فکری پلید در سر دارید و مدتی است که می‌خواهید این فکر را عملی کنید. به یاد داشته باشید که بار کج به منزل نمی‌رسد. افکار شیطانی را با انجام کارهای مذهبی، فراموش کنید و از یاد خدا غافل نشوید.  مدتی است که هوای سفر به سر شما زده و دلتنگ هستید. با این حال زمان مناسبی برای سفر نیست. به صلاح شماست که مسافرت خود را به آینده موکول باشید. برای رفع دلتنگی نیز در جلسه‌های مذهبی شرکت کنید و با صالحان هم‌سخن شوید. به لطف این رویکرد از یک طرف دلتنگی شما از بین می‌رود و از طرف دیگر، فرصتی برای آشنایی با نیکان روزگار پیدا می‌کنید. مدت‌هاست نذری را ناتمام گذاشته‌اید. این نذر نباید به گردن شما بماند. در اولین فرصت، نذرهای خود را به پایان برسانید و درهای موهبت‌های الهی را به روی خود باز کنید.

فال انبیا الهی، حضرت نوح:

چو در فال تو آمد حضرت نوح (ع)

شود احوال بیمار تو بهبود

شفا یابی تو از لطف خداوند

شود اندوه بسیار تو محدود

ای صاحب فال! گاهی اوقات برای پیش‌برد اهداف خود به دروغ و ریا متوسل می‌شود. این روحیه نه‌تنها معامله‌های شما را شک‌برانگیز می‌کند، بلکه رونق را از زندگی‌تان دور نگه می‌دارد. جانب راستی و درستی را در پیش بگیرید و هرگز دروغ نگویید. خطری در کمین شماست. بیشتر از همیشه مواظب سلامت خود باشید و دعای چشم‌زخم را امروز از خودتان دور نکنید. فکر و خیال‌های واهی و آلوده را از سر بیرون کنید و یاد خدا را همیشه در دل داشته باشید.

فال انبیا الهی، حضرت یوسف

چو در فال تو آمد، نام یوسف (ع)

شوی از راز پنهانی ، تو واقف

که با افشای این راز نهانی

تو پیدا می کنی چندین مخالف

گره‌ای در کار شما افتاده و مدتی است که خواب راحت ندارید. ذکرهای حل مشکلات را دائم زیر لب داشته باشید. این ذکرها، راه را برای شما روشن می‌کند و مشکلات را یکی‌پس‌از‌دیگری از سر راه بر می‌دارند. به افزایش درآمد فکر می‌کنید، اما چیزی به ذهنتان نمی‌رسد و احساس می‌کنید کشتی زندگی‌تان در گِل مانده است. از پرداخت خمس و ذکات مال خود، غافل نشوید. با این رویکرد، در آینده‌ای نزدیک زندگی شما دگرگون می‌شود و کشتی شما به ساحل آرزوها می‌رسد.

فال انبیا الهی، حضرت یونس:

چو در فال تو آمد نام ، یونس (ع)

شود ، سرمایه داری با تو مونس

که از او بهره ها گیری ولیکن

مشو غافل تو از احوال مفلس

ای صاحب فال! به فکر خرید کالا یا لباسی شیک و ارزشمند هستید. با این حال پول لازم برای خرید این کالا، فراهم نشده است. این شرایط در آینده‌ای نزدیک تغییر می‌کند و اوضاع مالی‌تان بهبود می‌یابد. کالاهای دلخواه را خریداری کنید، اما از یاد نیازمندان غافل نشوید. به انجام کارهای خیر و خداپسندانه اصرار ورزید. این کارها نه‌تنها خیر دنیا را برای شما به دنبال دارد، بلکه سعادت آخرت را به ارمغان می‌آ‌ورد. به‌جای فرار از مشکلات، با گرفتاری‌ها روبه‌رو شوید. در حین رویارویی با مشکلات از خداوند یاری بجویید و مطمئن باشید خداوند یار بی‌کسان است.

برترین ها

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار