چهره درهم و ناراحت نتانیاهو هنگام آزادی اسرا
کد خبر: ۲۹۷۸۷۳
تاریخ انتشار: 2023 November 25    -    ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
تصاویر منتشر شده از رسانه‌های عبری، حالت نخست‌وزیر و وزیر جنگ این رژیم در هنگام آزادی اسرای صهیونیست را ناامید و درمانده نشان می‌دهد.
تصاویر منتشر شده از رسانه‌های عبری، حالت نخست‌وزیر و وزیر جنگ این رژیم در هنگام آزادی اسرای صهیونیست را ناامید و درمانده نشان می‌دهد.
 
 روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» فیلمی از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و «یوآف گالانت» وزیر جنگ این رژیم منتشر کرد که آنها را هنگام مشاهده آنلاین فرایند تحویل اسرای صهیونیست نشان می دهد.
 
پیشتر، رسانه های رژیم صهیونیستی از نظارت آنلاین و لحظه به لحظه فرایند آزادی اسرای صهیونیست توسط نتانیاهو و گالانت خبر داده بودند.
 
چهره درهم و ناراحت نتانیاهو هنگام آزادی اسرا
 
 نتانیاهو و دیگر مقامات رژیم صهیونیستی به خاطر بلوف هایی که در ابتدای جنگ غزه داده بودند مورد تمسخر رسانه های این رژیم قرار گرفته اند.
 
روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» امروز پس از اجرایی شدن آتش بس و آغاز روند مبادله اسرا بین مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی با میانجیگری طرف های بین المللی، گفته های سران تل آویو درباره جنبش حماس را مورد تمسخر قرار داد و به ناتوانی رژیم صهیونسیتی در اجرای ادعای خود مبنی بر نابود کردن این جنبش صحه گذاشت.
 
«هاآرتص» نوشت: اسراییل اعلام می کند که رهبران و فرماندهان حماس در غزه را از بین خواهد برد اما برمی گردد و با همین رهبران و فرماندهان برای عملیات تبادل اسیران مذاکره می کند.
 
حتی متحدان نتانیاهو از جمله «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی کابینه وی نیز پذیرش آتش بس و شروط مقاومت فلسطین در تبادل اسرا را برای رژیم صهیونیستی، شکست اعلام کرده بود.
 
بن گویر، توافق آتش بس کنونی را به نفع مقاومت فلسطین دانسته و گفته بود: این آتش بس همان چیزی است که حماس می خواست.
 
وی ادامه داد که آزادی زنان و کودکان صهیونیست از نظر بین المللی به نفع مقاومت فلسطین است و گروه های مقاومت از مدت ها پیش خواهان تحقق آن بوده اند.
 
رهبر حزب افراطی «عوتسما یهودیت» گفت: حماس (به ازای آزادی زنان و کودکان صهیونیست)، به همه اهدافش از جمله دریافت سوخت، آزادی مبارزان فلسطینی، توقف عملیات نظامی و حتی (اعلام غزه به عنوان) منطقه پرواز ممنوع رسید.
 
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به شکست رژیم صهیونیستی در پرونده تبادل اسرا اشاره کرده و گفته بود: ما ابتدا خواستار آزادی ۸۰ اسیر شده بودیم، بعد به ۷۰ اسیر هم راضی شدیم و حالا به ۵۰ اسیر هم راضی شده ایم. قبلا گفته بودیم که نباید غذا و سوخت وارد غزه شود، اما اکنون مردم این منطقه، هم به سوخت و هم به غذا دسترسی دارند.

ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار