سلبریتی‌های مردی که به عمل‌های زیبایی خود اعتراف کردند
کد خبر: ۲۹۷۳۹۳
تاریخ انتشار: 2023 November 24    -    ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
عمل‌های زیبایی همواره موضوعی تابو بوده است، به ویژه برای مردان. گرچه انجام عمل‌های زیبایی در هالیوود بسیار ریج است، اما سلبریتی‌ها معمولاً از صحبت درباره‌ی اینکه چطور ظاهر خود را تغییر داده اند، خودداری می‌کنند. اما با رواج یافتن عمل‌های زیبایی و صحبت درباره‌ی آن در میان مردم، سلبریتی‌ها هم رفته رفته صریح‌تر درمورد این موضوع صحبت می‌کنند، از جمله سلبریتی‌های مرد.

سلبریتی‌های مردی که به عمل‌های زیبایی خود اعتراف کردند (روزیاتو)

سلبریتی‌های مردی که به عمل‌های زیبایی خود اعتراف کردند (روزیاتو)«تابناک با تو» - عمل‌های زیبایی همواره موضوعی تابو بوده است، به ویژه برای مردان. گرچه انجام عمل‌های زیبایی در هالیوود بسیار ریج است، اما سلبریتی‌ها معمولاً از صحبت درباره‌ی اینکه چطور ظاهر خود را تغییر داده اند، خودداری می‌کنند. اما با رواج یافتن عمل‌های زیبایی و صحبت درباره‌ی آن در میان مردم، سلبریتی‌ها هم رفته رفته صریح‌تر درمورد این موضوع صحبت می‌کنند، از جمله سلبریتی‌های مرد.

کانیه وست

سلبریتی‌های مردی که به عمل‌های زیبایی خود اعتراف کردند (روزیاتو)

کانیه وست در سال ۲۰۱۸ اذعان کرد که در سال ۲۰۱۶ برای کم کردن وزن خود، عمل لیپوساکشن انجام داده بود. او گفت که می‌خواست برای طرفدارانش خوب به نظر برسد و دلش نمی‌خواست چاق خطاب شود. وست همچنین گفت که مدتی به مسکن‌هایی که پزشک برای دوران نقاهت پس از عملش تجویز کرده بود، اعتیاد پیدا کرد.

او دراینباره گفت: «من عمل لیپوساکشن کردم، چون دلم نمی‌خواست به من بگویید چاق. مثل آن‌هایی که در عروسی ام به راب [راب کارداشیان، برادر همسر سابقش کیم کارداشیان]گفتند چاق. قبل از اینکه من و کیم عقد کنیم، راب سوار هواپیما شد و برگشت خانه. بعد از عمل، به من مسکن دادند. روزی دو تا می‌خوردم که کم کم به آن اعتیاد پیدا کردم.»

سایمون کاول

سلبریتی‌های مردی که به عمل‌های زیبایی خود اعتراف کردند (روزیاتو)

سایمون کاول درباره‌ی عمل‌های زیبایی اش به صراحت صحبت کرده است، گرچه از نتیجه‌ی بعضی از آن‌ها راضی نبوده است.

او یک بار فاش کرد که انجام عمل‌های زیبایی را با تزریق بوتاکس شروع کرد، اما زمان دقیق آن مشخص نیست.

با توجه به تصاویر ثبت شده از کاول طی سالیان، او احتمالاً از سال ۲۰۰۹ به بعد تزریق بوتاکس را آغاز کرده بود. با این حال، چهره‌ی او در سال ۲۰۱۸ دچار تغییری اساسی شد، زمانی که لیفت صورت انجام داد.

او در مصاحبه‌ای اذعان کرد که درد زیادی برای لیفت صورت متحمل شده بود، اما از نتیجه راضی بود.

گمانه زنی‌ها درباره‌ی عمل‌های زیبایی کاول از سال ۲۰۱۶ آغاز شد، امری که او را واداشت تا در یکی از مصاحبه‌های خود اذعان کند «احتمالاً چند سال قبل در انجام عمل‌های زیبایی زیاده روی کرده بود».

او گرچه سال‌ها از بوتاکس استفاده کرده بود، اما در آن مصاحبه اذعان کرد که رفته رفته شبیه به شخصیت‌های «فیلم‌های ترسناک» شده بود.

او در اینباره گفت: «یه دوره‌ای شاید یک کمی زیاده روی کردم. یک بار وقتی یک عکسی از قبل تغییراتم دیدم، برای یک لحظه خودم را نشناختم.»

او بعداً ادعا کرد که بوتاکس هایش را تخلیه کرده است و دیگر هیچ بوتاکسی در صورتش ندارد

با این حال، بعد از حضور کاول در یک برنامه‌ی تلویزیونی در سال ۲۰۲۲، بسیاری معتقد بودند چهره‌ی او بار دیگر دستخوش تغییراتی اساسی شده.

سیلوستر استالونه

سلبریتی‌های مردی که به عمل‌های زیبایی خود اعتراف کردند (روزیاتو)

سیلوستر استالونه طی سالیان تغییرات ظاهری زیادی داشته است. او یکی از معدود سلبریتی‌هایی است که در دهه‌ی ۱۹۹۰ به صراحت درباره‌ی این موضوع صحبت کرده بود. استالونه در مصاحبه‌ای اذعان کرد که به دلایل پزشکی، سمت چپ صورت خود را لیفت کرده بود.

ماجرا از این قرار است که وقتی مادرش داشت او به دنیا می‌آورد، پزشکان برای خارج کردن او به زور متوسل شدند و همین امر باعث آسیب دیدن عصب‌های سمت چپ صورت استالونه در هنگام تولد شد که نتیجه‌ی آن همان کجی معروف دهان او است. سال‌ها بعد وقتی استالونه خود را برای بازی در فیلم «راکی» آماده می‌کرد، وزن زیادی را از دست داد که باعث آویزان شدن سمت چپ صورتش شد. او برای حل این مشکل، سمت چپ صورتش را لیفت کرد.

استالونه در مصاحبه‌ی خود با اشاره به پشت گوش چپش گفت: «مردم این جای زخم را می‌بینند و فکر می‌کنند که صورتم را لیفت کرده ام. چیزی که نمی‌دانند این است که من این جای زخم را پشت گوش راستم ندارم. چه فکری می‌کنند؟ اینکه فقط پول لیفت کردن یک طرف صورتم را داشتم؟»

با این حال، برخی کارشناسان زیبایی گمان می‌کنند که استالونه احتمالاً طی سالیان عمل زیبایی دیگری هم انجام داده است.

جو جوناس

سلبریتی‌های مردی که به عمل‌های زیبایی خود اعتراف کردند (روزیاتو)

جو جوناس فاش کرده که از بوتاکس برای مقابله با نشانه‌های پیری استفاده می‌کند. او گرچه تأکید کرده هرگز قصد «زیاده روی کردن» ندارد، اما از اینکه می‌تواند چین و چروک‌های صورتش را صاف کند خوشحال است، از جمله خط اخمش و جای زخمی که بین ابروهایش قرار دارد.

او درباره‌ی نگاه بدی که کماکان نسبت به عمل‌های زیبایی آقایی وجود دارد، گفته: «استفاده از بوتاکس را به خصوص برای اقایان عیب می‌دانند. من مرد‌های زیادی را می‌شناسم که این کار را انجام داده، ولی از صحبت کردن درموردش خجالت می‌کشند. شاید دلیلش این باشد که یک چیزی نیست که با آن بزرگ شده باشیم، دست کم در مورد خودم که اینطور بوده. اما مسأله فقط این است که این یک چیزی است که ما در موردش حرف نمی‌زنیم. ولی من دوست دارم که بتوانیم این فضا را بشکنیم و درمورد چیزی که مسأله‌ی خاصی نیست صحبت کنیم.»

او همچنین گفته: «فکر نمی‌کنم این موضوع لزوماً چیزی باشد که باید از آن خجالت بکشیم. ما می‌توانیم راحت و صادقانه و با اعتماد به نفش درباره اش صحبت کنیم و از حرف زدن درباره‌ی واقعیت مان خجالت نکشیم.»

کریستین بیل

سلبریتی‌های مردی که به عمل‌های زیبایی خود اعتراف کردند (روزیاتو)

کریستین بیل از آن بازیگر‌هایی است که برای تبدیل شدن به نقش هایشان حاضرند دست به هر کاری بزنند و همین امر او را حتی به تغییر فرم دندان هایش واداشت.

بیل در سال ۲۰۰۰ فاش کرد که برای آنکه نقشش در فیلم «روانی آمریکایی»، پاتریک بیتمن، را بهتر به تصویر بکشد، فرم دندان هایش را عوض کرد.

او در آن زمان در مصاحبه‌ای گفت: «دندان‌های قبلی ام را دوست داشتم. یک قالب از آن‌ها نگه داشته ام. اما در مورد پاتریک بیتمن، فیزیک او از بیشتر شخصیت‌ها بسیار مهم‌تر بود.»

او به قدری مطمئن بود که این تغییر ظاهری باید در او صورت بگیرد که قبل از آنکه نقش به او محول شود، دندان هایش را تغییر داد.

بیل در اینباره گفت: «خودم را در آینه نگاه کردم و فهمیدم یک چیزی درست نیست. برای همین با خودم فکر کردم که دندان هایم را دوست دارم، ولی آنقدری به آن‌ها وابسته نیستم که کل فیلم را به خاطرشان خراب کنم.»

انریکه ایگلسیاس

سلبریتی‌های مردی که به عمل‌های زیبایی خود اعتراف کردند (روزیاتو)

انریکه ایگلسیاس در سال ۲۰۰۳ خال معروف صورتش را برداشت. او همان زمان در مصاحبه‌ای دراینباره گفت: «یک روز که رفته بودم پیش دکتر به من گفت که می‌تواند در عرض ۵ دقیقه خالم را بردارد. من یک کمی فکر کردم و پرسیدم: “انجام دادن یا ندادنش چه عواقبی دارد؟ ”، چون واقعاً برایم مهم نبود. اما دکتر به من گفت که این خال می‌تواند به مرور سرطانی شود. منم گفتم: “اوه، باشد. برش دار. ”»

رابی ویلیامز

سلبریتی‌های مردی که به عمل‌های زیبایی خود اعتراف کردند (روزیاتو)

رابی ویلیامز گفته بعد از اظهارنظر‌های منفی درباره‌ی ظاهرش، تصمیم گرفت از بوتاکس استفاده کند و از نتیجه نیز راضی بوده است.

او در اینباره گفته: «من بوتاکس کرده ام و واقعاً از آن راضی ام. سر آلبوم‌های آخرم می‌دیدم که مردم در شبکه‌های اجتماعی می‌گفتند خیلی پیر شده ام. من هم واکنشم این بود که “بله پیر شده ام. ” من خسته بودم، مشکلات روحی و اضطراب داشتم و هر مشکلی که بود در صورتم خودش را نشان داده بود. واقعیت ذهنم روی صورتم آمده بود.»

منبع: روزیاتو

برچسب ها: سلبریتی ، عمل ، زیبایی ، چهره
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار