با باسکول غلطکی اجسام مدور را به راحتی توزین کنید!!
کد خبر: ۲۹۶۶۰۲
تاریخ انتشار: 2023 November 11    -    ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱

چکیده : یکی از مشکلاتی که در صنعت توزین برای اندازه گیری وزن اجسام مدور مانند رول کاغذ و بشکه های حاوی مواد شیمیایی وجود دارد، قرار دادن آنها بر روی صفحه ترازو یا باسکول است. راهکار رفع این مشکل استفاده از باسکول غلطکی پند است. ما در شرکت صنایع پند برای ترازوهای صنعتی از ظرفیت ۳۰۰ تا ۷۰۰ کیلوگرم و برای باسکول ها از ۱ تا ۵ تن صفحات غلطکی طراحی کردیم که در صورت نیاز کسب و کار شما به جای صفحات تخت از صفحات رولیک یا غلطکی استفاده کنید.

یکی از مشکلاتی که در صنعت توزین برای اندازه گیری وزن اجسام مدور مانند رول کاغذ و بشکه های حاوی مواد شیمیایی وجود دارد، قرار دادن آنها بر روی صفحه ترازو یا باسکول است. راهکار رفع این مشکل استفاده از باسکول غلطکی پند است. ما در شرکت صنایع پند برای ترازوهای صنعتی از ظرفیت ۳۰۰ تا ۷۰۰ کیلوگرم و برای باسکول ها از ۱ تا ۵ تن صفحات غلطکی طراحی کردیم که در صورت نیاز کسب و کار شما به جای صفحات تخت از صفحات رولیک یا غلطکی استفاده کنید.

از طرفی صرفه جویی در زمان یکی از نقاط قوت یک سیستم تولید و توزیع با کیفیت است. در کسب و کار هایی که اجسام بایستی با سرعت بالا توزین شوند و کالا از نظر ابعادی به راحتی قابل جابجایی نیست، باسکول رولیک بهترین انتخاب است.

در این مقاله باسکول رولیک مورد بررسی قرار گرفته تا شما مخاطبان از مزایای استفاده از آن اطلاع پیدا کنید.

با باسکول غلطکی اجسام مدور را به راحتی توزین کنید!!

باسکول غلطکی چیست؟

امروزه تکنولوژی تغییرات مکانیکی و الکتریکی شگرفی در تمامی تجهیزات ایجاد کرده است. سیستم‌های توزین هم دائما در حال توسعه و تغییر هستند. یکی از اهدافی که در توسعه محصولات دنبال می‌شود افزایش سرعت فرآیندهای اجرایی به واسطه طراحی های جدید است. باسکول رولیک به جای استفاده از صفحه صاف فلزی از چند غلتک استفاده می‌کند تا سرعت توزین را افزایش دهد.  باسکول غلطکی در مشاغلی از قبیل مشاغل آنلاین و سفارش پستی که بایستی حجم بالایی از سفارشات به دست مشتریان برسد کاربرد دارد.

اولین بار طراحی باسکول غلطکی یا همان باسکول رولیک با هدف توزین محصولات مدور انجام شد، اما با گذشت زمان و با مشاهده تاثیر مثبت این تجهیز بر سرعت توزین، دیگر محصولات را هم با این باسکول توزین می‌کنند. قابلیت اضافه شدن غلطک به دو بغل باسکول با هدف تسهیل غلط خوردن اجسام و قرار گرفتن بر روی صفحه باسکول یکی دیگر از قابلیت هایی بسیار کاربردی این باسکول است.

اجزای تشکیل دهنده این باسکول با باسکول کفی و باسکولت ها هیچ تفاوتی ندارد. لودسل استفاده شده در این باسکول لودسل تک پایه است که نمونه مشابه آن در دیگر باسکول‌ها هم به کار گرفته می‌شود. نمایشگر باسکول با توجه به نیاز شما از نمایش ساده عدد تا چاپ فاکتور و گزارش دهی قابل تغییر است.

سایز غلطک ها هم متناسب با حداکثر ظرفیت توزین باسکول قابل سفارش سازی است اما به صورت کلی این باسکول ها در ابعادهای ۶۵ * ۶۵ و ۷۵ * ۷۵ سانتیمتر تولید می‌شوند.

انواع باسکول های  غلطکی پند

باسکول رولیک پند در ظرفیت های توزین باسکولت و باسکول کفی تولید می‌شوند که با تغییر حداکثر ظرفیت، سایز غلطک ها تغییر می‌کند.

کمترین ظرفیت این باسکول با به کارگیری یک لودسل و قابلیت توزین ۳۰۰ کیلوگرم و دقت ۵۰ گرم در ابعاد ۶۵ * ۶۵ سانتیمتر تولید می‌شود. ظرفیت بعدی نیز با یک لودسل تولید می‌شود که قابلیت توزین ۵۰۰ تا ۷۰۰ کیلوگرم را با دقت ۱۰۰ گرم دارد و در ابعاد ۷۵ * ۷۵ سانتیمتر تولید می‌شود.

دیگر نمونه های باسکول رولیک پند در ظرفیت های ۱، ۲، ۳ و ۵ تن با بهره گیری ۴ لودسل تولید و عرضه می‌شود. ابعاد همه این باسکول ها ۱.۵ * ۱.۵ متر است اما دقت آنها متفاوت است. باسکول ۱ تن با دقت ۱۰۰ گرم، باسکول ۲ و ۳ تن با دقت ۵۰۰ گرم و باسکول ۵ تن با دقت ۱۰۰۰ گرم تولید می‌شوند.

باسکول غلطکی وای فای دار

در شرکت صنایع پند امکان تمامی محصولات فروشگاهی و صنعتی از ظرفیت ۳۰ کیلوگرم تا ۵ تن به صورت بی سیم وجود دارد. باسکول غلطکی بیسیم مجهز به ماژول ارتباطی وای فای بوده که ارتباط دو طرفه بین کفه توزین و اندیکاتور پرینتر دار را فراهم می کند. یک از ویژگی های باسکول وای فای دار پند ارتباط دوطرفه بین کفه توزین با ۴ نمایشگر بیسیم می باشد. علاوه بر این یک نرم افزار اندرویدی برای این منظور توسعه داده شده که امکان ارتباط با کفه توزین، نمایش وزن بر روی صفحه موبایل، عملایت صفر دستی و پارسنگ را فارهم می کند.

با باسکول غلطکی اجسام مدور را به راحتی توزین کنید!!

ویژگی‌های باسکول رولیک

  • باسکول غلطکی بیسیم: خط جدید صنایع پند، محصولات محصولات صنعتی پند ترازو بیسیم و باسکول بیسیم می باشد. در این نوع محصولات ارتباط بین کفه توزین و نمایشگر پرینتردار با استفاده از ماژول وای فای (WiFi) برقرار شده است. هر کفه توزین قابلیت اتصال به 4 نمایشگر را دارد که یک از این نمایشگرها نرم افزار اندرویدی با قابلیت صفر دستی و پارسنگ می باشد.
  • امکان اتصال به کامپیوتر، نرم افزار حسابداری و انبارداری: یکی از مهمترین موضوعات مرتبط به توزین امکان کارکرد تجهیزات با سیستم حسابداری و انبارداری است. این قابلیت کمک می‌کند موجودی انبار به صورت لحظه ای رصد شود و بر اساس آن برنامه ریزی اجرایی صورت گیرد. از طرفی امکان اتصال به سیستم حسابداری محاسبات پیچیده سود و زیان را برای کسب و کار ها تسهیل می‌کند.
  • امکان اتصال به رله: این امکان به شما کمک می‌کند برای باسکول محدوده توزین تعریف کنید. مثلا اگر از پر کن استفاده می‌کنید، رله به شما کمک می‌کند یک وزن مشخصی را تعریف کنید که هر زمان جسم در حال توزین به آن رسید، پر کردن متوقف شود.
  • امکان اتصال به جت پرینتر: یکی دیگر از نیازهای ضروری صنایع که بایستی در کنار توزین برطرف شود، امکان اتیکت زدن وزن بر روی محصولات است. قابلیت اتصال باسکول به جت پرینتر این قابلیت را برای صنایع فراهم می‌کند.
  • امکان اتصال به نمایشگر دوم حافظه دار: نمایشگر دوم امکان مشاهده عملیات توزین را برای یک شخص یا گروهی غیر از اپراتور دستگاه فراهم می‌کند. گاهی اوقات نمایش وزن به صورت همزمان با هدف ایجاد هماهنگی بین بخشهای مختلف نیاز یک کسب و کار است، در این مواقع استفاده از نمایشگر دوم بهترین گزینه است. حافظه دار بودن این نمایشگرها امکان رجوع مجدد به اطلاعات توزین و دریافت گزارشات در بازه زمانی را فراهم می‌کند.
  • باسکول رولیک با قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه ایی غلتک ها منجر به تسریع فرایندهای توزین در کسب و کار شما می‌شود. سر خوردن اقلام بر روی صفحه باسکول فرآیند توزین را برای صنایعی از قبیل صنایع شیمیایی و صنایع چاپ و کاغذ تسریع می‌بخشد.
  • جنس بدنه باسکول از فلز مقاوم به ضربه و خوردگی است که در مقابل ضربات و سایش اجسام غلتکی دچار ترک و تغییر شکل نشود.
  • باسکول غلطکی پند را می‌توان با نمایشگرهای PJ، Storm Plus، Storm P و Storm 3DP خریداری کرد.

 

نتیجه گیری

باسکول های رولیک امکان توزین سریع و دقیق اجسام و اقلام را در فرآیندهای تولید فراهم می‌کنند. عملکرد آنها به شدت به سرعت تولید کمک می‌کند و از هدر رفت انرژی و زمان جلوگیری می‌کند.

ما در شرکت صنایع پند، باسکول رولیک را در ظرفیت های متنوعی که در این مقاله به آن اشاره شد طراحی و تولید می‌کنیم تا صنایع متنوعی را پوشش دهیم.

اگر شما در کسب و کار خود با اجسام مدور سر و کار دارید برای کسب اطلاعات بیشتر از کارکرد این باسکول ها با ما در تماس باشید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار