جکی چان مدیر عامل این کمپانی خواهد شد!
کد خبر: ۲۹۶۳۸۴
تاریخ انتشار: 2023 November 08    -    ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
از نظر مدیرعاملِ انویدیا، اگر قرار باشد فیلمی از زندگی‌اش ساخته شود، هیچ‌کس بهتر از جکی چان نمی‌تواند آن را بازی کند.
از نظر مدیرعاملِ انویدیا، اگر قرار باشد فیلمی از زندگی‌اش ساخته شود، هیچ‌کس بهتر از جکی چان نمی‌تواند آن را بازی کند.
 
جن‌سون هوانگ، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل فعلیِ انویدیا، در مصاحبه‌ای جدید درباره‌ی تیم سبز و احتمال ساخت فیلمی از زندگی‌نامه‌اش صحبت کرد. وقتی از هوانگ پرسیده شد «در فیلم فرضی درباره‌ی زندگی‌اش، چه کسی باید نقش او را بازی کند؟»، بلافاصله جکی‌ چان، ستاره‌ی فیلم‌های هنرهای رزمی را پیشنهاد داد و به شوخی گفت: «او کاملاً شبیه من است.»
 
جکی چان مدیر عامل این کمپانی خواهد شد!
 
هوانگ این پاسخ را در گفت‌وگو با رایان پَتِل، مجری برنامه‌ی اینترنتی The Moment اچ‌پی، بیان کرد. وقتی مجری از او پرسید که «آیا بدل‌کاری‌های این فیلم فرضی را خودش انجام می‌دهد یا نه؟»، مدیرعامل غول صنعت کارت‌ گرافیک پاسخ داد: «البته! تمام تایپ‌کردن‌هایم را [در فیلم] انجام می‌دهم.»
 
در این گفت‌وگوی خودمانی که در گاراژ تاریخی اچ‌پی، جایی که این شرکت در سال ۱۹۳۹ تأسیس شد، انجام گرفت، علاوه‌بر زندگی شخصی، درباره‌ی ماجراجویی حرفه‌ای هوانگ در تبدیل انویدیا به یکی از نام‌های شناخته‌شده‌ی صنایع نیمه‌هادی نیز حرف زده شد.
 
طبق گزارش‌های اخیر، درآمد انویدیا در سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۲۳ با ۱۰۱ درصد افزایش درمقایسه‌ با مدت مشابه سال قبل، به ۱۳٫۵ میلیارد دلار رسید. در سال جاری میلادی، ارزش سهام انویدیا چند برابر شده است. این افزایش ارزش بازار به افزایش تقاضا برای کارت گرافیک انویدیا نسبت داده می‌شود.
 
بیراه نیست که بخش بزرگی از موفقیت انویدیا را به ‌هم‌بنیانگذاری‌ هوانگ و همکارانش در سال ۱۹۹۳ گره بزنیم؛ جایی که در سال‌های آخر تحصیلات آکادمیک او، جرقه‌ی تأسیس این شرکت در یک غذاخوری زده شد. از آن زمان تابه‌حال، طبق شاخص میلیاردرهای بلومبرگ، هوانگ ثروت شخصی‌ خود را از ۱۳ میلیارد دلار در ابتدای ۲۰۲۲ به بیش از ۴۰ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۳ افزایش داده است.
 
با اینکه احتمالاً تمامی قضیه‌ی بیوگرافی و جکی چان چیزی جز شوخ‌طبعی مجری و جن سون هوانگ نیستند، اگر قرار شود که روزی از زندگی این مدیرِ کت‌چرم‌پوش فیلمی تهیه شود، باید ابتدا به دوران کودکی او در تایوان و تایلند برگردیم.
 
قدم منطقی بعدی، مهاجرت وی به ایالات متحده و تحصیل در دانشگاه استنفورد و دانشگاه ایالتی اورگن و آشنایی‌ با همسرش، لوری، در آزمایشگاه همین دانشگاه است. شاید بخشی از این فیلم فرضی هم به موفقیت‌های اخیر انویدیا در هوش‌ مصنوعی و رمزارز و متاورس اختصاص داده شود.
خبرآنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار