اعتراف جنیفر لوپز از نگرانی های بعد از زایمانش
کد خبر: ۲۹۶۱۹۶
تاریخ انتشار: 2023 November 08    -    ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
بازیگر فیلم «شیادان» در سال ۲۰۰۸، بعد از زایمان دوقلوهایش که اکنون ۱۵ ساله‌اند، با شکل بدنش بعد از زایمان مشکل پیدا کرد اما اعتراف می‌کند که مربی‌اش، تریسی اندرسون، باعث شد دوباره به شکل مطلوبش بازگردد. گویا این مربی‌ــ که کیم کارداشیان و جنیفر انیستون نیز از مشتریانش‌اند‌ــ به این فوق‌ستاره کمک کرد به تناسب اندام برسد و اعتماد به نفسش را دوباره به دست آورد.

«تابناک با تو» - جنیفر لوپز به‌صراحت گفت که بعد از زایمان دوقلوهایش، مکس و امه مونیز، «اعتماد به نفس و جراتش را از دست داد». بازیگر فیلم «شیادان» در سال ۲۰۰۸، بعد از زایمان دوقلوهایش که اکنون ۱۵ ساله‌اند، با شکل بدنش بعد از زایمان مشکل پیدا کرد اما اعتراف می‌کند که مربی‌اش، تریسی اندرسون، باعث شد دوباره به شکل مطلوبش بازگردد. گویا این مربی‌ــ که کیم کارداشیان و جنیفر انیستون نیز از مشتریانش‌اند‌ــ به این فوق‌ستاره کمک کرد به تناسب اندام برسد و اعتماد به نفسش را دوباره به دست آورد.

اعتراف جنیفر لوپز از نگرانی های بعد از زایمانش

لوپز هنگام اهدا جایزه «بهترین دستاورد در تناسب اندام» در مراسم «اهدای جوایز زیبایی» که روز اول اکتبر برگزار شد، با صراحت به حضار گفت: «به‌تازگی فرصتی برای تامل در زندگی‌ام داشتم و به گذشته و تجربیات پیشینم بازگشته‌ام تا واقعیت فعلی‌ام را کامل بپذیرم. یادم آمد که چقدر تریسی به من انگیزه داد و تشویقم کرد تا همواره هر وضعیت بدنی‌ام را دوست بدارم و با تغییر زندگی و نیازهایم به پیشرفت ادامه دهم.»

او گفت: «بلافاصله بعد از زایمان دوقلوهایم، با تریسی آشنا شدم. وقتی با او تماس گرفتم، نگران بودم و اعتماد به نفسم را از دست داده بودم. با خودم می‌گفتم آیا می‌توانم به حالت قبلی‌ام برگردم‌ــ همان چیزی که بیشتر مادرها بعد از زایمان به آن فکر می‌کنند.»

این بازیگر ۵۴ ساله ادامه داد: «او وارد زندگی‌ام شد و به من کمک کرد زندگی جدیدم را بپذیرم و کمکم کرد قوی باشم و بپذیرم که می‌توانم از همیشه قوی‌تر باشم.»

اعتراف جنیفر لوپز از نگرانی های بعد از زایمانش
خواننده «دوباره برقص» به مخاطبانش گفت که «روش‌های [تریسی] عجیب و غریب نیست» و فقط به مشتریانش کمک می‌کند تا به «بهترین شکل کل عمرشان برسند».

تریسی در پاسخ به سوال ئی!نیوز که از او پرسید چرا بین افراد سرشناس محبوب است، گفت: «واقعا فکر می‌کنم خیلی خوش‌شانس بوده‌ام که با افراد بسیار باهوشی کار کرده‌ام که واقعا به هنرشان، طول عمر و توانایی عملی کردن این هنر اهمیت می‌دهند و می‌دانند من چه کار کردم و چه کار می‌کنم.»

او ادامه داد: «موضوع رسیدن به یک اندازه [سایز] خاص یا داشتن پوست خوب یا موی براق یا اندازه خاص باسن و پستان نیست. موضوع خیلی مهم‌تر از این‌ها است. موضوع خیلی عمیق‌تر از ظواهر است‌ــ نه این چیزهای سطحی.»

این مراسم اهدای جوایز نخستین جایی نیست که لوپز آشکارا درباره نگرانی‌هایش صحبت می‌کند. او هنگام تبلیغ فیلم «ازدواج ناگزیر» در ژانویه امسال به [نشریه] پیپل گفت که «مثل هرکس دیگر»، با تصویر بدنی‌اش مشکل دارد.

با این حال، جنیفر لوپز به‌سختی با احساس نگرانی‌اش کنار می‌آید و می‌گوید ترجیح می‌دهد حقیقت عریان را نشان ندهد. این بازیگر برای این نشریه توضیح داد: «چطور بگویم؟ تا جایی که بتوانم بلندترین گام را برمی‌دارم. از آن‌هایی نیستم که از اندوهم حرف بزنم. دوست ندارم زندگی‌ام را به عنوان یک هنرپیشه این‌طوری نشان بدهم. آدم همیشه بهترین خودش را به دیگران نشان می‌دهد. اما من هم مثل بقیه انسان‌ام و گاهی در سکوت رنج می‌کشم.»

او در ادامه گفت: «آلبوم جدیدم که به‌زودی منتشر می‌شود، بخش زیادی از ذهنم را مشغول کرده است‌ــ مثلا فکر می‌کنم کدام بخش از خودم را با مخاطبانم به اشتراک می‌گذارم؟ و معنای هنرمند بودن و اصیل بودن چیست. و فکر می‌کنم چیزهایی هست که باید گفته و منتشر شود، چون به نظرم همان‌طور که گفتید، این‌طور به نظر می‌رسد که: اوه، تو که همه‌چیز را با هم داری.»

لوپز اعتراف کرد: «اما حقیقت این است که من هم مثل بقیه‌ام. گاهی مبارزه می‌کنم و گاهی حیرت می‌کنم و گاهی تردید دارم و من هم دلواپس‌ام.»‌

ایندیپندنت فارسی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار