حسین ماهینی: کنعانی زادگان عقلش ۱۸ ساله است
کد خبر: ۲۹۵۰۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 October 25    -    ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
رکنا: حسین ماهینی گفت: دولت می‌تواند حواله خودرو را به قهرمانان رشته‌های دیگر هم بدهد.

حسین ماهینی سرمربی تیم ستارگان در حاشیه مسابقه امروز و در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی، با تیمی که در قالب تیم ستارگان هنر معمولا فوتبال و والیبال بازی می‌کنیم، برای این مسابقات از ما دعوت شد. دو بازی قبلی را برنده شدیم و امروز به فینال رسیدیم. امیدوارم که با همت بچه‌ها بتوانیم برنده مسابقه باشیم و من هم به عنوان مربی در خدمت آن‌ها هستم. بیشتر فوتبال کار کردیم ولی فوتسال را هم تا جایی که در توانم باشد کار خواهیم کرد.

 

حسین ماهینی: کنعانی زادگان عقلش ۱۸ ساله است

ماهینی در پاسخ به این سوال که آیا اولین تجربه سرمربی‌گری‌ات است با خنده گفت: تقریبا آره، من امسال در لیگ برتر و لیگ یک پیشنهاد داشتم ولی به خاطر برخی اتفاقاتی که خودتان بهتر می‌دانید نتوانستم قبول کنم.

او در پاسخ به این سوال که دریافت مدارک مربی‌گری به کجا رسید گفت: مدرک B آسیا را گرفتم و انشالله تا دو، سه ماه دیگر مدرک A را خواهم گرفت. ضمن این‌که من در کنار مربی‌گری، دانشگاه هم درس می‌خوانم و دو ترم دیگر انشاالله لیسانس مربی‌گری فوتبالم را می‌توانم بگیرم. در کنار کار فنی می‌خواهم مدرک دانشگاهی هم می‌خواهم داشته باشم. اتفاقا چند وقت پیش با برانکو صحبت می‌کردم و به او گفتم می‌خواهم از دانشگاه مدرک بگیرم، خیلی تشویقم کرد. می‌دانید که خود برانکو هم تحصیل کرده است.

ماهینی در مورد بازی فردای پرسپولیس و استقلال تاجیکستان گفت: شرایط ما در لیگ خیلی خوب است، درست است یک باخت بد مقابل النصر داشتیم. ما شخصیت خودمان را در آسیا پیدا کردیم و در چند سال اخیر خودمان را به آسیا نشان دادیم. امیدوارم که با حمایت هواداران بتوانیم یک برد خوب مقابل استقلال تاجیکستان کسب کنیم.

مدافع اسبق پرسپولیس در خصوص حواشی ایجادشده در مورد جوایز میلیاردی به فوتبالیست‌ها گفت: به نظر من تمام ورزشکاران ملی‌پوش به طور شبانه‌روزی تلاش می‌کنند و مسئولین می‌توانند همین جوایزی که به فوتبالیست‌ها می‌دهند به ملی‌پوشان دیگر رشته‌ها هم بدهند. به این طریق انگیزه ملی‌پوشان دیگر هم چند برابر می‌شود. البته یک بحثی وجود دارد که فوتبال هواداران بیشتری دارد اما ما خودمان هم کشتی، بسکتبال، کاراته و سایر ورزش‌ها را می‌بینیم و پای تلویزیون هم برای آن‌ها دعا می‌کنیم. ما دوست داریم همین جوایز را آن‌ها هم بگیرند.

حسین ماهینی در پایان صحبت‌هایش اشاره‌ای هم به حواشی اخیر حسین کنعانی‌زادگان درباره واردکردن خودروی ۱۰۰میلیاردی‌اش به کشور کرد و گفت: او را زیاد جدی نگیرید؛ یک اشتباهی کرد چون همچنان عقلش ۱۸ ساله‌ است!

رکنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید کلباسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
0
2
چنان روزی به نادانان رساند .
که صد دانا در آن حیران بماند .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار