دفن شبانه جنازه پدر برای قطع نشدن یارانه و حقوق بازنشستگی!
کد خبر: ۲۹۴۷۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2023 October 22    -    ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم گفت: فردی که پس از فوت پدرش، از اعلام مرگ وی به ثبت‌احوال خودداری کرده و جسد را به بیایان‌های پرند منتقل کرده بود، دستگیر شده است.
سرهنگ علی زنگنه در تشریج جزئیات این خبر گفت‌: به دنبال کسب خبری مبنی بر قتل یا فوت یک مرد سالخورده در یکی از محلات شهر پرند، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس آگاهی شهرستان رباط کریم قرار گرفت و آنان در تحقیقات گسترده خود به پسر جوان این مرد سالخورده مشکوک شده و او را تحت بازجویی قرار دادند.
 
دفن شبانه جنازه پدر برای قطع نشدن یارانه و حقوق بازنشستگی!
 
وی با بیان اینکه این فرد در نهایت لب به اعتراف بازکرد، گفت: متهم در بازجویی‌ها گفت که حدود ۱۰ روز پیش پدرش به دلیل بیماری در منزل فوت کرده بود و برای اینکه حقوق بازنشستگی پدرش قطع نشود، از اعلام موضوع به ثبت احوال خودداری کرده و پس از دو روز، جسد پدرش را در نیمه‌های شب، به بیابان های اطراف شهر پرند منتقل و در آنجا دفن کرده است.
 
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در پایان گفت: در این راستا پرونده‌ای برای این فرد تشکیل شده و تحقیقات در خصوص کشف زوایای پنهان پرونده و کشف جسد همچنان ادامه دارد.
ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
0
3
متاسفم... ولی با توجه به این بی عاطفگی پسر، میبایستی حتما جسد متوفی به صورت کامل در پزشک قانونی بررسی شود.!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
0
0
خیلی از خانم ها رو میشناسم که یا با ازدواج سفید با شوهر زندگی میکنن یا طلاق صوری دارن یا ازدواج رو ثبت نکردن که حقوق بازنشستگی والدین فوت کرده شون قطع نشه اون چه فرقی با این کار داره؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار