خواسته های عجیب اوما تورمن برای فیلمی که هرگز ساخته نشد
کد خبر: ۲۹۴۲۸۸
تاریخ انتشار: 2023 October 21    -    ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
اوما تورمن یکی از شناخته شده ترین بازیگران زن هالیوود است و آثار زیادی در کارنامه ی بازیگری خود دارد. او بعد از آنکه در سال ۱۹۹۴ با نقشش در فیلم «داستان عامه پسند» (Pulp Fiction)، اثر موفق کوئینتین تارانتینو توانست توجه ها را به خود جلب کند، به ستاره ای جهانی بدل شد و در فیلم های بیشتری حضور یافت.

«تابناک با تو» - اوما تورمن یکی از شناخته شده ترین بازیگران زن هالیوود است و آثار زیادی در کارنامه ی بازیگری خود دارد. او بعد از آنکه در سال ۱۹۹۴ با نقشش در فیلم «داستان عامه پسند» (Pulp Fiction)، اثر موفق کوئینتین تارانتینو توانست توجه ها را به خود جلب کند، به ستاره ای جهانی بدل شد و در فیلم های بیشتری حضور یافت.

ستاره ی بخت تورمن بار دیگر زمانی درخشید که او برای نقش اصلی قسمت اول و دوم فیلم «بیل را بکش» (Kill Bill) انتخاب شد که فروش جهانی قسمت اول آن ۱۸۰ میلیون دلار بود.

با این حال، فیلمی متعلق به سال ۲۰۱۰ وجود دارد که قرار بود تورمن در آن نقش آفرینی کند اما هرگز ساخته نشد.

نام این فیلم «الوئیز در پاریس» (Eloise in Paris) بود که از یک کتاب کودکانه به همین نام مربوط به دهه ی ۱۹۵۰ و به نویسندگی کی تامپسون اقتباس شده بود.

این پروژه پیش از پایان فیلمبرداری لغو شد، اتفاقی که با مطرح شدن اتهام نقض قرارداد از سوی تیم حقوقی اوما تورمن رخ داد.

قرارداد تورمن کمی بعد در همان سال درز یافت و معلوم شد او فهرست بلندبالایی از خواسته ها برای بازی در این فیلم تعیین کرده بود.

این قرارداد نشان می داد تورمن درخواست اتاق تعویض لباس لوکس، سفر هوایی با بلیت فرست کلاس، حداقل یک سوییت ۳ اتاق خوابه در هتل و ۳ تلفن همراه برای استفاده در حین فیلمبرداری کرده بود.

همچنین تورمن خواسته بود هیچ یک از دیگر بازیگران فیلم اتاق تعویض لباسی بهتر از او نداشته باشند و به علاوه، او باید این اجازه را داشته باشد که لباس ها و کلاه گیس های فیلم را با تخفیفی ۵۰ درصدی خریداری کند.

در یک بند دیگر از فهرست خواسته های تورمن آمده بود که این فیلم اجازه ی استفاده از نام یا تصویر او برای قراردادهای تبلیغاتی مربوط به این محصولات را ندارد: دخانیات، اسلحه، کالاهای مذهبی، محصولات مربوط به بهداشت شخصی، لباس زیر، پورن، قمار، غذای حیوانات خانگی و داروهای مربوط به معده یا مقعد.

البته تورمن تنها بازیگر هالیوودی با درخواست های عجیب نیست و در حقیقت چنین درخواست هایی در هالیوود کاملاً رایج است.

پیش تر نیز معلوم شده بود دواین جانسون در قراردادهای خود مقدار کتک خوردنش در برابر دوربین را محدود می کند.

از قرار معلوم جانسون حتی در قسمت هشتم فیلم «سریع و خشن» (The Fate of the Furious) فیلمنامه را به گونه ای تغییر داده که در یک سکانس بعد از یک زد و خورد، به جای آنکه روی زمین دراز بکشد، از جای خود بلند شود.

ساموئل ال. جکسون هم همیشه یک بند در قراردادهای خود لحاظ می کند که بر اساس آن باید بتواند هفته ای دو بار گلف بازی کند.

روشن نیست تورمن هنوز هم خواسته های مشابهی برای پروژه های حالای خود تعیین می کند یا خیر.

او به تازگی به همراه دختر خود، مایا هاک در فیلم جدید «اتاق کشتار» (The Kill Room) حضور یافته است، یک تریلر کمدی که قرار است به زودی منتشر شود.

این نخستین باری است که این مادر و دختر با یکدیگر همبازی می شوند. مایا هاک با حضور در سریال محبوب «چیزهای عجیب تر» (Stranger Things) به شهرت رسید.

روزیاتو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار