خاطره عجیب بازیگر سریال «متهم گریخت» از سلفی وسط اتوبان!
کد خبر: ۲۹۴۰۱۱
تاریخ انتشار: 2023 October 15    -    ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
بخشی از صحبت‌های خشایار راد(بازیگر سینما و تلویزیون) با خبرگزاری مهر درباره اوضاع سینما و تلویزیون و همچنین خاطره خودش از عکس با یک هوادار وسط اتوبان که به تازگی منتشر شده است.

خاطره عجیب بازیگر سریال «متهم گریخت» از سلفی وسط اتوبان!

«تابناک با تو»؛ این بازیگر که در مقطعی از چهره‌های پرکار تلویزیونی بود، درباره کم‌کاری این سال‌های خود توضیح داد: واقعیت این است که روزی همه ما در دست خداست و من به شخصه به‌شدت به این اصل اعتقاد دارم. اگر قرار باشد اتفاق مثبتی برای من در تلویزیون، سینما و یا تئاتر رقم بخورد، این اتفاق در موعد مقرر رخ خواهد داد. به همین دلیل بابت اینکه تقاضا برای کار کردن من در تلویزیون کمتر شده است، ناراحت نیستم. من از ابتدای کار حرفه‌ای‌ام از خدا مدد گرفته‌ام و تا به امروز هم تسلیم و پیرو دستورات او بوده‌ام.

*این روزها وقتی در جامعه قدم می‌زنم برخی مردم پیگیر کمدی‌های قدیمی در تلویزیون هستند و از من می‌پرسند چرا آن کارها دیگر تولید و تکرار نمی‌شود. همواره هم پاسخ من این است که این موضوع را متولیان تلویزیون باید پاسخ بدهند. من به‌عنوان بازیگر نمی‌توانم در این زمینه نظری بدهم.

*یک بار خاطرم است در اتوبان باقری در حال رانندگی بودم که اتومبیلی در پشت سرم، مدام چراغ می‌زد. با خودم گفتم نکند کار خبط و خطایی کرده‌ام که اینگونه دارد لایی می‌کشد و دنبال من می‌آید. وقتی به من رسید، از من رد شد و جلوی ماشینم ترمز زد. من هم ناگزیر ماشین را متوقف کردم. سه نفر از ماشین پیاده شدند که واقعاً با خودم گفتم کارم تمام است و می‌خواهند مرا بزنند! وقتی رسیدند جلوی پنجره، طرف اصلی گفت، آقای راد من عاشق شما هستم و تا عکس نگیریم، اجازه نمی‌دهیم بروید! گفتم؛ مرد حسابی این چه طرز ابراز علاقه است! (می‌خندد) آخر سر عکس هم گرفتند اما به آن‌ها گفتم واقعاً نوبت بعد اگر بازیگری را دیدید، اینگونه با او برخورد نکنید!

*من کمترین دستمزد دوران کاری‌ام را در پروژه‌ای گرفتم که بیشترین بازخورد را برایم داشت. برای سریال «خانه به دوش» من کمترین دستمزدم را گرفتم چرا که به نوعی استارت کاری‌ام هم به حساب می‌آمد. مردم پیش از این سریال، نقش‌آفرینی شاخص و مشخصی از من ندیده بودند و با همین سریال معرفی شدم.

*من بارها گفته‌ام که این حرفه به گونه‌ای نیست که به‌عنوان یک شغل بتوانید روی آن تمرکز کنید، چرا که ثبات ندارد. درست است که تشکیلاتی به نام «خانه سینما» هست و بخش عمده‌ای از بازیگران هم بیمه هستند، اما نمی‌توان این واقعیت را ندید که یک بازیگر ناگهان برای چند ماه پیاپی بی‌کار می‌ماند و باید در خانه بماند. به همین دلیل این شغل را به کسی پیشنهاد نمی‌دهم. کمااینکه به بچه‌های خودم هم پیشنهاد نکردم. البته که خودشان هم نخواستند که وارد این عرصه شوند چون شرایط کاری مرا دیده بودند.

*دوست دارم رضا عطاران بار دیگر در تلویزیون کار و از من دعوت کند و یا برای کار سینمایی‌اش این همکاری شکل بگیرد. هر وقت رضا عطاران دعوت به کار کند، با کمال میل می‌روم. با کارگردانان عزیز دیگری هم تجربه همکاری داشته‌ام که حتماً دعوت آن‌ها را هم برای همکاری مجدد می‌پذیرم.

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار