خواننده معروف، قبر خود را در حیاط خانه‌اش حفر کرد
کد خبر: ۲۹۳۴۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2023 October 09    -    ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
اد شیرن، در آن کلیسای زیرزمینی جایی برای دفن خود ساخته و می‌خواهد تا دخترانش لیرا و ژوپیتر - جایی برای به یاد آوردن او داشته باشند. خواننده آهنگ Photograph توضیح داد...

خواننده معروف، قبر خود را حفر کرد

خواننده معروف، قبر خود را حفر کرداختصاصی «تابناک با تو»؛ در مصاحبه‌ای با مجله GQ Hype، از اد شیرن در مورد زیرزمینی که در خانه‌اش در انگلستان ساخته، سؤال شد. شیران ۳۲ ساله در پاسخ به این سؤال گفت: «نمی‌گویم که این یه زیرزمینه» و افزود چیزی که شما به آن زیرزمین می‌گویید در واقع یک کلیسای کوچک است که در آن می‌تواند برای افرادی که در زندگی‌اش بوده و حالا مرده‌اند عزاداری کند. او همچنین مراسم عروسی دوستانش را در آن کلیسای زیرزمینی برگزار می‌کند.

اد شیرن توضیح می‌دهد که چرا قبر خود را ساخته‌است

اد شیرن، در آن کلیسای زیرزمینی مکانی برای دفن خود تعیین کرده و می‌خواهد تا دخترانش لیرا و ژوپیتر جایی برای به یاد آوردن او داشته باشند. خواننده آهنگ Photograph توضیح داد: «این حفره (قبری) است که در زمین کنده شده و تعدادی سنگ بالای آن قرار دارد، بنابراین روزی که من بمیرم، به آنجا خواهم رفت.» وی افزود: «مردم فکر می کنند حفر این گودال _جایی که پس از مرگ به آنجا نقل مکان خواهم کرد_، واقعا عجیب و آسیب زا است، اما من دوستانی داشته‌ام که بدون وصیت مرده‌اند و هیچکس نمی‌داند با آنها چه کند.»

خواننده معروف، قبر خود را در حیاط خانه‌اش حفر کرد

اد شیرن لحظات غمگین خود را به یاد می‌آورد

خواننده Shivers در گذشته در مورد غم خود صحبت کرده‌است. در سال ۲۰۲۱، مربی او مایکل‌گودینسکی در سن ۶۸ سالگی درگذشت و در مراسم یادبودش در استرالیا از او قدردانی شد. سال بعد، بهترین دوست شیران  جمال ادواردز ، در سن ۳۱ سالگی درگذشت. او همچنین دوست نزدیک خود شین‌وارن را در سال ۲۰۲۲ از دست داد. همین اتفاقات پیاپی اد شیران را به یاد مرگ انداخته و او پیش از مردن، به فکر افتاده تا قبر خود را حفر کند تا پس از مرگش دو دختر او جایی برای سوگواری کردن برای او را داشته باشند.

خواننده معروف، قبر خود را در حیاط خانه‌اش حفر کرد

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Canada
|
۰۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
0
3
خوش به حالش كه امكانات فراهم آوردن قبر خود را دارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار