۷ مکان تسخیر شده که پر از ارواح هستند
کد خبر: ۲۹۳۲۸۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2023 November 03    -    ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۰
برای بسیاری افراد، هالووین فقط لباس پوشیدن و به دنبال آب نبات رفتن است. اما برای دیگران، زمان مناسبی است تا علاقه‌شان را در خصوص موضوعات ماوراء الطبیعه در برخی از تسخیرشده‌ترین مکان‌های جهان ارضا کنند. برخی از جن زده‌ترین و تسخیر شده‌ترین مکان‌های جهان را در این نوشتار گردآوری کرده ایم. اگر جرأت آن را دارید به مطالعه این مطلب ادامه دهید.

۷ مکان تسخیر شده که پر از ارواح هستند/ از شهر ممنوعه تا دخمه‌های پاریس (خبرفوری)

۷ مکان تسخیر شده که پر از ارواح هستند/ از شهر ممنوعه تا دخمه‌های پاریس (خبرفوری)«تابناک با تو» - برای بسیاری افراد، هالووین فقط لباس پوشیدن و به دنبال آب نبات رفتن است. اما برای دیگران، زمان مناسبی است تا علاقه‌شان را در خصوص موضوعات ماوراء الطبیعه در برخی از تسخیرشده‌ترین مکان‌های جهان ارضا کنند.

برخی از جن زده‌ترین و تسخیر شده‌ترین مکان‌های جهان را در این نوشتار گردآوری کرده ایم. اگر جرأت آن را دارید به مطالعه این مطلب ادامه دهید.

دخمه‌ها، پاریس

۷ مکان تسخیر شده که پر از ارواح هستند/ از شهر ممنوعه تا دخمه‌های پاریس (خبرفوری)

دخمه‌های پاریس که در عمق ۲۰ متری زیر زمین دفن شده‌اند، هزارتوی استخوان سوز (به معنای واقعی کلمه) پر از بقایای میلیون‌ها پاریسی هستند. این تونل‌ها که نتیجه استخراج معدن در قرن سیزدهم بودند، در قرن هجدهم زمانی که گورستان‌های پاریس شروع به سرریز شدن کردند، به گور دسته‌جمعی تبدیل شدند.

زمانی‌که به داخل دخمه‌ها بروید متوجه هوای سرد محسوسی خواهید شد. کتیبه‌ای تسخیرشده درباره ورود به این دخمه‌ها می‌گوید: بایستید! این‌جا امپراتوری مرگ است!» دخمه‌ها برای ورود تور‌های گردشگری باز هستند، اما به شما توصیه می‌کنیم از مسیرتان خارج نشوید. گفته می‌شود اگر بعد از نیمه شب داخل تونل باشید، دیوار‌ها شروع به صحبت می‌کنند …

جزیره آلکاتراز، سانفرانسیسکو

۷ مکان تسخیر شده که پر از ارواح هستند/ از شهر ممنوعه تا دخمه‌های پاریس (خبرفوری)

گفته می‌شود جزیره آلکاتراز، محل زندان آلکاتراز، یکی از تسخیرشده‌ترین مکان‌های آمریکا است – اگر نگوییم جهان. این زندان فدرال از سال ۱۹۳۴ تا ۱۹۶۳ فعال بود و برخی از بدنام‌ترین جنایتکاران جهان مانند آل کاپون و جورج «ماشین گان» کلی را در خود جای داده بود.

این بنا برای در هم شکستن روحیه حتی سرکش‌ترین زندانیان ساخته شده بود، و امروز، همانطور که در ندامتگاه سابق کاوش می‌کنید، ممکن است حضور طولانی مدت آن‌ها را احساس کنید.

برخی می‌گویند هنوز هم می‌توانید صدای ناله‌های زندانیان را در حالی که از سلول‌ها عبور می‌کنید بشنوید – و صدای بانجوی دوردست را می‌شنوید که از زیر دوش‌ها طنین انداز می‌شود و توسط روح آل کاپون نواخته می‌شود. برای این‌که تسخیرشده‌ترین وضعیت را تجربه کنید، از سلول تنبیهی D ۱۴ دیدن کنید، شایعه شده که توسط یک زندانی تسخیر شده است که در سلول انفرادی مرده بود.

تالار شهر قدیمی، تورنتو

۷ مکان تسخیر شده که پر از ارواح هستند/ از شهر ممنوعه تا دخمه‌های پاریس (خبرفوری)

زمانی که تالار شهر قدیمی تورنتو در سال ۱۸۹۹ تکمیل شد، بسیار دیدنی بود: بزرگترین ساختمان مدنی در آمریکای شمالی و نقطه افتخار شهر. این تالار امروز، به عنوان یک دادگاه محلی عمل می‌کند و به روی عموم باز است … البته اگر آن‌قدر شجاع باشید که وارد آن شوید.

تمامی انواع فعالیت‌های ماوراء الطبیعه در اینجا گزارش شده است – مانند یک شبح که روی پله‌های پشتی، افراد را دنبال می‌کند و لباس قضات را می‌کشد، یا ناله‌هایی که از زیرزمین‌هایی که زمانی زندانیان زیادی را در خود جای داده بودند به گوش می‌رسند. دادگاه شماره ۳۳، که محکومیت آخرین مردان محکوم به اعدام در کانادا را شاهد بود، از همه بیشتر تسخیر شده است. افراد زیادی سعی کردند شب را در این اتاق به سر ببرند. ولی بیشتر آن‌ها به سپیده‌دم روز بعد نمی‌رسند.

شهر ممنوعه، پکن

۷ مکان تسخیر شده که پر از ارواح هستند/ از شهر ممنوعه تا دخمه‌های پاریس (خبرفوری)

با حدود شش قرن سابقه، جای تعجب نیست که دیوار‌های شهر ممنوعه اسرار زیادی در خود جای داده باشند. بسیاری از اعدام‌های سلطنتی در این شهر اتفاق افتادند، و گفته می‌شود که نشانه‌های این گذشته خشونت‌آمیز هنوز هم وجود دارد. با این حال، از دهه ۱۹۴۰، زمانی که کاخ قبل از باز شدن به روی عموم دستخوش تغییراتی شد، مردم شروع کردند به گزارش رویداد‌های عجیب. نگهبانان گزارش دادند که حیوانات «عجیب» در حال دویدن در اطراف آنجا بودند، پس از تاریکی هوا صدای فلوت به گوش می‌رسید – و زنی گریان که گفته می‌شد در محوطه سرگردان بود، و یکدست سفید لباس پوشیده بود.

پارک تویاما، توکیو

۷ مکان تسخیر شده که پر از ارواح هستند/ از شهر ممنوعه تا دخمه‌های پاریس (خبرفوری)

پارک تویاما پارکی سرسبز در قلب منطقه شینجوکو است که درختان گیلاس خیره کننده، مناطق سبز وسیع و تپه کوچکی را در خود جای داده است. این پارک محیطی عالی برای استراحت، پیک نیک و کاوش در زمان اوقات فراغت افراد بود. با این حال، پس از تاریک شدن هوا، حضورتان پای خودتان است.

داستان تسخیر این پارک از جنگ جهانی دوم شروع می‌شود، زمانی که مرکز انبار امکانات پزشکی شد. شایعات حاکی از آن است که این امکانات توسط واحد ۷۳۱ ارتش سلطنتی استفاده می‌شد که آزمایش‌های وحشتناکی را روی اسیران جنگی چینی انجام می‌دادند. حتی امروز، راز‌های مخفی در مورد آنچه دقیقاً در این منطقه اتفاق افتاده‌است وجود دارد –، اما گفته می‌شود که اگر شبانه وارد پارک شوید، همچنان می‌توانید گریه و رنج قربانیان را بشنوید.

هم هاوس، لندن

۷ مکان تسخیر شده که پر از ارواح هستند/ از شهر ممنوعه تا دخمه‌های پاریس (خبرفوری)

این عمارت زیبای آجر قرمز که در سواحل ریچموند آپون تیمز قرار دارد، منظره مورد علاقه الیزابت موری، دوشس لودردیل بود که آن را به یکی از بهترین نمونه‌های برجای مانده اروپا از عظمت و شکوه قرن هفدهم تبدیل کرد. با این حال، اجازه ندهید این ظاهر زیبا شما را فریب دهد.

این خانه باشکوه که به عنوان یکی از جن زده‌ترین و تسخیر شده‌ترین مکان‌های انگلستان شناخته می‌شود، راز‌های مخوفی برای گفتن دارد. شایعه شده است که هام هاوس خانه تقریباً ۱۵ روح است، از جمله خود دوشس، سگ او و یک خدمتکار دلشکسته. گفته می‌شود که اتاق الیزابت – جایی که او مجبور شد در پایان زندگی به خاطر سلامتی‌اش خود را در این اتاق حبس کند – مرکز فعالیت‌های ماوراء الطبیعه است و بسیاری از بازدیدکنندگان ادعا می‌کنند که فضای عجیبی دارد، برخی نیز ادعا می‌کنند که دوشس را روی پله‌های آن اطراف در حالی که لباس سیاه پوشیده است، دیده‌اند.

منطقه وان چای، هنگ کنگ

۷ مکان تسخیر شده که پر از ارواح هستند/ از شهر ممنوعه تا دخمه‌های پاریس (خبرفوری)

هنگ کنگ پر است از مکان‌های خالی از سکنه، اما هیچ کجای این جزیره به اندازه وان چای خالی از سکنه نیست. این منطقه پر هیجان هنگ‌کنگ که بین آسمان‌خراش‌های Admiralty و Causeway Bay قرار دارد، ممکن است مانند هزارتوی داستان‌های جن زده به نظر نرسد، اما اگر بدانید به کجا نگاه کنید، در هر سو، داستان‌های وحشتناکی وجود دارد – به خصوص در ماه اوت، ماه جشنواره ارواح در هنگ کنگ. در واقع، وان چای مأمن مکان‌های تسخیر شده است.

همچنین گزارش‌هایی مبنی بر مشاهده موجودات ماوراء طبیعی در نزدیکی زمین بازی ساترن که در زمان جنگ به عنوان محل اعدام استفاده می‌شد، وجود دارد. برخی بر این باورند که دلیل دوام نیاوردن کسب و کار‌ها در جاده لاکهارت این است که هنوز هم ارواحی در آن‌جا وجود دارد.

منبع: خبرفوری

برچسب ها: تسخیر ، خانه ، دخمه ، مکان
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
0
1
کشورهای به اصطلاح پیشرفته، متمدن، مدرن، آزاد و دموکرات جهان چه گذشته نه چندان دور تاریک، وحشتناک، گمراهی و جهل و پر از قتل و جنایت و استبداد داشته اند! چه افتخاری!
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
0
0
تابناك علمى
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار